Close
מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

נושא: גיר T-176

  1. #1

    ברירת מחדל גיר T-176

    שלום
    אתמול העברתי את הג'יפ שלי טסט (סיקס שנת 80), זו הייתה הפעם הראשונה מאז שהג'יפ אצלי שהצלחתי לעבור בסיבוב הראשון, אני מסכם את זה כחוויה מכוננת
    אבל בדרך חזרה הג'יפ היה חייב להוכיח לי ששום דבר שקשור בו לא אמור להיות כל-כך פשוט...
    במהלך הנסיעה נתפס לי הגיר בהילוך שלישי, לא הצלחתי בשום אופן לשחרר אותו.
    היום בבוקר פתחתי את המכסה העליון (כשהגיר מורכב ברכב) וגיליתי את הבעיה, אחת משיני הנעילה של ההילוך השלישי והרביעי נשברה בקצה ויצאה מעט מהמקום, כתוצאה מכך טבעת השילוב של ההילוך השלישי והרביעי נתפסה כאשר היא משלבת את ההילוך השלישי.
    כאשר הגיר פתוח אין בעיה להחזיר אותה עם מברג למקומה אבל מכיוון שהקצה שלה שבור היא יוצאת ממקומה ברגע שמזיזים את טבעת השילוב, ניסיתי לשלוף את שן הנעילה עם פלייר שפיץ אבל לא ממש הצלחתי.
    לפני כמה חודשים שיפצתי את הגיר והחלפתי את שיני הנעילה, הסיבה שהגיר שופץ מלחתחילה היא מכיוון שגם לפני השיפוץ שיני הנעילה של ההילוך השלישי והרביעי נשברו וכתוצאה מכך הסיכרונים נשחקו...
    האם מישהו יודע מדוע שיני הנעילה נשברות והאם ניתן להחליף אותם מבלי לפרק את הגיר מהרכב?
    מצורפת תמונה של שן הנעילה הסוררת


    תודה
    חן
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	gear.JPG‏ 
Views:	214 
Size:	62.6 קילובייט 
ID:	14091  
    עצלנות היא מחלה חשוכת מרפא....

  2. #2
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    5,648

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גיר T-176

    אין מצב להחליף בלי לפרק את הגיר מהרכב ולהוציא את הציר המרכזי.

    לגבי השבירה החוזרת- לפני שהחלפת מנעולים פעם ראשונה, כמה זמן נסע הגיר ללא בעיה?
    שאלה נוספת- השילוב של 3-4 קשה או עובר ללא בעיה?
    ואחרונה- סינכרונים החלפת גם?

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גיר T-176

    ציטוט נכתב במקור על ידי six 4 life צפיה בהודעה
    אין מצב להחליף בלי לפרק את הגיר מהרכב ולהוציא את הציר המרכזי.

    לגבי השבירה החוזרת- לפני שהחלפת מנעולים פעם ראשונה, כמה זמן נסע הגיר ללא בעיה?
    שאלה נוספת- השילוב של 3-4 קשה או עובר ללא בעיה?
    ואחרונה- סינכרונים החלפת גם?
    לא ידוע לי כמה זמן הגיר נסע בפעם שעברה עד שנשברו המנעולים, אני קניתי את הרכב עם הגיר במצב לא תקין.
    יש על הגיר מדבקה שהוא עבר שיפוץ בחיל חימוש.
    השילוב להילוך הרביעי היה מצויין, ההילוך השלישי מדי פעם סירב להיכנס אבל רוב הזמן נכנס חלק בלי בעיות.
    בשיפוץ האחרון הוחלפו גם הסיכרונים.

    האם יש מצב שהרכבתי את המנעולים הפוך או שיש כיוון מסוים ששכחתי לבדוק בזמן ההרכבה של הגיר?

    תודה
    חן
    עצלנות היא מחלה חשוכת מרפא....

  4. #4
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    5,648

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גיר T-176

    אחרי החלפת הסינכרונים הילוכים 3-4 עברו חלק או ששלישי עדין עשה בעיות כמו מקודם?
    בעיקרון יש 2 צדדים לכל מנעול כמו ששמת לב, הצד עם הקשת הקטנה והצד החלק. אין משמעות לצורת ההרכבה (קשת קדימה או אחורה), אבל כן יש משמעות שכולם ישבו עם הקשת לאותו כיוון ולהיפך.
    בנוסף יש שני אורכים למנעולים, שלישיה קצה ושלישיה ארוכה אבל לזאת שמת לב מאחר והגיר עבד כמה חודשים.

  5. #5

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גיר T-176

    ציטוט נכתב במקור על ידי six 4 life צפיה בהודעה
    אחרי החלפת הסינכרונים הילוכים 3-4 עברו חלק או ששלישי עדין עשה בעיות כמו מקודם?
    בעיקרון יש 2 צדדים לכל מנעול כמו ששמת לב, הצד עם הקשת הקטנה והצד החלק. אין משמעות לצורת ההרכבה (קשת קדימה או אחורה), אבל כן יש משמעות שכולם ישבו עם הקשת לאותו כיוון ולהיפך.
    בנוסף יש שני אורכים למנעולים, שלישיה קצה ושלישיה ארוכה אבל לזאת שמת לב מאחר והגיר עבד כמה חודשים.
    אחרי החלפת הסיכרונים ההילוך הרביעי תמיד השתלב חלק, השלישי רוב הפעמים אבל לפעמים היה מסרב להשתלב ואחרי כמה דקות היה חוזר לעבודבצורה תקינה.
    כשהרכבתי את הגיר באמת התלבטתי באיזה כיוון להרכיב את המנעול ביחס לקשת הקטנה, בסוף הרכבתי את שלושת המנעולים באותו הכיוון.
    עצלנות היא מחלה חשוכת מרפא....

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •