לא ציינתה באיזה רכב מדובר
פרטים יסייעו לנו לסייע לך.
אחרי שהרכב לא הונע במשך 10 ימים התרוקן המצבר שגם ככה היה ישן. במשך כמה ימים הנעתי עם כבלים כי רציתי לראות אם המצבר יטען. בסופו של דבר שמתי מצבר חדש. מאז שתי תופעות:
1. מדי פעם בעצירה כשהרכב ב - D הוא לפתע נכבה
2. מזגן בקרור אינו מקרר אלא מחמם. מדחס תקין, צינור קר.
אציין שהרכב לאחר טיפול, תוספים לשמן ולדלק. ניקוי בית מצערת, ניקוי מנוע צעדים.
חשש שלי שבעקבות הסיפור עם המצבר, משהו חשמלי השתבש.
אשמח לעזרה.
תודה
לא ציינתה באיזה רכב מדובר
פרטים יסייעו לנו לסייע לך.
חיה את היום כאילו אין מחר ותלמד דברים כאילו החיים הם נצח
ידוע שבגראנדים לאחר ניתוק מצבר או החלפה יש לינסוע עם הרכב
לפחות חמישה קילומטר במהירות קבועה של לפחות 90 קמ"ש בכדיי
לאפס את המחשב מניסיוני לאחר הנסיעה הכול יחזור לקדמותו
כמו כן אני ממליץ בשעת החלפת מצבר או ניתוק לתת גיבוי ע"י מקור מתח
חיצוני בכדיי שהמחשב ישמור על הפרמטרים הקבועים שאיתם הוא עבד
חיה את היום כאילו אין מחר ותלמד דברים כאילו החיים הם נצח
לא ידעתי, אני אנסה מחר.
האם הנסיעה צריכה להיות מיד לאחר הניתוק או גם אם נסעתי נסיעה בתוך העיר לאחר הניתוק ורק מחר אני אסע לפי עצתך זה עדיין יתפוס?
רק דיברת..
זימנת לעצמך את התקלה.
.. Jeep - Drive it like you stole it
חיה את היום כאילו אין מחר ותלמד דברים כאילו החיים הם נצח
אני רוצה שתבצע בדיקה קטנה,
תן מכת גז עד 4500 סל"ד ושחרר באופן מידי את דוושת הגז ותאמר לי אם המנוע נכבה מיד לאחר מכן,
זו בדיקה קלה ופשוטה שאתה יכול לבצע גם עתה. למרות השעה.
חיה את היום כאילו אין מחר ותלמד דברים כאילו החיים הם נצח
שמרו על קשר