Close
Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    חבר רשום גיא's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    אזור חיוג ... תפוס
    Posts
    18,023

    Default שאלת הבנה ב T-CASE ויחסי העברה משופרים

    מרוב הקישקושים של אלון בנושא יחסי ההעברה שלו התחלתי לחשוב ....

    והיום באה לי ההברקה :idea:

    שמתי לב שבימים חמים כמו למשל היום האוטו עצל יותר מכרגיל ואני משער שזה בגלל הדלילות של האויר.

    יש עליה ביקנעם שעם מזגן ואם אני תופס שם אור אדום... להתחיל לנסוע בירוק זה מצליח רק אם אני ראשון ואם אני מסיים את הצומת באדום. פשוט לא זז האוטו הסל"ד עולה מאווווווד לאט ולא זז האוטו לפני 1600 לפחות.

    אז נחזור לנקסוס ולשטויות שלו.
    מה שהוא אומר זה בעצם שכל היחסי העברה המשופרים שלו זה כולה שני גגש"ים שמחליפים.
    והבנתי פה שגם ההבדל בין T של דיפ' ושל דיסקו זה רק ב HIGH ושוב זה עניין של שני גגש"ים ...

    אז הנה השאלה, האם אני לא יכול ללכת לג'קי, לרכוש שני גגש"ים ( ועוד כמה אטמים ) ולהחליף יחסי העברה שיהיה יותר אחלה על הכביש ? ( מה גם שאני מתכנן צמיגים גדולים יותר ! )

    תודה.
    צועניה ..

  2. #2

    Default

    "כולה 2 גג"שים" זה ביטוי - טכנית זה 5...

  3. #3
    מנהל נמרוד's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    34,694

    Default Re: שאלת הבנה ב T-CASE ויחסי העברה משופרים

    Quote Originally Posted by גיא
    אז הנה השאלה, האם אני לא יכול ללכת לג'קי, לרכוש שני גגש"ים ( ועוד כמה אטמים ) ולהחליף יחסי העברה שיהיה יותר אחלה על הכביש ? ( מה גם שאני מתכנן צמיגים גדולים יותר ! )

    תודה.
    אתה יכול ללכת לג'קי, ולשאול מה בדיוק החלקים שאתה צריך (אין דין טרנספר של לנדרובר כדין של סמוראי) וכמה הם עולים - אם בכלל הם זמינים. ואז תחזור לכאן ותספר לנו אם זה אפשרי וכדאי.

  4. #4

    Default

    הסל"ד עולה מאווווווד לאט ולא זז האוטו לפני 1600 לפחות
    ...או שתחליף ממיר לממיר עם מהירות STALL אחרת.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  5. #5
    חבר רשום גיא's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    אזור חיוג ... תפוס
    Posts
    18,023

    Default

    אסף,
    תוכל לתרגם לי את זה בבקשה לעברית ?
    צועניה ..

  6. #6

    Default

    לי זה נשמע כומו תקלה כל שהיא בגיר.

    או שהממיר בדרך, או שמערכת הקירור של הגיר לא משהוץ התוצאה- הגיר מחליק

    מה שאסף אומר זה בקיצור - הסלד בו הממיר מפסיק להמיר ו"ננעל" - בממיר תקין בלחיצה על הבלמים כאשר הגיר משולב ולחיצה על המצערת עד הסוף - הסל"ד לא יעבור ערך מסוים והא ערך ה סטאל ספיד.

    אישית - לא היתי נוגע בממיר מומנט אלא מטפל ביחסי העברה , כיוון שהממיר מותאם למנוע בעוד יחסי ההעברה מותאמים לצמיגים.
    הציבור מפולג ולכן הציבור יעשק
    What we've got here is failure to communicate. Some men you just can't reach...

  7. #7
    חבר רשום גיא's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    אזור חיוג ... תפוס
    Posts
    18,023

    Default

    היה סדק במקרן של השמן גיר.
    הוחלף ...

    אבל אני לא מאמין שזאת היתה הבעיה כי ...

    היה חסר מעט מאוד שמן גיר.
    גם עכשיו אחרי החלפת המקרן בצהריים זה אותו דבר. ( האוטו עגלה וזה לא סוד )
    צועניה ..

  8. #8

    Default

    סתם כי הויכוח באויר.
    אסף אפשר בהחלט להחליף טורק אבל נקודת הנעילה של הטורק היא נתון הנגזר משיא המומנט של המנוע . רצוי שהטורק יהיה ביכולת העברת כח מקסימלית בסל"ד שהמנוע נותן את שיא הכח שלו .
    כך שאת יכולת המנוע קשה לשנות לכן החלפת הטורק תגרום לבעיות אחרות .
    ****
    אני יודע ההסבר מורכב ולא ברור .
    ****
    איציק

  9. #9

    Default

    ...דווקא ברור...
    אבל האוטו לא זז לפני 1600... נראה לי בעייתי.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  10. #10

    Default

    את הנושא הזה רק בעלי דיסקו אוטומטי מבינים :roll:
    גיא - הרכב שלך בסדר. הכרכרה היא עגלה וזה כל הסיפור.
    אין כאן החלקה. אים הגיר מחליק הטורים עולים והאוטו נשאר במקום
    וקל מאוד לזהות את זה.
    החל מ 1600 הטורבו מתחיל לתפוס תנופה. מעל ל 3000 האוטו נותן הספק גבוה המאפשר האצה טובה.
    האם אני מגיא ל 3000 בוודאי שלא - למה לאמץ את הרכב. הוא עגלה וזהו זה. אם אני ארצה משהו מהיר יותר אני אקנה אמפרזה.
    אשר ליחסי העברה. ברקי מוכר יחסים של אשקרופט במשהו כמו 3000 שח (או פחות) זה מפחית בגבוה ובנמוך. אבל תזכור שגם המהירות הסופית תפגע. אם לא איכפת לך לזחול ב 80 קמש אין בעיה. אחרת תאמץ את המנוע ותשלם בתחנת הדלק.

  11. #11

    Default

    מוני כתב:
    אם אני ארצה משהו מהיר יותר אני אקנה אמפרזה
    ואני דווקא חשבתי על 600F? או אולי אלפתא?

    This is my draem

    אביגדור

  12. #12

    Default

    600F כבר היה לי
    עדין יש לי חלומות רטובים בנושא :cry:
    אבל נראה לי שאת שלב המהירות סימתי בשלב זה של חיי.
    ולכן אני נוסע על כרכרה שמתחרה בצב (ביום טוב)

  13. #13
    חבר רשום גיא's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    אזור חיוג ... תפוס
    Posts
    18,023

    Default

    תשמע .. אופנועי מרוץ אפעם לא אהבתי לי תמיד היו או קסטום או שטח ...

    לעניין העגליות ... זאת רק עליה אחת ביקנעם ורק ביום חם עם מזגן ..
    אני יכול לחיות עם זה.
    לעניין יחסי העברה ... יקר.
    ימתין !

    תודה על התגובות.
    צועניה ..

Similar Threads

  1. סרן אחורי דנה 44 ויחסי העברה 4.10
    By winwin in forum לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    Replies: 2
    Last Post: 14-02-10, 08:33
  2. סרן קדמי ויחסי העברה
    By שאולי in forum לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    Replies: 0
    Last Post: 23-02-09, 14:25
  3. שריקות מסרן אחורי ויחסי העברה
    By tomer s in forum פורום רכב פולסייז אמריקאי
    Replies: 4
    Last Post: 24-04-06, 23:36
  4. שאלת הבנה בנעילה אוטומטית
    By שלומי in forum אוף-טופיק
    Replies: 18
    Last Post: 06-02-05, 15:55
  5. שאלת הבנה על G90 ועזרה בהחלטות
    By גיא in forum פורום לנדרובר Land Rover
    Replies: 12
    Last Post: 02-07-04, 19:37

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •