ιερσ1 ξβιτθψιτ
http://www.jeeptrip.com/page.aspx?di...item=2650&pg=2
ΰαμ ΰπι μΰ ηεωα ωδεΰ τιφμ ΰϊ δϊφεβδ.
ξιωδε δϊχιο ωςεο μθξτψθεψϊ EGT?
ηωαϊι αλιεεο ωμ φβ γιβιθμι λξε ωξωξω μξγιγϊ ηεν ξπες αϊερτϊ θψξεχτμ.
ιω φβ γιβιθμι ωιλεμ μλρεϊ ςμ ωπι θψξεχτμιν αε ζξπιϊ?
διδ βΧιτ, ςεγ βΧιτ εςλωιε Ford F-250 Tremor
δωλψϊ χψεεΰπιν
ιερσ1 ξβιτθψιτ
http://www.jeeptrip.com/page.aspx?di...item=2650&pg=2
ΰαμ ΰπι μΰ ηεωα ωδεΰ τιφμ ΰϊ δϊφεβδ.
ιω δψαδ τϊψεπεϊ μςπιιο. ητω ωςεπι EGT ωμ ξθεριν - ζδ δτϊψεο δπλεο μγςϊι. αχψ ωμ ξχψψ λξε ωΰετπϊι μδψλια λΰο αωπιν δΰηψεπεϊ δεΰ μΰ δτϊψεο δπλεο μγςϊι.
δτϊψεο δθεα αιεϊψ μγςϊι (εβν ςεμδ τηεϊ ξωπι ωςεπιν πτψγιν) δεΰ ωμ mgl avionics
ωΰιϊε ΰϊδ ιλεμ μδφιβ ΰψαςδ ςψεφι ϊψξεχΰτμιν - EGT ε CHT μξωμ. λξεαο ΰτωψ μηαψ δϊψΰδ ηιφεπιϊ αςψκ ωϊχας ξψΰω (ξπεψδ ΰε ζξζν)
ιω μδν ΰϊ δφβ δΰεμθιξθιαι, ωξφιβ ρμ"γ, ΰψαςδ ςψεφι ϊψξεχΰτμιν, θξτψθεψϊ πεζμ χιψεψ, θξτψθεψϊ ωξο εμηυ ωξο... ελξεαο ιφιΰεϊ μδϊψΰδ ηιφεπιϊ:
ΰρσ.
"scars are tattoos with better stories"
ΰιο ϊλπιϊ. ηιιν. πχεγδ.
δχξτψ - VW TYPE 2 1978 | δθπγψ - διιμχρ 2008
אסף, אפשר להשיג כאלה שעונים במחיר הגיוני (באיזור 2 השעונים הדיגיטאלים מתחיום הקירור), כאן בארץ? ואם לא, איפה כן?
קובי
αηπειεϊ αεπι ξθεριν αΰιπθψπθ. αιο 160 μγβξιν δτωεθιν μ 250 γεμψ μξωελμμιν (ξδρεβ δγιβιθμι δζδ). δωςεπιν δΰπμεβιιν ςεμιν ιεϊψ ξλτεμ, εδαχψ ωμ δξχψψ ςεμδ 300 ωχμ λμ ΰηγ αςψκ, ΰζ ϊςωδ ΰϊ δηωαεο.
ΰπι χπιϊι (φβ ΰηψ ξδργψδ) αξαφς 360 ωχμ λεμμ ξωμεη ξηπεϊ ΰπβμιϊ:
http://www.partsforaircraft.co.uk/
ΰρσ.
"scars are tattoos with better stories"
ΰιο ϊλπιϊ. ηιιν. πχεγδ.
δχξτψ - VW TYPE 2 1978 | δθπγψ - διιμχρ 2008
[
=landY;244680]מישהו התקין שעון לטמפרטורת EGT?
היה לי באחד הרכבים שעון EGT,אנלוגי לא דיגיטלי, הזמנתי מ-EBAY עלה לי השעון + החיישן בערך 500 (של חברה ממש טובה ואמינה).
באופן כללי כדאי להזמין מ-EBAY אם מוצאים מה שרוצים ואם יש סבלנות לחכות ולא רוצים משהו באותו רגע.
αχψ ωμ ξχψψιν γιβιθΰμι ςεμδ λΰο λ-200 ω''η. μιγιςδ.
99% ξςελψι-δγιο ξεφιΰιν ων ψς μλμ διϊψ.
ΰξπν μΰ αχψ ιςεγι μ-EGT, ΰαμ ξλιμ αϊελε τεπχφιδ μ-LOGGING ωμ EGT.
http://14point7.com/Widebands/JAW_1_041/JAW_1_041.htm
ΰμι.
ϊεγδ μλεμν, αρεσ δρϊγψϊι ςν δAUBER ωπξλψ αΰιαιι, αξηιψ θεα ιεϊψ- αΰψυ.
δαχψ ωμ AUBER δψαδ ιεϊψ χθο ξδαχψ ξχψψ ωιεωα ςμ ψΰω δξπες. δ-AUBER εξϊΰιν ιεϊψ μψλα.
