Close
ςξεγ 2 ξϊεκ 15 ψΰωεοψΰωεο 1234512 ... ΰηψεοΰηψεο
ξφιβ ϊεφΰεϊ 21 ςγ 40 ξϊεκ 297
  1. #21
    ηαψ ψωεν δφτψγς's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Dec 2002
    ξιχεν
    ϊμ ΰαια
    δεγςεϊ
    2,208

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: λπβγ λμ δριλειιν - τψειιχθ ηγω ωμ ψλα ξιψεφι ξγαψ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι huski360 φτιδ αδεγςδ
    ξπβπεο ωμ δΰξψ ιςξεγ αςεξρ ωμ δξπες?
    λο.

    δξπβπεο πξφΰ ΰηψι δγιτψπφιΰμ εφξεγ μβμβμ, ξχεν αε δλτμϊ δξεξπθ διΰ αωιΰδ.

    μΰ ϊδιδ με αςιδ μςξεγ αξδ ωιεφΰ ξδξπες.
    δλμ ωθειεϊ

  2. #22
    ηαψ ψωεν
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Dec 2002
    ξιχεν
    γψεν δωψεο
    δεγςεϊ
    2,348

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: λπβγ λμ δριλειιν - τψειιχθ ηγω ωμ ψλα ξιψεφι ξγαψ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι δφτψγς φτιδ αδεγςδ
    γψκ περτϊ διΰ ς"ι δερτϊ ξπβπεο διτεκ ωμχεη ξξλμεμ αςμ ξθψδ ΰηψϊ - μξωμ ξλμεμ τεψθμι ωμ δΰξψ, δξεψλα ξωπι βμβμι ωιπιιν, γαψ δβεψν μδιτεκ δλιεεο. ζδ γεξδ μξγι μθψπρτψ, ψχ ωθψπρτψ ωεξψ ςμ λιεεο δϊπεςδ(λξεαο) εΰιμε δτεψθμ ωμ δΰξψ δετκ ΰεϊε.
    αψεκ -

    ρηϊιιο ςμ δξεη δχεγη, ςμ διφιψϊιεϊ, ςμ δμιξεγ ϊεκ λγι ϊπεςδ εςμ δςωιδ!

    δΰν ωιξεω αιφιΰδ δχιγξιϊ ωμ δθψπρτψ ιϊο ΰϊ ΰεϊε διτεκ ϊπεςδ ωΰϊδ ξητω?

    αδφμηδ
    ςψο

  3. #23
    ηαψ ψωεν δφτψγς's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Dec 2002
    ξιχεν
    ϊμ ΰαια
    δεγςεϊ
    2,208

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: λπβγ λμ δριλειιν - τψειιχθ ηγω ωμ ψλα ξιψεφι ξγαψ

    μΰ.

    λιεεο δριαεα ωμ ωϊι ιφιΰεϊ δθψπρτψ ζδδ, ξλιεεο (ϊηωεα ςμ ζδ μψβς) ωαρψπιν δχεψεπδ πξφΰϊ αΰεϊε φγ.

    χΰτιω?
    δλμ ωθειεϊ

  4. #24

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: λπβγ λμ δριλειιν - τψειιχθ ηγω ωμ ψλα ξιψεφι ξγαψ

    ברוך, הרעיון של שימוש בפורטל של האמר כV-Drive הוא רעיון טוב. יחידה קומפקטית, יכולה לשבת קרוב ליציאה של גיר+מנוע אחוריים, והופכת את הכיוון באופן טבעי - כך שאין צורך להפוך את הסרן האחורי. קראתי דיון תיאורטי על הנושא פעם בRDC, אם אני זוכר העלו את הבעייה של הווצרות חום. הוא אמנם נועד לעבוד בגלגל, במומנטים גבוהים מאד, אבל במהירות נמוכה יחסית, באפליקציה של היפוך תנועת מנוע הוא יעבוד במהירות גבוהה פי 2-3 מזו שהוא תוכנן לה ועלולה/צפויה להיות בעית קירור משמעותית. בכלל בעיות קירור מאפיינות גם את הV-drive הימיים המוסבים שמשתמשים בהם בטרופי-טראקס, לי לא ברור עד הסוף למה זה צריך להיות כך אבל ממה שאני קורא זו ההתמודדות העיקרית שם.

