Close
מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14

נושא: שיפוץ ג'ק

  1. #1

    ברירת מחדל שיפוץ ג'ק

    ברשותי ג'ק הידרואלי של 3.5 טון גרמני שנוזל די הרבה זמן.
    פעם האחרונה הוא נפח את כל השמן שנשאר והפסיק לתפקד.
    הוספתי שמן לכמות התקינה אבל זה לא פותר את הבעיה שאת הג'ק צריך לשפץ.

    מי יודע היכן ניתן למסור את הג'ק לשיפוץ ?
    (אני יודע שאני אמצע ג'ק עגלה (גדול מדי) או רגיל סיני ב 100 שקל אבל אני רוצה את הג'ק הזה ....)

  2. #2

    ברירת מחדל

    נסה לתקן אותו לבד. מה אכפת לך? יכול להיות שהוא בלתי ניתן לשיפוץ (כמו בולמי זעזועים) אבל אם זה משהו ישן וטוב, אולי כן. יש עליו ברגים/חלק עליון מתברג/ כל אפשרות אחרת? תפרק אותו, תגיע לאטימות של הבוכנות, תחליף O-Rings - קח את הישנים בתור דוגמא. אין לך מה לפחד. בעיקרון זה הרי לא יותר משתי בוכנות, אחת קטנה, אחת גדולה.

  3. #3

    ברירת מחדל

    גם אני ירשתי ג'ק הידראולי של משאית (כושר הרמה של 16 טון).
    ניסיתי לתקן אותו, אך ללא הצלחה.
    חיפשתי מישהו מקצועי שישמח לעזור לי עבור חופן זוזים, אך כל מי שפניתי אליו המליץ לקנות חדש.
    כך רכשתי ב 90 ש"ח ג'ק סיני עד 2 טון (כמדומני), ועד היום, עובד בסדר גמור.

    ...My two cents

    אביגדור

  4. #4
    חבר רשום ערן המסוקס's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    2,654

    ברירת מחדל

    ג'ק הידראולי ב 70 ש"ח אם אני עוד זוכר (זה היה לפני כמה שנים טובות), עד 3 טון. עובד בכל פעם שאני עובד על הרכב, ומעולם לא אכזב למרות שעובר עליו הרבה כולל איכסון בתנאים קשים (זרוק מאחור עם חלקים אחרים) בג'יפ.
    מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
    מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.

  5. #5

    ברירת מחדל

    גק זה לא מברג . היום מחיר הגקים הוא כמו מחיר מברג גדול . אז בבקשה כמו שאתם לא משתמשים בציוד חילוץ פגום כך אין כל צורך להשתמש בציוד הרמה פגום .
    ראיתי לאחרונה גקים יפים כולל דורגלים מעולים במגרש עודפי ציוד צבאי לי מחנה צריפין
    כן אצל כ ל . לא זוכר את שמו המלא .אותו אחד המוכר את הכננות .
    ושלא יספרו לי על הגק שיורד לאט לאט ואז בדיוק מגיע צלצול הטלפון והגק ממשיך לרדת לאט לאט . .... ! וכל פעם מעלה מוריד וכמה פעמים כמעט והחליק .
    ****
    איציק

  6. #6
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jul 2003
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    140

    ברירת מחדל

    איציק, אפרופו, הכננת: אני מבין, שראיתה אותה, מה דעתך? (בהתחשב בגודל הטנק שלי).
    ואנדורה - רכב קרב מודרני!

    תשובה לרון: ש ל י יותר גדול! וזולל הרבה יותר דלק!:-)))

  7. #7

    ברירת מחדל

    הכננת קצת חלשה לרכב כמו שלך . ( אולי מכפיל כח ) אבל עדין העיגון לגוף הרכב חלש .
    אבל שמעתי שיש גם כננות 12000 לברות .
    כך שצריך לבדוק פיזית במקום
    מס הטלפון לכננת הוא 03-6826651
    או 08-9242913
    ****
    איציק

  8. #8

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי איציק - 4X6ZH
    הכננת קצת חלשה לרכב כמו שלך . ( אולי מכפיל כח ) אבל עדין העיגון לגוף הרכב חלש .
    אבל שמעתי שיש גם כננות 12000 לברות .
    כך שצריך לבדוק פיזית במקום
    מס הטלפון לכננת הוא 03-6826651
    או 08-9242913
    ****
    איציק
    על אילו כננות מדובר? אני אשמח אם תוכלו להרחיב.

  9. #9

    ברירת מחדל

    מדובר על היצרן הזה
    ומדובר על הכננת הזאת .
    יש כבר כמות לא מבוטלת של כננות כאלה מורכבות על רכבים שונים.
    ***********
    http://www.tmaxtools.com/products/ew8500.htm
    ***********
    איציק

  10. #10

    ברירת מחדל

    אוקי, אני מכיר... ובכמה מוכרים?

  11. #11

    ברירת מחדל

    אני קניתי ב 2714 שח כולל מע"מ
    *****
    איציק

  12. #12

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי איציק - 4X6ZH
    אני קניתי ב 2714 שח כולל מע"מ
    *****
    איציק
    אז אני מבין שאת העין הבוחנת שלך היא עברה בהצלחה? הרי נסיון מעשי עוד אין עם הכננות האלו.

    המחיר מעולה.

  13. #13

    ברירת מחדל

    לא ראיתי פנימית
    קופסת הממסרים רגילה ביותר הכל תואם 1:1 לכננות של וורן .( לא ביחסי העברה )
    יש להם יחסי העברה טובים יותר כבל עבה יותר כך שהיא בגדול כמו ה 9000 שאנחנו מכירים.
    היו כבר כמה שרשורים בנושא הזה . גם בארצות הברית יש דיונים עמוקים עליהם .
    הכננת הזאת בארץ עוד לא עברה חורף מלא .
    אני יודע ממקור טוב על משתמשים כבדים בכננות שבדקו \ לקחו \ וחלקם משתמשים בכננת.
    היא איטית יחסית . אבל המחיר טוב . כך שלי אין בעיה .
    ****
    אישית הפעלתי אותה בעומס רגיל ללא כל בעיה .
    ****
    איציק

  14. #14
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jul 2003
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    140

    ברירת מחדל השאלה היא האמינות...

    אני לא צריך להרחיב על ההשלכות של קריאת הכבל בעומס מלא, ככה שזוהי הדאגה העיקרית שלי למעשה... עם החולשה אני עוד איכשהו אסתדר, אני מניח... אני רוצה להרכיב אותה בפנים, ז"א הרכבה על המיתקן מיוחד... וחוץ מזה, מה להערכתך "נזק" הכולל של ההרכבה כזאת (כננת והרכבה במקום מורשה (לא רוצה בעיות עם הרישוי...))?
    ואנדורה - רכב קרב מודרני!

    תשובה לרון: ש ל י יותר גדול! וזולל הרבה יותר דלק!:-)))

נושאים דומים

  1. שיפוץ לוקר (מחפש קיט שיפוץ לוקר לטראנו)
    על ידי DALAL בפורום פורום ניסאן Nissan
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 15-10-09, 21:53
  2. שיפוע צד על גבי שיפוע אנכי
    על ידי אאורן בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 18
    עדכון אחרון: 27-09-09, 06:21
  3. שיפוץ TBI
    על ידי lizard בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 28-10-08, 11:14
  4. שיפוץ כללי (שיפוץ frame off של CJ מודל 57 - שאלות שונות)
    על ידי zamibc בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 06-10-08, 22:18
  5. המשך פרויקט שיפוץ שיפוץ הדשבורד
    על ידי Asaff בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 10-10-06, 21:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •