ξςπιιο ξΰεγ,
εςλωιε ππιη ωιω μι θψετψ ΰηψι 96 εδιιϊι ξςεπιιο μδϊηαψ αΰξφςεϊ ξηωα πιιγ ςν ϊελπδ ξϊΰιξδ διιϊι ιλεμ?
λμ δψλαιν δξιεφψιν ΰηψι ωπϊ 1996 ξφειγιν αξςψλεϊ ξξεηωαεϊ ϊξελεϊ τψεθεχεμ OBD2 ΰε CAN (δηγωεϊ αιεϊψ) εΰιο αςιεϊ εαχψιΰδ ωμ δπϊεπιν ωμδν ςμ ιγι ξλωιψιν βπψιιν ΰε ιςεγιιν.
αψλαιν μτπι 1996 ιωπν αγψκ λμμ ΰαμ μΰ ϊξιγ ξςψλεϊ ψλα δϊεξλεϊ ατψεθεχεμ OBD1
ξδ μςωεϊ ωδθψετψιν ΰτιμε διωπιν αδξεϊ ξρεαλεϊ δλεμμεϊ ξρτψ ξςψλεϊ ψλα ξξεηωαεϊ ξπες βιψ ABS εαχψϊ ωιεθ ΰεθξθιϊ εςεγ, ϊχμεϊ αξλμμιν ΰμε ιλεμεϊ μπαες αϊχμδ ξλπιϊ ΰμχθψεξλπιϊ (ρεμπεΰιγιν εξξρψιν) ΰε ΰμχθψεπιϊ αξηωα ςφξε ΰε αφξεϊ δηιεεθ εαρπρεψιν.
λωιω ϊχμδ λγΰι μφεψλι ηιρλεο αζξο ελρσ μπρεϊ μψΰεϊ ξδ δξηωα ωμ διηιγδ δξγεαψϊ ξγεεη, αημχ ξδξχψιν πιϊο μδλπιρ ΰϊ ΰϊ ξηωα δψλα μξφα ωιγεεη ςμ ημχ ξδϊχμεϊ ωπψωξε αε ςμ ιγι ρτιψδ ωμ πιφπεφιν αξπεψεϊ δαγεχ ξπες εαγεχ ξξρψδ. ΰαμ ωιθδ ζε χωδ εμΰσ ξερκ ΰιο ΰϊ διγς εδραμπεϊ δγψεωδ μαφς ΰεϊδ εΰιο διΰ ξδεεδ ϊημισ μχψιΰδ ωμ χεγι ϊχμδ ςμ ιγι χεψΰ ΰε ρεψχ ξϊΰιν.
ςμ ζδ ωθιβπϊι ΰϊ δβιψ ωμι εδεΰ δϊΰαγ λαψ λϊαϊι, λωδβςϊι μξερκ UMI αε ΰπι ξθτμ αψλα ωμι εϊΰψϊι ΰϊ δαςιεϊ δϊβεαδ δψΰωεπδ ωμ ξπδμ δςαεγδ μϊϊ δεψΰδ μξλεπΰι μρψεχ ΰϊ δψλα αρεψχ TECH2 ωμδν. δαηεψ ξβις ςν δξλωιψ ξεωκ ΰϊ φξϊ δξηωα εξεγις ατπιν πτεμεϊ ωΰιο ΰτωψεϊ μδϊηαψ μψλα λι δεΰ μτπι ωπϊ 96 εδξλωιψ δξϊΰιν μψλα ζδ διπε TECH1 ωδϊχμχμ ζδ ξλαψ εΰιο μδν λεεπεϊ μϊχπε λι δεΰ ξιεςγ μψλαιν ιωπιν.
διαεΰο λαψ μΰ ξηιεα μϊϊ ϊξιλδ θλπιϊ μψλαιν λξε ωμι ξωπϊεο 1994 ελμ ξδ ωπεϊψ μπε μςωεϊ ζδ μςαεγ αωιθϊ δπιρει εδθςιιδ, ξημιτιν ξωδεΰ δϊχμδ πιτϊψδ? θεα μΰ πιτϊψδ ξξωιλιν μδημισ γαψιν αψλα ημχν ξΰεγ ιχψιν.
δημθϊι μχπεϊ ξλωιψ TECH1 αΰψδ"α, δξλωιψ ωμι ξβις ςν ϊελπδ ωμ GM τεψγ εχψιζζμψ μΰ δφμηϊι μΰϊψ ϊελπδ ωμ ΰιρεζε μχπιδ αωεν ξχεν αχιφεψ τπιϊι μξδπγρ δωψεϊ ωμ UMI εαχωϊι ςζψϊν, λΰο δξχεν μωαη ΰϊ UMI ξεϊψ μϊϊ ξηξΰδ μΰ ψχ μχμρ ΰεϊν αβμμ ξηιψι δημτιν εδν ξελπιν μφψεα μι ΰϊ δξλωιψ μΰιρεζε εςμ λκ πϊεπδ μδν ϊεγϊι
λωΰβξεψ ΰϊ δτψειχθ δζδ ΰςξιγ ΰϊ δξλωιψ μλμ ηαψι δτεψεν αςμι δψλαιν ξδωπϊεπιν δξϊΰιξιν μφεψκ χψιΰϊ ϊχμεϊ ΰιϊεψν εαιφες αγιχεϊ ξλμμιν ωδξλωιψ ξαφς.
ξςπιιο ξΰεγ,
εςλωιε ππιη ωιω μι θψετψ ΰηψι 96 εδιιϊι ξςεπιιο μδϊηαψ αΰξφςεϊ ξηωα πιιγ ςν ϊελπδ ξϊΰιξδ διιϊι ιλεμ?
OBDII - אין שום בעיה להיתחבר עם PC יש המון תוכנות בשוק חלקם חינמיות אך מגיעות ללא כבל מתאם ולא רעות המדובר בתוכנות גנריות יש להקפיד לרכוש גם כבל מתאם אבל המחיר של כבל מתאם לפעמים מגיע למחירט של מכשיר עצמאי טוב
השוק התוכנות והמכשירים מתחלק לשלש קבוצות עיקריות
קוראי קודים ואיפוס
סורקים - קוראי קודים איפוס וקריאת חיישנים בזמן אמת ועוד פריז פריים ועוד פיצרס ללא סוף
וסורקים דו כיווניים המאפשרים גם הפעלת בדיקות שונות מתוכנתות מראש ופקודות שונות למשל עצירה של מזרק ספציפי במנוע (על מנת למצוא את המזרק שמזייף) רק יעודיים לטרופר אחרי 1996 זה TECH2 (כמו במוסכים של UMI GM ) של בוש שקנו את הליין של ויטרוניקס עם תוכנה של ויטרוניקס בין אלפיים לשלושת אלפים דולר או הגנסיס של OTC עם תוכנה מתאימה שזה בי אלף לאלפיים דולר
המכשירים מחולקים לגנריים ויועודיים
הגנריים כלליים ויציגו בדרך כלל מידע כללי כמו קוד תקלה כמספר ללא הפרוש שלה או במקרה של סורק גנרי יציגו את הקריאות מהסנסורים אך לא האם הערך בתחום הנורמה או שיש תקלה
ξβπια ωζδ ιχψδ ΰπι ΰωξη.... ιω μι ξπεψϊ anti look ωγμεχδ χαες ωΰωξη μγςϊ ξδ δαςιδ δψλα βν ωπϊ 94 θψετψ
ωξψε ςμ χωψ