αΰξϊ πηξγ ξΰεγ - πιψΰδ λξε ξλεπιϊ ωμ MATCHBOX
ΰξιψ.
ΰζ δπδ δρτϊη
ψιπζΰι
αΰξϊ πηξγ ξΰεγ - πιψΰδ λξε ξλεπιϊ ωμ MATCHBOX
ΰξιψ.
I must not fear. Fear is the mind-killer.
ιτδ ξΰεγ.
ΰικ ΰϊδ ξψεφδ ξδ- BF MUD? (δν 265?)
When your options low, I lift you from belowϊβμι ΰικ δΰειψ ξηευ μςιψ ξψβιω ΰηψϊ...
כן, אלה צמיגי 265. איך שקניתי את האוטו החלפתי - אלא בגלל שלא היו בארץ, הזמנתי אצל גפני... ועד שהגיעו נסעתי חודשיים על 235 - כך שיש לי בסיס להשוואה: צריכת דלק נשארה אותו הדבר. כלומר 10.5 ק"מ לליטר ממוצע על מילוי מיכל מלא. אני מאוד מרוצה מהצמיגים - האחיזה שלהם החורף הייתה טובה מאוד (גילוי נאות: אני נוסע לא מהר ...מקס 100-110 ובחורף בכביש רטוב הרבה פחות).
מידת צמיגים 265 רשומה בתור מידה מתאימה בספר רכב. עם הקנייה הלכתי יחד עם גפני לקומפיוטסט להחליף מידת צמיגים ברשיון. התניתי שאני לוקח ת'צמיגים רק אם לא יעשו לי בעיות בעדכון הניירת - ועבר בשלום. הדבר היחיג שצריך היה לעשות בעקבות ההחלפה הוא לכוונן את הטרימרים שבכל גלגל כדי שבמקס סיבוב של ההגה הגלגל לא יגע במוטות הרדיוס. ינקלה, מדרך השטח בתל-אביב (המוסך הקבוע, שאני נותן ת'רכב לדברים שאני לא עושה לבד), עשה לי את עבודת הכיוון *בחיני חינם* ...כולל חילוץ אחד הברגים שלא ניתן היה לכוון אותו כי היה על סף שבירה והחלפתו בבורג חדש.
נשמעה בעבר טענה שהצמיגים האלה גם מאחור נוגעים בתושבת הקפיץ העליונה - אני חייב לציין שלא נתקלתי ב כ ל ל בתופעה הזו - אם כי חששתי ממנה מלכתחילה.
ψιπζΰι
δρϊγψϊ ςν δθρθ?
110TD5
Festina lente
δθρθ ςαψ αμι ωεν αςιιδ![]()
ψιπζΰι
δπδ ϊξεπδ περτϊ
ψιπζΰι
ςωιϊν αγιχδ αωθη μξι ιω ςαιψεϊ ιεϊψ θεαδ - μ90 ΰε μθπχ ?![]()
I must not fear. Fear is the mind-killer.
διδ βΧιτ, ςεγ βΧιτ εςλωιε Ford F-250 Tremo
δωλψϊ χψεεΰπιν
מידת ההגבהה יכולה להוות גורם לנגיעת הצמיג בתושבת הקפיץ העליונה. ממידת הגבהה מסויימת, - בכיווץ הכפיץ - התושבת במקום להיכנס אל תוך החלל הפנימי של הג'אנט, נעצרת על-ידי הצמיג. לי יש באוטו קפיצי אולדמן שמייצרים הגבהה של 2 אינטצ' ; אין לי דרופ-קיט (דרופ-קיט מוסיף עוד 1 אינצ' הגבהה). כנ"ל , אין תחושת משאית בסיבוב פרסה ...אבל זה אולי בגלל שהגעתי מסמוראי שאין בו הגה-כוח והפרופורציות שלי אחרות.
ψιπζΰι
δϊηεωδ ωμ δξωΰιϊ διΰ αζλεϊ ψγιερ δριαεα ςμ ξγψλεϊ.... ΰεμι ζδ ψχ α-110.
διδ βΧιτ, ςεγ βΧιτ εςλωιε Ford F-250 Tremo
δωλψϊ χψεεΰπιν
ϊχετδ χφψδ πδβϊι ςμ D130 - ϊ'ΰξϊ ωΰιο διεν εμΰ διε ΰζ θςπεϊ. δ- D90 ςεωδ ςαεγδ πδγψϊ βν απριςδ ςιψεπιϊ... ΰιο θςπεϊ - 95% ξδχιμεξθψζ' ωμι δεΰ μΰεψκ ΰιιμεο: ξχφδ μχφδ. δεΰ ξωξω μι αϊεψ δψλα διηιγ. ...ψχ αξφαιν ωφψικ μωξεψ ψβμ ςμ δχμΰυ' δλαγ - ΰζ δψβμ ξϊηιμδ μδϊςιισ ΰαμ ζδ ψχ αβμμ ωΰιο μι λεωψ
αχψεα δςμδ ςεγ ϊξεπεϊ.
ψιπζΰι
ωξψε ςμ χωψ