    לא הבנתי איך יחידת ההפחתה של ההאמר עוזרת באפליקציה של 4X4, האם אתה הולך לשים שתי יחידות פורטלים בנוסף לטרנספר רגיל הפוך כדי לחסוך בהיפוך סרנים? או שאני סתם מתבלבל מכל ההיפוכים האלו...

    -----------------

    לגבי נושא המשקל - אני רואה שזה הופך כאן לאידיאולוגיה... רפי, נתת דוגמא מעניינת עם המיני של החבר:

    ...בקיצור ולעניין רכב ששוקל כ- 850 ק"ג עם מנוע של כ- 400 כ"ס.
    בסיבוב הראשון הרכב המשיך ישר ונכנס בעץ.
    מה אתה אומר על מכונית פורמולה אחד אופיינית ששוקלת 650 ק"ג ויש לה 700+ כ"ס? מה שונה בין שתי הדוגמאות? רמז: משהו עגול ושחור.

    ומה לגבי מכוניות מסלול על שלט רחוק, שוקלות קילוגרמים בודדים, יחס הספק דומה או טוב יותר משל אותה פורמולה אחת... לפי התיאוריה שלך לא יכול להיות שהן נוסעות בכלל.

    --------

    אבל מה אכפת לי, רוצים - משקל זה טוב. לצערך ברוך התערבת איתי שהשלדה של הTT תשקול פחות מ600 קילו, אני מכריז על נצחון טכני אלא אם אתה מתכוון להפשיט ולשקול אותה תוך 14 יום, ולא, אני דורש להיות מוזמן למסעדה באיכות גבוהה שבה נדון על פרטי ההתערבות הבאה ואתה יודע שאני מאחל לך את כל ההצלחה שבעולם, תענוג לעקוב אחרי הפרויקטים שלך, מוזרים יותר או פחות, ותמיד מקוריים.
    ΰιεπιχ 5 | β'ιτ CJ-7 1979 | διιμχρ 2015
    διε: β'ιτ XJ φ'ψεχι 1994| διιμχρ 2008| διιμχρ 1997 | β'ιτ CJ-8 1989 | ρξεψΰι 1988

  5. #25
    ξπδμ GodsFather's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Jan 2006
    ξιχεν
    ξξω ξςαψ μτιπδ
    δεγςεϊ
    17,485

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: λπβγ λμ δριλειιν - τψειιχθ ηγω ωμ ψλα ξιψεφι ξγαψ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι πξψεγ φτιδ αδεγςδ

    ξδ ΰϊδ ΰεξψ ςμ ξλεπιϊ τεψξεμδ ΰηγ ΰετιιπιϊ ωωεχμϊ 650 χ"β ειω μδ 700+ λ"ρ? ξδ ωεπδ αιο ωϊι δγεβξΰεϊ? ψξζ: ξωδε ςβεμ εωηεψ.
    ϊλπεο ΰεειψεγιπξι ξφξιγ ΰϊ δψλα μχψχς, ΰηψϊ δεΰ διδ ξξψιΰ, λμ ωλο ξΰαγ ΰηιζδ - ΰπι μΰ φψικ μρτψ μκ ΰϊ ζδ...

    εαϊηεν ωμπε/ωμλν μΰ ξϊιιηριν μΰεειψεγιπξιχδ λλμι ξψλζι ωαζλεϊε χεαςιν ωιΰιν ΰε ζελιν ςμ χεφδ ωμ ωπιδ, ΰμΰ λϊερτϊ αμαγ.
    μΰ δβςϊι μψΰω ωψωψϊ δξζεο λγι μδιεϊ φξηεπι!

    ξητω ψελω μζεβ λμιεϊ αξφα θεα,λεμμ ςαεγδ...