διδ βΧιτ, ςεγ βΧιτ εςλωιε Ford F-250 Tremor
δωλψϊ χψεεΰπιν
διδ βΧιτ, ςεγ βΧιτ εςλωιε Ford F-250 Tremor
δωλψϊ χψεεΰπιν
ΰπι ξωϊξω αωςεο ωμ VDO, ςεαγ ξφειιο, επιϊο μδλπιρ ΰϊ δρπρεψ ξδτμθδ ωρεβψϊ ΰϊ δηεψ ωκ δ EGR
πλεο ωγπδ πιψΰϊ θεαγπδ = δηϊεμδ ςν δψβμ αΰτριιγ
ΰπι μΰ ιεγς δΰν ζδ ξϊΰιν μωιξεω δζδ ,
ΰαμ χπιϊι ξξζξο αΰιαι αξωδε λξε 20$ , φβ χθο + 2 ρπρεψιν , ΰηγ ςγ 1300 ξςμεϊ , εΰηγ ςγ 50 ξςμεϊ , ΰπι ξωϊξω αδν αςζψϊ ξτρχ , ΰηγ μδφιβ ΰϊ δθξτ ωμ δθεψαε , εΰηγ μδφιβ ΰϊ δθξτ αϊεκ δγιτπγψ.
ΰξιψ.
I must not fear. Fear is the mind-killer.
μγςϊι εξπιριεπι φβ γιβιθμι μΰ ξϊΰιν μψλα:
λι δφβϊ ξρτψιν ξηιιαϊ τςπεη δξιγς μΰεξϊ φβ ΰπμεβι ωπεϊο ξιγς ξιγι .
γεβξΰ χιφεπιϊ:
μΰ ξςπιιο ΰϊ δπδβ λξδ μιθψ εξιμι μιθψ ιω αξλμ - ξδ ωξςπιιο λξδ ξμΰ δξλμ γμχ μλο αψεα δψλαιν ΰτιμε μΰ ξφιπιν ηφι ψας ελ"ε ιω ψχ χειν ΰε φαςιν.
λπ"μ μηεν ψΰω ξπες ,EGT εωΰψ δωιξεωιν ωαδν ξωεν ξδ ηαψιπε πμδαιν μδωϊξω αφβιν γιβιθμιν ωξαζαζιν ξωΰαι ξεη ςμ τςπεη ξιγς ωφβ ΰπεμεβι πεϊο ξιγ ,ξωΰαιν ωςγισ μδωχις απδιβδ ωζε δξωιξδ ωμξςπδ ΰπηπε αψλα .....
αψλαιν - βν αφβιν ΰπμεβιιν μξωμ αξγι ρμ"γ απερσ μξρτψιν ιω φαςιν εχειν εζΰϊ λγι μωηψψ ΰϊ δπδβ ξχψιΰδ ετςπεη ξρτψι δρμ"γ.
μξδ μλςψ μεη ωςεπιν αγτπγψ αξωδε ξψεας εμΰ ξωϊμα λΰωψ πιϊο μδϊχιο ωςεο ωμ VDO ωπιψΰδ λξε ΰεψβιπμι.
http://www.egauges.com/vdo_mult.asp?...Vision&Units=E
μι ιω φβ γιβιθμι μξγιγϊ EGT
δωιξεω δςχψι δεΰ μηαψ ζξζν ωα 720 ξςμεϊ ξφτφσ εΰϊδ ΰξεψ μδεψιγ ΰϊ δψβμ ξδβζ
δαχψιν δψβιμιν ωωξιν αψΰω ξπες λξεαο μΰ ξϊΰιξιν λι δν ξβιςιν ψχ ςγ 250 ξςμεϊ
φψικ αχψ ωιλεμ μδλβις μ1000 ξςμεϊ
μτι ζλψεπι (ιω μι ΰϊ ζδ λαψ λξδ ωπιν) δςμεϊ ωμ δαχψ ςν δηιωο διΰ αςψκ 700 ωχμ
φψικ βν ηεθ ωμΰ ιδψρ αηεν. ιω ηαψδ αιαπδ ωΰπι μΰ ζελψ ΰϊ δων ωμδ ωξιφψϊ αχψιν λΰμε
ΰπηπε ξωϊξωιν αωζδ αςιχψ μψλαι ϊηψειεϊ ωων ΰπι βεγωιν ιεϊψ μηυ αθεψαε εξεριτιν ρεμψ
εδξθψδ δςχψιϊ διΰ μξπες λψιρδ ωμ δηεξψ (ωρϊεξιν εθεψαε)
αδφμηδ
πιψ ΰζεμΰι, φεεϊ πιψ (ΰμι ωηψ)
720 זה לא קיצוני מדי? לרכב תחרות מילא, אבל לרכב שביום יום על הכביש?
הטמפ' שמדדתי עד היום היו מקסימום של 580 מעלות (פעם אחת) + 520 מקסימום ב"סטנדרט".
(אני מודד ביציאה, מלפני הטורבו)
לא משנה, כבר יש צג דיגיטלי.
בניגוד אליך, אני חושב שהיתרון של הדיגיטלי הוא שאפשר לחבר זמזם, נורה, וכו' ולא לסמוך על הנהג שיסתכל מתי הטמפ' עולה לאזור המסוכן.
διδ βΧιτ, ςεγ βΧιτ εςλωιε Ford F-250 Tremor
δωλψϊ χψεεΰπιν
δΰερθψμιν
EGT
μ TDI300
λξε αϊξεπδ
ωξψε ςμ χωψ