לא ברור מה החלפת ולמה. CV לצלב ? בדרכ מחליפים צלב ל CV ובכלל, בדרייבשאפט קידמי לא נוגעים, גם לאחר הגבהה.
לדעתי הרעידות שלך קשורות לעובדה שלא הנמכת את הטנספר.
פרט והסבר על מנת לקבל דיאגנוסטיקות נוספות .
αβψπγ ωμι ωδεβαδ α-2" δημτϊι ΰϊ δ-CV μφμα, εξΰζ ψςιγεϊ εψςιγεϊ αξδιψεϊ ξςμ 100 χξω
δςαεγδ πςωϊδ ΰφμ βψιπβψΰρ
ηζψϊι ΰμιε εΰιζο ωεα ελςϊ ιεϊψ θεα ΰεμν μΰ ξεωμν
ιω μξιωδε ψςιεο ξι ιλεμ μςωεϊ δςαεγδ λξε ωφψικ?
δΰν ξιωδε δζξιο ξΰψδ"α ειφΰ ξψεφδ?
לא ברור מה החלפת ולמה. CV לצלב ? בדרכ מחליפים צלב ל CV ובכלל, בדרייבשאפט קידמי לא נוגעים, גם לאחר הגבהה.
לדעתי הרעידות שלך קשורות לעובדה שלא הנמכת את הטנספר.
פרט והסבר על מנת לקבל דיאגנוסטיקות נוספות .
2003 Jeep Rubicon
CU4WHLN
δεΰ δημισ ΰϊ δηιαεψ δχγξι δξχεψι ωαγψιια-ωΰτθ δχγξι μφμα ερμιτ ιεχ (ΰπι ξχεεδ)
εΰϊδ ξθςδ ωΰϊδ χεας ωαγψιια ωΰτθ χγξι μΰ πεβςιν μΰηψ δβαδδ λι ΰπι μΰ ξλιψ δψαδ βψΰπγιν ξεβαδιν ωωψγε ιεϊψ ξθιεμ ΰηγ ςν δβαδδ, πιϊεχ ξιιφα χγξι εγψιια ωΰτθ ξχεψι.
ωμι αλμ ΰετο μΰ διδ φψικ ΰτιμε θιεμ λγι μδηζιψ πωξϊε μαεψΰ.
λ 50 χ"ξ ΰηψι αιφες δβαδδ ωμ 3" δγψιιαωΰτθ λωμ εδημτϊι ΰϊ δγΰαμ-χψγο (αηιαεψ μθψπρτψ) ελξε-λο ρμιτ ιεχ εφμα (αηιαεψ μρψο)
Touareg... and wishful thinking of getting it off-road
ξδ ωλϊαϊι ξαερρ ςμ πριεπι αψπβμψ / ρετδ .
μΰ ιγες μι ωζδ ωεπδ αβψΰπγ, εΰν λο ΰζ ΰλο θςιϊι . ΰλο ?
ωΰμϊι αγαψ δπξλϊ δθπρτψ ςγιιο ψμεεπθιϊ λιεεο ωζε ΰξεψδ μδηζιψ ΰϊ ζεειϊ δγψιιαωΰτθ μξφαδ δξχεψι .
2003 Jeep Rubicon
CU4WHLN
ΰδμο.
ΰν δαπϊι πλεο ΰζ ϊαγεχ ωωξε μκ θαςϊ μηιφδ (ιω λΰμδ ωζεψχιν ζ' εμΰ ωξιν) μτςξιν ζδ δβεψν μψςιγεϊ.
ηπο
β'εο γιψ,πιαδ,γρχαψι,λψβς βψΰπγ φ'ψεχι."θψχθεψ θεα ηεψω βν ααευ." δξεωαπιχ.
ΰν λαψ δεζλψ ξδ ϊτχιγδ ωμ θαςϊ δμηιφδ λιφγ διΰ ςεαγϊ
ϊεγδ
μωςαψ WJ,XJ,ZJ,μπγ χψεζψ select 2010 διεν WK
ϊεγδ μλμ δςεπιν
ΰξπν δβαδϊι ψχ α-2" ΰαμ λγι μΰ μςξεγ αζηιη (ιςπι δημχ δξημιχ δμεκ εωεα ςν δωιπιιν) τϊεη ξγιι ξξμυ μδΰψικ ΰϊ δγψιια ωτθ αγιεχ αξιγδ ωδϊχφψδ λϊεφΰδ ξδδβαδδ
μξιθα δαπϊι εαγιχεϊιι, ςγ δβαδδ ωμ 3-3.5" ΰιο φεψκ αδπξλϊ δθψπρτψ
δγψψια ωτθ δξχεψι ξβις ςν CV )constant velocity) ημω ξΰγ εδημτϊι μφμα λξε αρετδ
ςγιιο μΰ χιαμϊι ϊωεαδ ΰν ξιωδε ξλιψ αςμ ξχφες ΰξιο αϊηεν
ιω μι γζ'εε.
αΰξφς θιεμ αξγαψ αςμιδ θλπιϊ πηξγδπιωαψ μι δ-CV μβεψξιν.
δριτεψ ωμ δηιμευ ΰψεκ ΰαμ αρεσ τιψχϊι ΰϊ δγψ' επρςϊι δαιιϊδ αδπςδ ΰηεψιϊ.
μςιπιππε.
λμ ξδ ωΰϊδ φψικ μςωεϊ ζδ μχηϊ ξιγεϊ (λωδ-CV ξτεψχ λξεαο εΰηψι ωδημτϊ μιεχ ωμ ρετδ) ξδιεχ ξχγιξδ εςγ μφμα ξΰηεψδ εμμλϊ μ "βψιπβψΰρ" ςγισ ςν δγψ' αιγ εδεΰ ιλιο μκ γψ' ς"τ ξιγδ.
γ.ΰ.
δεΰ ιεωα ααπι αψχ
ηπο
β'εο γιψ,πιαδ,γρχαψι,λψβς βψΰπγ φ'ψεχι."θψχθεψ θεα ηεψω βν ααευ." δξεωαπιχ.
אודיבל שלום
לפי התאור שלך כניראה שהבעייה בזוית הסרן/יוק ,יש חוקים לזויות היוקים בגלי הינע (חפש פה באתר),את הכיוון ניתן לבצע בחיבור של זרועות הרדיוס התחתונות בסרן-דבר שיקטין לך את זוית הקסטר (לא מורגש בהגבהה של 2").
הנמכת הטרנספר בניגוד למה שניכתב פה עוזרת לזויות הדרייבשפט האחורי ופוגעת בקידמי
אני מוגבהה 4.5" כבר די הרבה זמן,עד היום אני נוסע עם CV קדימה בלי שום רעידות ,מהסיבה שהזמנתי את הקיט עם זרועות רדיוס עליונות ותחתונות מיתכווננות דבר שמאפשר לי להציב את הסרן איפה/זוית שאני רוצה בכדי שהCV יעמוד ישר .
וד"א, CV שעובד בזיות הנכונה(ויש בו גריז) לדעתי יותר חזק מצלב ובעל אורך חיים ארוך יותר ופחות "מוורבץ".
טל
ωξψε ςμ χωψ