  6. #26
    ηαψ ψωεν δφτψγς's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Dec 2002
    ξιχεν
    ϊμ ΰαια
    δεγςεϊ
    2,208

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: λπβγ λμ δριλειιν - τψειιχθ ηγω ωμ ψλα ξιψεφι ξγαψ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι נמרוד φτιδ αδεγςδ
    ברוך, הרעיון של שימוש בפורטל של האמר כV-Drive הוא רעיון טוב. יחידה קומפקטית, יכולה לשבת קרוב ליציאה של גיר+מנוע אחוריים, והופכת את הכיוון באופן טבעי - כך שאין צורך להפוך את הסרן האחורי. קראתי דיון תיאורטי על הנושא פעם בRDC, אם אני זוכר העלו את הבעייה של הווצרות חום. הוא אמנם נועד לעבוד בגלגל, במומנטים גבוהים מאד, אבל במהירות נמוכה יחסית, באפליקציה של היפוך תנועת מנוע הוא יעבוד במהירות גבוהה פי 2-3 מזו שהוא תוכנן לה ועלולה/צפויה להיות בעית קירור משמעותית. בכלל בעיות קירור מאפיינות גם את הV-drive הימיים המוסבים שמשתמשים בהם בטרופי-טראקס, לי לא ברור עד הסוף למה זה צריך להיות כך אבל ממה שאני קורא זו ההתמודדות העיקרית שם.
    בעקרון, יחידת ההפחתה של ההאמר עובדת במהירות פי 2.7 אם שמים אותה לפני הדיפ'.
    אם שמים אותה לפני סרן "רגיל" בג'יפ, היא תעבוד פי 3.5-4.5 יותר מהר.

    אין בעיית התחממות ממשית, אלא אם מדובר ברכב כביש או באחה שנוסעים במאמץ מרחקים ארוכים.
    במקרה כזה שמים רדיאטור שמן וגם שמן סינטטי באיכות גבוהה יותר.
    אגב, היחידה הזאת היא לא כל כך קלה - משקלה כשל טרנספר כבד, אי שם בסביבת ה - 50ק"ג.

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι נמרוד φτιδ αδεγςδ
    לא הבנתי איך יחידת ההפחתה של ההאמר עוזרת באפליקציה של 4X4, האם אתה הולך לשים שתי יחידות פורטלים בנוסף לטרנספר רגיל הפוך כדי לחסוך בהיפוך סרנים? או שאני סתם מתבלבל מכל ההיפוכים האלו...
    לא, ממש לא. פשוט עניתי לבחור ששאל שאלה עקרונית - איך הופכים כיוון סיבוב.
    כתבתי לו שאני הפכתי את הסיבוב ע"י חיתוך הביצה בסרן שלי וחיבורה מחדש לאחר סיבוב 180 מעלות, דבר שהביא את הקורונה להיות בצידו השני של הפיניון, ועקב כך היפוך הכיוון.

    האופציה ל 4X4 אצלי, תושג ע"י שימוש בטרנספר, כאשר היציאה שהולכת ברגיל קדימה, הולכת אצלי אחורה, ואילו היציאה שהולכת אחורה, יוצאת אצלי קדימה ממש במרכז, ועל כן מתאימה לחיבור ישיר לביצה(כמו של קינג, למשל), אם אחליט לעבור בשלב כלשהו למתלים נפרדים מקדימה עם הינע 4X4.
    אני מקווה שהסברתי את עצמי.


    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι נמרוד φτιδ αδεγςδ
    אבל מה אכפת לי, רוצים - משקל זה טוב. לצערך ברוך התערבת איתי שהשלדה של הTT תשקול פחות מ600 קילו, אני מכריז על נצחון טכני אלא אם אתה מתכוון להפשיט ולשקול אותה תוך 14 יום, ולא, אני דורש להיות מוזמן למסעדה באיכות גבוהה שבה נדון על פרטי ההתערבות הבאה ואתה יודע שאני מאחל לך את כל ההצלחה שבעולם, תענוג לעקוב אחרי הפרויקטים שלך, מוזרים יותר או פחות, ותמיד מקוריים.
    כאן אתה צודק - לא שקלתי את השילדה, ועל כן האשם נופל אצלי. אבל אתה יודע שבכל מקרה, התערבות או לא, אשמח להזמין אותך למסעדה על חשבוני, ובהזדמנות זאת לדון איתך על הא ועל דא, כולל הרכב החדש.

    בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לך על הפרגון ועל המחמאות, בשרשור באחה חצרים ובכלל, גם כאשר הן מסוייגות או מחויכות, וגם כשיש בצידן ביקורת.
    δλμ ωθειεϊ

  7. #27
    ηαψ ψωεν γψεψ αψμι's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Dec 2002
    ξιχεν
    αςξχ ιτδ αιο δψιν εωγεϊ
    δεγςεϊ
    23,243

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: λπβγ λμ δριλειιν - τψειιχθ ηγω ωμ ψλα ξιψεφι ξγαψ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι רפאל φτιδ αδεγςδ
    היי חנן

    לדעתי האישית טעות גדולה בידך.

