ξπες δ4.0 μιθψ δεΰ ωω φιμιπγψ θεψι, ρςτϊ τμιθδ ΰηϊ, φιπεψ ΰβζεζ ΰηγ. ξπες δ3.7 ωμ μιαψθι δεΰ V6, ωϊι ρςτεϊ ωξϊΰηγεϊ μΰηϊ. δ4.7 δεΰ V8, λπ"μ - ωϊι ρςτεϊ, ΰηϊ μλμ ωεψϊ φιμιπγψιν, ωξϊΰηγεϊ μφπψϊ εΰβζεζ ΰηγ.
χεθψ δφπψϊ αξπεςι δ4.0 μιθψ δεΰ 2 ΰιπυ'.
הייתי רוצה לדעת האם ברכבים האלו בצנרת פליטה יש התפצלות לשני דודים אחוריים(כמו בהרבה רכבים אמריקאיים בעלי מנוע גדול) או שיש צנרת אחת שהולכת ישר לדוד אחורי אחד. במנועים האלה:
1)רנגלר 4.0
2)צ'ירוקי 4.0
3)גרנד צירוקי 4.0- 4.7
4)ליברטי 3.7
הסיבה שאני שואל היא כי יש לי דוד אחורי Free flow (זרימה חופשית) על האוטו ואני חושב להעביר אותו לאוטו הבא. אני אוהב מאוד רכבים גרגרנים שלא חוסכים במוסיקת צינור המפלט במיוחד אמריקאים עם מנוע גדול. לא יכול לסבול את "השקט"(דבר יחסי) באגזוזים שבאים עם המכוניות(שצריכים כמובן לעמוד בתקנים של רעש וכו').
באיזה קוטר הצנרת ברכבים אלו? 2.5 אינץ'? 2 אינץ'?
ξπες δ4.0 μιθψ δεΰ ωω φιμιπγψ θεψι, ρςτϊ τμιθδ ΰηϊ, φιπεψ ΰβζεζ ΰηγ. ξπες δ3.7 ωμ μιαψθι δεΰ V6, ωϊι ρςτεϊ ωξϊΰηγεϊ μΰηϊ. δ4.7 δεΰ V8, λπ"μ - ωϊι ρςτεϊ, ΰηϊ μλμ ωεψϊ φιμιπγψιν, ωξϊΰηγεϊ μφπψϊ εΰβζεζ ΰηγ.
χεθψ δφπψϊ αξπεςι δ4.0 μιθψ δεΰ 2 ΰιπυ'.
ΰιεπιχ 5 | β'ιτ CJ-7 1979 | διιμχρ 2015
διε: β'ιτ XJ φ'ψεχι 1994| διιμχρ 2008| διιμχρ 1997 | β'ιτ CJ-8 1989 | ρξεψΰι 1988
אצלי 4L ZJ דוד אחד רגיל לאחר הורדת הממיר המנוע מגיב הרבה יותר טוב ונפתח הצליל וקיבל המנוע נהימה יותר טובה מהרגיל...
אבל.......אם אתה אוהב צליל גרגרני וזועם אז בסופה שהיתה לי היה דוד פתוח מממממ....הצליל סוף הדרך![]()
ובק פיירים בבלימה עם ההילוכים בקיצור מה שאתה רוצה!!!
אבל חשוב לזכור שהצליל לא נותן לך לנהוג רגועאלא לתת הרבה הרבה גז
הורדות הילוכים משיכת הסל"ד לנתוקי הצתה לעיתים תכופות (שלא נדבר על השטח) ...בקיצור לשרוף הרבה דלק והרבה אנדנלין...(אגב שלא תחשוב שלא התפתיתי כבר כמה פעמים להחליף לפתוח
) אבל בגרנד שלי וגיפים סולידים יותר זה לא מתאים לטעמי ...
( בעבר גם היה לי SIX עם הדרסים ו2 דודים פתוחים)..................................
ωξψε ςμ χωψ