"כולה 2 גג"שים" זה ביטוי - טכנית זה 5...
מרוב הקישקושים של אלון בנושא יחסי ההעברה שלו התחלתי לחשוב ....
והיום באה לי ההברקה :idea:
שמתי לב שבימים חמים כמו למשל היום האוטו עצל יותר מכרגיל ואני משער שזה בגלל הדלילות של האויר.
יש עליה ביקנעם שעם מזגן ואם אני תופס שם אור אדום... להתחיל לנסוע בירוק זה מצליח רק אם אני ראשון ואם אני מסיים את הצומת באדום. פשוט לא זז האוטו הסל"ד עולה מאווווווד לאט ולא זז האוטו לפני 1600 לפחות.
אז נחזור לנקסוס ולשטויות שלו.
מה שהוא אומר זה בעצם שכל היחסי העברה המשופרים שלו זה כולה שני גגש"ים שמחליפים.
והבנתי פה שגם ההבדל בין T של דיפ' ושל דיסקו זה רק ב HIGH ושוב זה עניין של שני גגש"ים ...
אז הנה השאלה, האם אני לא יכול ללכת לג'קי, לרכוש שני גגש"ים ( ועוד כמה אטמים ) ולהחליף יחסי העברה שיהיה יותר אחלה על הכביש ? ( מה גם שאני מתכנן צמיגים גדולים יותר ! )
תודה.
צועניה ..
אתה יכול ללכת לג'קי, ולשאול מה בדיוק החלקים שאתה צריך (אין דין טרנספר של לנדרובר כדין של סמוראי) וכמה הם עולים - אם בכלל הם זמינים. ואז תחזור לכאן ותספר לנו אם זה אפשרי וכדאי.Originally Posted by גיא
...או שתחליף ממיר לממיר עם מהירות STALL אחרת.הסל"ד עולה מאווווווד לאט ולא זז האוטו לפני 1600 לפחות
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אסף,
תוכל לתרגם לי את זה בבקשה לעברית ?
צועניה ..
לי זה נשמע כומו תקלה כל שהיא בגיר.
או שהממיר בדרך, או שמערכת הקירור של הגיר לא משהוץ התוצאה- הגיר מחליק
מה שאסף אומר זה בקיצור - הסלד בו הממיר מפסיק להמיר ו"ננעל" - בממיר תקין בלחיצה על הבלמים כאשר הגיר משולב ולחיצה על המצערת עד הסוף - הסל"ד לא יעבור ערך מסוים והא ערך ה סטאל ספיד.
אישית - לא היתי נוגע בממיר מומנט אלא מטפל ביחסי העברה , כיוון שהממיר מותאם למנוע בעוד יחסי ההעברה מותאמים לצמיגים.
הציבור מפולג ולכן הציבור יעשק
What we've got here is failure to communicate. Some men you just can't reach...
היה סדק במקרן של השמן גיר.
הוחלף ...
אבל אני לא מאמין שזאת היתה הבעיה כי ...
היה חסר מעט מאוד שמן גיר.
גם עכשיו אחרי החלפת המקרן בצהריים זה אותו דבר. ( האוטו עגלה וזה לא סוד )
צועניה ..
סתם כי הויכוח באויר.
אסף אפשר בהחלט להחליף טורק אבל נקודת הנעילה של הטורק היא נתון הנגזר משיא המומנט של המנוע . רצוי שהטורק יהיה ביכולת העברת כח מקסימלית בסל"ד שהמנוע נותן את שיא הכח שלו .
כך שאת יכולת המנוע קשה לשנות לכן החלפת הטורק תגרום לבעיות אחרות .
****
אני יודע ההסבר מורכב ולא ברור .
****
איציק
...דווקא ברור...
אבל האוטו לא זז לפני 1600... נראה לי בעייתי.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
את הנושא הזה רק בעלי דיסקו אוטומטי מבינים :roll:
גיא - הרכב שלך בסדר. הכרכרה היא עגלה וזה כל הסיפור.
אין כאן החלקה. אים הגיר מחליק הטורים עולים והאוטו נשאר במקום![]()
וקל מאוד לזהות את זה.
החל מ 1600 הטורבו מתחיל לתפוס תנופה. מעל ל 3000 האוטו נותן הספק גבוה המאפשר האצה טובה.
האם אני מגיא ל 3000 בוודאי שלא - למה לאמץ את הרכב. הוא עגלה וזהו זה. אם אני ארצה משהו מהיר יותר אני אקנה אמפרזה.
אשר ליחסי העברה. ברקי מוכר יחסים של אשקרופט במשהו כמו 3000 שח (או פחות) זה מפחית בגבוה ובנמוך. אבל תזכור שגם המהירות הסופית תפגע. אם לא איכפת לך לזחול ב 80 קמש אין בעיה. אחרת תאמץ את המנוע ותשלם בתחנת הדלק.
מוני כתב:
ואני דווקא חשבתי על 600F? או אולי אלפתא?אם אני ארצה משהו מהיר יותר אני אקנה אמפרזה
This is my draem
אביגדור
600F כבר היה לי
עדין יש לי חלומות רטובים בנושא :cry:
אבל נראה לי שאת שלב המהירות סימתי בשלב זה של חיי.
ולכן אני נוסע על כרכרה שמתחרה בצב (ביום טוב)
תשמע .. אופנועי מרוץ אפעם לא אהבתי לי תמיד היו או קסטום או שטח ...
לעניין העגליות ... זאת רק עליה אחת ביקנעם ורק ביום חם עם מזגן ..
אני יכול לחיות עם זה.
לעניין יחסי העברה ... יקר.
ימתין !
תודה על התגובות.
צועניה ..
שמרו על קשר