    רכב קל מחליק בסיבוב.
    רכב קל מפרפר ביציאה מהמקום.
    רכב קל "מאבד" היגוי.
    ועוד ועוד ועוד.

    היחס בין כ"ס למשקל הרכב הינו הקובע וצריך להתאים.

    סתם דוגמא קטנה.
    חבר לקח מיני מיינור ושתל קדימה מנוע של הונדה V-TECH (כמו בצפרהונדה). הוא גם הגדיש אותו והביא מערכת ניהול מנוע חדשה וכו'.
    בקיצור ולעניין רכב ששוקל כ- 850 ק"ג עם מנוע של כ- 400 כ"ס.
    בסיבוב הראשון הרכב המשיך ישר ונכנס בעץ.

    וזה על כביש, לא על כורכר או שבילי מדבר.

    מה לעשות

    עו"ד עו"ד אבל יודע מה הוא עושה (ובונה)


    רפי


    אני לא יודע אם אתה זוכר שכשסיפרת לי על הפרויקט הזה, הזכרתי לך שעברו תחת ידי "רק" ארבעה מיני'ס וקבעתי כבר אז בלי לראות את הרכב הזה, שהוא לא יצליח לפנות....
    אבל אם אתה חושב שאם המיני הזו היתה שוקלת 2 טון ולא 800 ק"ג, היא כן היתה מצליחה לפנות?... אז אתה טועה.
    זה לא רק משקל אלא גם בסיס גלגלים וצורת ההנעה.
    רכב עם הנעה קדמית ו-400 כ"ס על בסיס גלגלים כל כך קצרצר ושילדה כל כך עתיקה ולא מתוחכמת פשוט לא יצליח לפנות.

    גם האריזה המקורית של המנוע הזה - הונדה סיוויק של תחילת שנות ה-90, בקושי פונה עם מנוע VTI סטנדרטי (160 כ"ס). אז עם 400 כ"ס? בתוך שילדת מיני???.....
    למיני-קופר הסדרתית הכי חזקה היו קצת פחות מ-80 כ"ס. זה פחות או יותר הגבול העליון מבלי לפגוע בהתנהגות הפנומנלית של הרכב הזה, שהיא נייטרלית לגמרי. ככל שתעלה בהספק, (ונהגתי בחיי על כמה מיני'ס משופרים מאוד), תתחיל לסבול מתת-היגוי שילך ויתחזק יחד עם העלייה בכו חהמנוע, ומלחימת הגה פרועה בכל האצה.
    במציאות, גרסאות המסלול של BMC הצליחו לסחוט עד 137 כ"ס ממנוע סדרה A המקורי של המיני, אבל הן היו משודרגות לאין-ערוך מבחינת מתלים ושילדה וגם אז נדרשו כמה מהשמות היותר מיתולוגיים של עולם המירוצים בשנות ה-60 וה-70 כדי להשתלט על הגמד הרשע הזה.


    כדי לשלוט בעדרים של מאות סוסים כאלה, מחברים אותם לגלגלים אחוריים (לא תמיד גם הסידור הזה עובד - החיפושית המיתולוגית של "מוסך רון" עם מנוע אימפרזה טורבו ו-250 כ"ס היתה יוצאת מהמקום בווילי פראי.... מי דיבר בכלל על היגוי....) כפי שאתה בטח מכיר היטב מאיזה אוטו יפני "אנמי ורופס" שבמסגרת העבודה שלך אתה נוהג בו קצת ובעיקר -ב"עדינות" - אם אתה גם רוצה אוטו שפונה היטב, מספרי סוסים כאלה עדיף לחלק לכל ארבעת הגלגלים....
    μΰ ςεπδ ατεψεν
    μωΰμεϊ, χεωιεϊ, ςφεϊ, ϊεαπεϊ, πΰ μτπεϊ αδ"τ

  8. #28
    ηαψ ψωεν
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Apr 2005
    ξιχεν
    λτψ ραΰ
    δεγςεϊ
    669

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: λπβγ λμ δριλειιν - τψειιχθ ηγω ωμ ψλα ξιψεφι ξγαψ

    διι πξψεγ

    χεγν λμ μΰ δαπϊι ΰϊ δψξζ

    λΰωψ ΰπε αεπιν ΰϊ δξλεπιεϊ ωμπε, εΰπι ΰεξψ λεμπε !, ΰπηπε ξϊιιηριν μημεχϊ ξωχμ, μξωχμ διαω/ψθεα, μβεγμ φξιβ, μξψεεη βμβμιν εςεγ εςεγ εςεγ.
    ξιωδε ξΰιϊπε δλπιρ τςν ΰϊ δψλα μξπδψϊ ψεη μφεψκ αγιχϊ ΰειψεγιπξιεϊ, ξιωδε τςν αγχ λεωψ δφξγδ μλαιω.

    εμλο ΰπι αΰ εΰεξψ.
    αϊπΰιν ωΰπηπε αεπιν ΰϊ δψλαιν ιω ηωιαεϊ βγεμδ μιηρ ξωχμ λ"ρ.

    δμεεΰι ειλεμπε μαπεϊ ΰϊ δψλαιν ωμπε λξε τεψξεμδ 1 ΰε γεξιδν.


    ψτι

  9. #29
    ηαψ ψωεν γψεψ αψμι's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Dec 2002
    ξιχεν
    αςξχ ιτδ αιο δψιν εωγεϊ
    δεγςεϊ
    23,243

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: λπβγ λμ δριλειιν - τψειιχθ ηγω ωμ ψλα ξιψεφι ξγαψ

    φξιβν ψτι. φξιβιν.

    ΰαμ μΰ ψχ. ΰπι ςγιιο θεςο ωξιπι ςν δπςδ χγξιϊ ε-400 λ"ρ μΰ ϊφμιη μτπεϊ βν ςν φξιβι τεψξεμδ 1.
    μΰ ςεπδ ατεψεν
    μωΰμεϊ, χεωιεϊ, ςφεϊ, ϊεαπεϊ, πΰ μτπεϊ αδ"τ

  10. #30

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: λπβγ λμ δριλειιν - τψειιχθ ηγω ωμ ψλα ξιψεφι ξγαψ

    ΰπι ηεωα ωμτψειιχθ ςφξε ςεγ ξςθ ιδιδ γιεο ηγω. ΰζ ψχ δςψδ αςπιιο δξιπι - εαλμμ - δχεπαπφιδ διΰ ωΰι ΰτωψ μδεψιγ ιεϊψ ξ 200 λ"ρ μχψχς αδπςδ χγξιϊ. αηιιν δΰξιϊιιν ΰϊν ψεΰιν ωζδ πλεο- ιω ξλεπιεϊ δπςδ χγξιϊ ξςθεϊ ξΰεγ ςν ιεϊψ ξ 200 λ"ρ, εβν ΰζ ιω αχψϊ ΰηιζδ ωμξςωδ ξεπςϊ ξλμ δλη μδβις μφξιβιν.

    ΰρσ.
    "scars are tattoos with better stories"
    ΰιο ϊλπιϊ. ηιιν. πχεγδ.
    δχξτψ - VW TYPE 2 1978 | δθπγψ - διιμχρ 2008

  11. #31
    ηαψ ψωεν ιχιψ βψιο's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Oct 2004
    ξιχεν
    Rochester, NY
    δεγςεϊ
    803

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: λπβγ λμ δριλειιν - τψειιχθ ηγω ωμ ψλα ξιψεφι ξγαψ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι δφτψγς φτιδ αδεγςδ
    μΰ, ξξω μΰ. τωεθ ςπιϊι μαηεψ ωωΰμ ωΰμδ ςχψεπιϊ - ΰικ δετλιν λιεεο ριαεα.
    λϊαϊι με ωΰπι δτλϊι ΰϊ δριαεα ς"ι ηιϊεκ δαιφδ αρψο ωμι εηιαεψδ ξηγω μΰηψ ριαεα 180 ξςμεϊ, γαψ ωδαιΰ ΰϊ δχεψεπδ μδιεϊ αφιγε δωπι ωμ δτιπιεο, εςχα λκ διτεκ δλιεεο.
    αψεκ ξδ δωιχεμ μηϊεκ ΰϊ δαιφδ ξδρψο εμΰ μδτεκ ΰϊ λμ δρψο?

