גבירותי ורבותי (או- רבותי ורבותי...):
בעצתו האדירה של חבר מבין, הוחלף שוב פילטר שמן. כנראה, שלאחר הפלאשינג לא כח הטינופת ירדה, ובשמן והפילטר החדשים לאחר הפלאשינג התערבב קצת לכלכוך מהשמן שעמד הרבה. כנראה שזה סתם את הפילטר החדש.
בכל מקרה, החלפת שמן שניה ופילטר שמן שני (בתוך שבוע) פתרה את הבעיה- המנוע חזר לעבוד עגול ויפה, ללא נקישות ורעשים, יש לחץ שמן, הכל תקין פיקס!!!
תודה על כל העצות וההתיחסויות, נתראה בהמשך!
אלון.
(-; ...לא חשוב מה אומרים, חשוב מי אומר את זה...
המנוע אמור לעבוד יחסית עגול גם כשהוא קר לגמרי, גם בלי החימום לסעפת. ולכן יש לך בעייה אחרת, כמו כוון מנוע, מע' הצתה תקולה או בריחת ואקום.
במקור, דרך סעפת היניקה עובר נוזל הקרור בדרכו למע' החימום של הקבינה, ומשם חזרה למשאבת המים. תוך דקה של עבודת מנוע, המים בסעפת כבר יהיו חמים.
בנוסף, ישנו חיישן טמפ' על סעפת היניקה, שסוגר מינוס לגוף עד שטמפרטורת המים בסעפת היניקה לא מגיעה לטמפ' הרצוייה. החיישן הזה מפעיל ריליי שמעביר פלוס לגוף החימום בתחתית סעפת היניקה, בדיוק מתחת לקרבורטור.
המערכת הזאת נותנת עבודה חלקה ותגובה טובה יותר כשהמנוע קר לגמרי. ממש אפשר לנסוע כרגיל מהרגע שמתניעים, אפילו אחרי לילה חורפי קר.
מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.
שמרו על קשר