1. ניתן להוסיף נעילת דיפרנציאל מרכזי נשלטת. תוספת מבורכת.
2. בסה"כ מערכת בקרת המשיכה בדיסקו עושה את העבודה והיא יעילה יחסית למערכות מקבילות ברכבים אחרים. המגבלה המובנית מעצם אופי הפעולה של מערכת זו היא- רק לאחר שגלגל מאבד אחיזה (מסתחרר מהר יחסית לאחר) היא נכנסת לפעולה...כלאמר יש עיכוב מסויים עד שמקבלים את "אפקט נעילת הדיפרנציאל כאילו" במקומות בהם נדרש מומנטום להמשך תנועה העיכוב הזעיר הזה עלול להביא לאובדן המומנטום ולכישלון במעבר המיכשול. העיקרון הבסיסי ..גז קבוע ולנסות לשמור על תנועה רציפה..
3. חייבים להשאיר את ABS מחובר כי המערכת עובדת דרך חיישני ה ABS שהם אלו שמודדים את סיחרור הגלגל...כך אני חושב בכל אופן לא בטוח במאה אחוז בעניין זה..
щоше тм чщш