  12. #32
    ηαψ ψωεν ιχιψ βψιο's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Oct 2004
    ξιχεν
    Rochester, NY
    δεγςεϊ
    803

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: λπβγ λμ δριλειιν - τψειιχθ ηγω ωμ ψλα ξιψεφι ξγαψ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι ιχιψ βψιο φτιδ αδεγςδ
    αψεκ ξδ δωιχεμ μηϊεκ ΰϊ δαιφδ ξδρψο εμΰ μδτεκ ΰϊ λμ δρψο?
    ΰηψι ςεγ ξηωαδ, ρψο χγξι φψικ μηϊεκ λι δεΰ μΰ ριξθψι (ζεειϊ χΰξαψ), ΰηεψι ΰτωψ τωεθ μδτεκ ...

  13. #33
    ηαψ ψωεν δφτψγς's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Dec 2002
    ξιχεν
    ϊμ ΰαια
    δεγςεϊ
    2,208

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: λπβγ λμ δριλειιν - τψειιχθ ηγω ωμ ψλα ξιψεφι ξγαψ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι יקיר גרין φτιδ αδεγςδ
    אחרי עוד מחשבה, סרן קדמי צריך לחתוך כי הוא לא סימטרי (זווית קאמבר), אחורי אפשר פשוט להפוך ...
    נכון(בלי שום קשר לקאמבר).

    אלא מה? אתה יכול להפוך גם סרן קדמי, אבל אז תצטרך לנתק את ידי הסרן מקצות הצינור, ולהחליף ביניהן - ימין לשמאל ושמאל לימין.

    מענין, הא? ?
    δλμ ωθειεϊ

  14. #34
    ηαψ ψωεν ιχιψ βψιο's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Oct 2004
    ξιχεν
    Rochester, NY
    δεγςεϊ
    803

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: λπβγ λμ δριλειιν - τψειιχθ ηγω ωμ ψλα ξιψεφι ξγαψ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι δφτψγς φτιδ αδεγςδ
    πλεο(αμι ωεν χωψ μχΰξαψ).
    μΰ χΰξαψ, ζεειϊ χιπβ-τιο?
    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι δφτψγς φτιδ αδεγςδ
    ΰμΰ ξδ? ΰϊδ ιλεμ μδτεκ βν ρψο χγξι, ΰαμ ΰζ ϊφθψκ μπϊχ ΰϊ ιγι δρψο ξχφεϊ δφιπεψ, εμδημισ αιπιδο - ιξιο μωξΰμ εωξΰμ μιξιο.

    ξςπιο, δΰ? ?
    ξδ δδαγμ αιο μπϊχ ΰϊ ιγ δρψο ξδφιπεψ μμηϊεκ ΰϊ δφιπεψ? ιγ δρψο μΰ ξψεϊλϊ μφιπεψ?

    ξςπιιο μΰμμδ ...

  15. #35

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: λπβγ λμ δριλειιν - τψειιχθ ηγω ωμ ψλα ξιψεφι ξγαψ

    400 כ"ס ממנוע הונדה vtec מוגדש
    זה נבדק או שהנתון הזה "עף לאויר "

    *** שאלה מעניינת (נגיד...), אבל לא קשורה לשרשור. תודה, המערכת ***

  16. #36
    ηαψ ψωεν ηπο βεμεξαχ's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Dec 2005
    ξιχεν
    ΰιμϊ
    δεγςεϊ
    3,380

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: λπβγ λμ δριλειιν - τψειιχθ ηγω ωμ ψλα ξιψεφι ξγαψ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι δφτψγς φτιδ αδεγςδ
    ξρϊαψ ωβν αψΰμι μΰ.....:twisted:
    ιεϊψ ξΰωψ μκ ζδ αθεη...:|

    φιθεθ:
    τεψρν αξχεψ ςμ ιγι ηπο βεμεξαχ

    ψλα ψΰμι φψικ μδιεϊ δλι χμ ωΰτωψ , δλι ηζχ ξαπιϊ ωΰτωψ εςν δλι δψαδ λ"ρ εξεξπθ ωΰτωψ.

    .


    διι ηπο

    μγςϊι δΰιωιϊ θςεϊ βγεμδ αιγκ.

