עד 98' כולל, גם הדיזלים היו טובים מאוד.
אנחנו מדברים על מנוע 3.1 ליטר עם 114 כ"ס ו-26 קג"מ (בכוונה לא הוספתי את המילה "בלבד", כי במציאות מדובר במנוע חזק דיו לכל צורך מעשי שיצוץ ברכב טיולים) וגיר ידני בלבד (יתרון שלדעתי הוא עצום ורב, ורק הולך ומתעצם ככל שהרכב ישן יותר - הן באמינות, הן בצריכת דלק והן בביצועים).
יש לא מעט דוגמאות מתועדות של מנועי 3.1 ליטר כאלה עם 600 ו-700 אלפי ק"מ ואפילו יותר (הרבה יותר) שנוסעים ונוסעים כמו גדולים. הבעיה עם דיזלים ישנים היא הגיל והקילומטראז'. אלה כלים ישנים בני 11 שנים לכל הפחות עם כל מה שמשתמע, שעבדו קשה ונסעו המון. חלק גדול מהאמינות כבר נוצל ע"י בעלים קודמים, ואתה זה שהולך לשלם את החשבונות.
הדיזל מ-99' ואילך (מסילה משותפת, 159 כ"ס, 34 קג"מ) חזק אבל לא אמין (מידע וחומר בשפע ברשת). נסחרים במחירים אטרקטיביים מאוד, עשרות אחוזים מתחת למחירון - אל תתפתה.
דגמי הבנזין מצויינים. מנועים אמינים עם ביצועים טובים מאוד. החיסרון הבולט - יובאו לישראל עם גיר אוטומטי בלבד. מבחינתי באופן אישי - זה פוסל את הרכב. כל רכב.
המתלים המקוריים בטרופר רכים מדי לטעמי. זה נוח בעיר, אבל מתנדנד מדי בשטח. אבל כל קיט תחליפי עם בולמים איכותיים (חשוב!!!) יאפשר לך לנסוע בשטח במהירויות סבירות-פלוס ולמעלה מזה. חובה לחזק את מוטות ההיגוי - הם חלשים ונוטים להישבר.
ωξψε ςμ χωψ