יש כמה ובזמנו ראיתי גם אחד חונה קבוע בחניה של טיב טעם בעיר מגוריך הנוכחית ואפילו תקופה היה עם שלט למכירה רק שהמכיר היה מעבר למופקע
כמו בכותרת,
הייתי שמח לקבל מידע על 110 טנדר.
מה האופציות לרכישה של אחד כזה בארץ?
האם יש אופציה להפוך 110 סגור לתצורת טנדר?
תודה,
עירא
Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps
יש כמה ובזמנו ראיתי גם אחד חונה קבוע בחניה של טיב טעם בעיר מגוריך הנוכחית ואפילו תקופה היה עם שלט למכירה רק שהמכיר היה מעבר למופקע
יש אחד ב-יד 2
Nash
תמיד אפשר להזמין חדש בחברה. יש חד קבינה, יש דבל, ויש HCPU שזה חד קבינה עם ארגז רחב.
אפשר להסב סטיישן לטנדר- החלק התחתון זהה, אבל כדאי קודם להתייעץ עם המזרח אם הם יתנו אישור לשינוי מבנה.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
זה ביד2 אינו טנדר, זה ה 110 הפתוח של רמי גלבוע.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
נתחיל בשאלה טיפשית, למה לך?
אני יוצא מנקודת הנחה שאתה לא מדבר על חדש, אם כך הדבר אז יש מעט מאוד דיפטנדרים בארץ(ממש על יד אחת, מקסימום 2 ידיים של יוצא הנדסה קרבית...), אומנם ארגז זה דבר נוח מאוד על סביבת הנוסעים נפגעת קשות בדיפנדר, בחד קבינה סביבת הנהג ובדבל קבינה הנוסעים האחוריים, האדיוטים מלנדרובר הצמידו את הקיר האחורי יותר מידי ואי אפשר להשכיב את הכיסא/ספסל, אם אתה לא חייב טנדר לך על 110 סגור רגיל
גמל זה סוס שתכננה ועדה.....
הטלפון החדש שלי: 0544897064
אוטו נהדרררר היה לי כזה בצבאאם כי חסר מקום מחייה בקבינה
לאורן ממוסך LR בראשל"צ יש אחד.
הוא הסב TD5 סגור לדיפטנדר (בזמנו חשב למכור אך ביקש מחיר שישאיר אותו אצלו).
אפשר לשוחח איתו ולקבל טיפים.
When your options low, I lift you from belowתגלי איך האויר מחוץ לעיר מרגיש אחרת...
לחברת טיפוס יש/היה אחד כזה דאבל קבינה. אם אני זוכר נכון המשקל הכולל שלו מגרד את ה- 4 טון מלמטה ולכן זה אחד ה- 4 על 4 היחידים שניתן לגרור איתו עגלה של 2 טון +-.
בלי קשר, בגלל האורך זווית הבטן שלו נפגעת קשות ולמעשה הוא לא עביר כמו דיפנדר רגיל.
קושר העמשה מדהים!
קח מקל קח תרמיל..., הי הג'יפ הי הג'יפ...
שאלת תם:
מה אתה רוצה לעשות איתו שדיפדנר 110 פתוח עם סגירת ברזנט נכונה (או סגירת פיבר נתיקה כמו בסמוראי או בJeep, אפשר להזמין כאלו) מקדימה לא תוכל לאפשר לך?
אז את החלוקה מאחורה אחרי שתוציא את המושבים האורכיים (אם הם נמצאים בכלל) תעשה איך שאתה רוצה, בלי שינוי מבנה ובלי נעליים. אתה גם נהנה מזה שאין פלטה מגבילה כמו ב90 או ב דיפטנדרים (אחלה מילה אהבתי), ואתה יכול לשלוט בחלוקה על ידי הכנסת פלטה מגבילה איפה שמתאים/ מסתדר לך.
תחשוב על זה קצת.
whisky
וויסקי, ב110 פתוח יש גם את הקיר אש מאחורי הנהג....
גמל זה סוס שתכננה ועדה.....
הטלפון החדש שלי: 0544897064
שמרו על קשר