    ψλα χμ ξημιχ αριαεα.
    ψλα χμ ξτψτψ αιφιΰδ ξδξχεν.
    ψλα χμ "ξΰαγ" διβει.
    εςεγ εςεγ εςεγ.


    ΰδ δαπϊι , ΰζ ΰπι φψικ μδερισ ςεγ ΰιζδ 500 χ"β μαΰβι ωμι πλεο ?

    ϊβιγ ψτι ξδ ωϊιϊ λωλϊαϊ ΰϊ ζδ ? μχη μι ωαες μδβια λιεεο ωπιριϊι μαγεχ ΰιτδ αΰξϊ θςιϊι ΰαμ λπψΰδ ωαΰξϊ διιϊ ωιλεψ.

    ψλα ψΰμι αξιγεϊ ωμ θψετι θψΰχ ΰε αΰβι χμΰρ 1 μΰ ιλεμ μδιεϊ χμ ξγιι, δεΰ δψι βγεμ, 3 ξθψ μτηεϊ αιο δρψπιν, 220 ρ"ξ μτηεϊ αιο δβμβμιν δψι δεΰ ιωχεμ αιο 1700 μ 2000 χ"β + αλμ ξφα εμΰ αβμμ ωδεριτε με ξωχμ αλη ΰμΰ αβμμ ωαψζμιν ωεχμιν .

    ΰζ ξδ ςγισ ? θψετι θψΰχ ςν 300 λ"ρ ωωεχμ 2000 χ"β ΰε 2500 χ"β ?





  17. #37
    ηαψ ψωεν
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Apr 2005
    ξιχεν
    λτψ ραΰ
    δεγςεϊ
    669

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: λπβγ λμ δριλειιν - τψειιχθ ηγω ωμ ψλα ξιψεφι ξγαψ

    διι ηπο

    ϊηωεα ςμ ζδ.
    θψετι θψΰχ ΰξψιχΰι ΰξιϊι, ςεμδ αριαεαϊ 200K$ εφτεπδ.
    απει ξλψεξεμι, ΰμεξπιεν εωΰψ ξϊλεϊ ΰχζεθιεϊ.
    λξδ ωεχμ ???

    ΰσ ΰηγ μΰ ιεψγ ξξξεφς ωμ λ- 2300 χ"β.

    ΰϊδ ηεωα ωδν μΰ ιλμε μαπεϊ ΰεϊν ιεϊψ χμιν ?

    λπψΰδ ωμΰ δξφΰπε ΰϊ δβμβμ, ελπψΰδ ωξδ ωΰπηπε μεξγιν δΰξψιχΰιν λαψ ωληε

    ΰαμ αθεη ωδν μΰ θεςιν !


    ϊηωεα ςμ ζδ.


    ψτι

  18. #38
    ηαψ ψωεν ηπο βεμεξαχ's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Dec 2005
    ξιχεν
    ΰιμϊ
    δεγςεϊ
    3,380

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: λπβγ λμ δριλειιν - τψειιχθ ηγω ωμ ψλα ξιψεφι ξγαψ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι ψτΰμ φτιδ αδεγςδ
    διι ηπο
    ΰϊδ ηεωα ωδν μΰ ιλμε μαπεϊ ΰεϊν ιεϊψ χμιν ?
    ψτι
    ΰπι μΰ ηεωα, ΰπι αθεη.
    μιμδ θεα.





  19. #39

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: λπβγ λμ δριλειιν - τψειιχθ ηγω ωμ ψλα ξιψεφι ξγαψ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι ψτΰμ φτιδ αδεγςδ
    διι ηπο

    ϊηωεα ςμ ζδ.
    θψετι θψΰχ ΰξψιχΰι ΰξιϊι, ςεμδ αριαεαϊ 200K$ εφτεπδ.
    απει ξλψεξεμι, ΰμεξπιεν εωΰψ ξϊλεϊ ΰχζεθιεϊ.
    λξδ ωεχμ ???

    ΰσ ΰηγ μΰ ιεψγ ξξξεφς ωμ λ- 2300 χ"β.

    ΰϊδ ηεωα ωδν μΰ ιλμε μαπεϊ ΰεϊν ιεϊψ χμιν ?

    λπψΰδ ωμΰ δξφΰπε ΰϊ δβμβμ, ελπψΰδ ωξδ ωΰπηπε μεξγιν δΰξψιχΰιν λαψ ωληε

    ΰαμ αθεη ωδν μΰ θεςιν !


