הוצאת את הג'ולות?
החזרת אותן לשני הצדדים כפי שהיו בהתחלה, או כולן לצד אחד?
ספרת אותן?
בטיול האחרון התגלתה נזילה רצינית במערכת ההגה אצלי בג'יפ. לאחר הטיול (נסיעה ללא חגורה) בבית הבאתי קיט והחלפתי את מחזירי השמן בתיבה, O רינג אחד, ובנוסף קיט שיפוץ (O רינגים ומחזי"ש למשאבת ההגה).
לאחר הרכבה והתנעה של הרכב, תופעה מטרידה מאוד. ההגה מסתובב לבד ימינה! כלומר, אני לא נוגע בהגה ורק מרים טורים והגלגלים מסתובבים ימינה לבד. בנוסף השמן מתחמם למצב שקשה לגעת בצינורות.
התופעה מוכרת למישהו?
מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.
הוצאת את הג'ולות?
החזרת אותן לשני הצדדים כפי שהיו בהתחלה, או כולן לצד אחד?
ספרת אותן?
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
לא נגעתי בג'ולות.. יכול להיות שמשהו יצא שם? הדבר היחידי שעשיתי היה להוציא את התחת של התיבה בשביל להחליף את מחזיר השמן. בנוסף גם 2 O רינגים שהוחלפו.
מחר בבוקר נשנס שוב מתניים ונפרק את הנבלה הזאת שוב. :x
הפעם אולי נצלם כמה תמונות של הגשפט.
מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.
פרקתי לה את האמא..
נשארתי ביד עם 22 ג'ולות וגשפט כזה שבתוכו נכנס החילזון. איך אני אמור להרכיב את כל הדרעק הזה חזרה?
מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.
טוב, קודם כל תודה מקרב לב לאשר, שהביא לפה את הקישור המדהים הזה של שיפוץ מלא לתיבה. ותודה גם לשמיל שטרח ענה לעניין וגם התקשר לברר במה הוא יכול לעזור.
התיבה שופצה ע"פ המדריך, ולשימחתי היא גם עובדת.
נראה לי שיש חופש מוגזם בהגה, ואין לי מושג איך זה ייתכן כי סגרתי את 2 הכוונים כמו שצריך.
אם למישהו יש רעיון אשמח לדעת.
שכחתי לציין שגם את משאבת ההגה שיפצתי עם קיט, ויצא אחלה.
מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.
שמרו על קשר