    ϊηωεα ςμ ζδ.


    ψτι

    διι ψτι, ΰν ΰϊδ αεπδ ψλα ςν 800 λ"ρ +- ΰζ μμΰ ρτχ ΰϊδ ζχεχ μψλα ηζχ αδϊΰν.

  20. #40

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: λπβγ λμ δριλειιν - τψειιχθ ηγω ωμ ψλα ξιψεφι ξγαψ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι רפאל φτιδ αδεγςδ
    היי חנן

    תחשוב על זה.
    טרופי טראק אמריקאי אמיתי, עולה בסיבובת 200K$ וצפונה.
    בנוי מכרומולי, אלומניום ושאר מתכות אקזוטיות.
    כמה שוקל ???

    אף אחד לא יורד מממוצע של כ- 2300 ק"ג.

    אתה חושב שהם לא יכלו לבנות אותם יותר קלים ?

    כנראה שלא המצאנו את הגלגל, וכנראה שמה שאנחנו לומדים האמריקאים כבר שכחו

    אבל בטוח שהם לא טועים !


    תחשוב על זה.


    רפי
    לטרופי טראק אמריקאי ששוקל 5000 פאונד יש מנוע ביג בלוק עם הספק של 750-800 כ"ס. כפליים ויותר מהרכב של ברוך, שמשקלו דומה (לפי השמועות, נתון רשמי מעולם לא פורסם ). גם שמה לא כולם מודעים לחיסכון במשקל באותה מידה. ברור מאליו שבעולם האמיתי לגיטימי להשתמש בפלדות פשוטות, ופחים עבים וזמינים, וכן הלאה. אבל כל זה למרות תוספת המשקל שהם גוררים איתם, ולא בגללה. אין מה להתבייש בעודף משקל, אבל גם לא להפוך אותו לאידיאולוגיה!

    תכנון נכון (ומנצח)? תסתכל שוב על טנדר הטויוטה PPI של איבן סטיוארט מלפני 15 שנה. עדיין מכונית המירוץ לשטח המרשימה ביותר, לדעתי, ועבורי מודל לחיקוי. בנויה כמובן בטכנולוגיות ועלויות שלעולם לא אוכל להתקרב אליהן... חפש שם צינור מיותר.


    בכל מקרה רפי, מה אתה מנסה להגיד? שאם אפשר לחסוך במשקל אתה לא תנסה לעשות זאת? שאתה חושב שצריך להוסיף משקל בכוונה? אני לא יורד לסוף דעתך.
    ΰιεπιχ 5 | β'ιτ CJ-7 1979 | διιμχρ 2015
    διε: β'ιτ XJ φ'ψεχι 1994| διιμχρ 2008| διιμχρ 1997 | β'ιτ CJ-8 1989 | ρξεψΰι 1988

ςξεγ 2 ξϊεκ 15 ψΰωεοψΰωεο 1234512 ... ΰηψεοΰηψεο

πεωΰιν γεξιν

  1. ρψο χγξι αψλα ξιψεφι ξγαψ - ηεξψ μξηωαδ
    ςμ ιγι δφτψγς ατεψεν τεψεν δαεπιν + δπγρϊ β'ιτιν
    ϊβεαεϊ: 75
    ςγλεο ΰηψεο: 17-02-10, 00:25
  2. ϊελπιϊ αςψευ ΰβε ςμ ξιψεφι ωθη
    ςμ ιγι lizard ατεψεν ρτεψθ ξεθεψι
    ϊβεαεϊ: 0
    ςγλεο ΰηψεο: 17-01-07, 11:53
  3. ξιψεφι ξγαψ αρβπεο BAJA
    ςμ ιγι arnonshoshani ατεψεν ρτεψθ ξεθεψι
    ϊβεαεϊ: 50
    ςγλεο ΰηψεο: 18-05-06, 11:14

δψωΰεϊ τψρεν

  • ΰιο αΰτωψεϊκ μτψρν πεωΰιν ηγωιν
  • ΰιο αΰτωψεϊκ μτψρν ϊβεαεϊ
  • ΰιο αΰτωψεϊκ μφψσ χαφιν
  • ΰιο αΰτωψεϊκ μςψεκ ΰϊ δεγςεϊικ
  •