дй
ацмй тгййп ма деъчп..
абм..
цшфъй чйщеш щгп бгйеч бог зен лжд тн лм ддйбийн , диофшиешеъ едощотейеъ..
ъдрд
йешн
http://www.thermoguard.com.au/index.html
дбчш иоф' EGT деъчп бщтд иебд.
мой йщ лап ог иоф' EGT ейлем мсфш тм дтшлйн щшеайн брсйтд бгйфргш одрйсйеп щме?
дйд вЧйф, тег вЧйф етлщйе Ford F-250 Tremor
дщлшъ чшееарйн
дй
ацмй тгййп ма деъчп..
абм..
цшфъй чйщеш щгп бгйеч бог зен лжд тн лм ддйбийн , диофшиешеъ едощотейеъ..
ъдрд
йешн
http://www.thermoguard.com.au/index.html
марг чшежш , егйфргш 110
ъегд,
аъ дчйщеш джд фвщъй. абм зйфщъй ойщде щдъчйп ейлем мсфш од дйе дтшлйн ацме мфрй щйреййн ботшлъ.
дйд вЧйф, тег вЧйф етлщйе Ford F-250 Tremor
дщлшъ чшееарйн
אצלי מותקן החור איפה שה EGR היה מחובר, ביציאה של הטורבו.
אצלי זה במעלות פרנהיט
ירוק זה 0 עד 1025
ירוק כהה מתחמם אבל בסדר 1025 עד 1125
כתום 1125 עד 1225
אדום אחרי 1225 לעזוב גז כבר, ולתת לו לרדתl
אדום צועק, לא לעבור 1330 (שזה 720 בצלזיוס)
הכי חם בכביש מהיר, לחץ טורבו מוגבר ויותר דלק יביאו אותך למקום שבו אתה צריך להרגע![]()
מה WEB
Benefits of an EGT gauge over a coolant temperature gauge.
The EGT gauge reads instantaneous Exhaust Gas Temperature in the exhaust manifold before the turbo. Excessive heat here will cause engine damage and damage to the turbo / manifold assembly. – such as manifold cracks (Tdi), turbo failure, cylinder head warping or cracking. All this can happen without your engine cooling system boiling.
This temperature has a direct relation to how hard the engine is working and is much quicker to respond than the vehicles own temperature gauge. The vehicle’s standard temperature gauge is totally useless at indicating temperature as it has been “clamped” to remain in the “normal” position and moves very little with engine temperature changes. The cooling system will also “absorb” additional heat the engine generates making it seem as if everything is ok.
The EGT will rise while the engine is making power or while you are accelerating and it will drop sharply when you let off the accelerator. An idling engine will have an EGT of 150 to 200 degrees centigrade. When the engine does work the temperature can go to over 800 degrees centigrade at which time the engine will get saturated with heat and it will start overheating, while going down the other side of the hill the EGT can drop to below 200.
Any temperature of over 720 degrees centigrade for a long period of time (such as a long hill) should be avoided at all costs. By letting off the accelerator by even a tiny bit the EGT will come down quickly to below 720 thus rescuing your engine from possible damage.. A conservatively tuned diesel engine will not reach this temperature easily, such as a Td5 (600 Deg C) Tdi’s are usually set a bit richer and will attain higher EGT’s quicker. Each engine is different but any of the following could cause increased inlet temperatures: · Blocked intercoolers (internally or externally) · Restricted air filters. · Bad injectors · Bad engine timing (Advanced) · Blocked exhaust system
It is quite safe to increase the fuelling on any diesel engine as long as you are able to monitor the EGT and prevent it from going over the threshold maximum temperature.
http://www.thermoguard.com.au/FAQ.pdf
рлеп щгрд рйшаъ иебгрд = дзъемд тн дшвм бафсййг
אם המחוג לא עובר את אמצע הסקלה - זה נורמלי
עברתי רק פעם
במעבר סן-ברנרד מאיטליה לשויץ בדרך הישנה לא דרך המנהרות המחוג עבר את העמצע אבל גם היה נגרר............
ראה טבלה שצרפתי לך בשרשור הקודם שלך......
оггъй, оггъй. щоъй аъ дALERT тм 650цмжйес - чцъ фзеъ о1225 фшрдййи. азшй диййойрв, дорет чйбм зййн згщйн, едиоф' оифсъ дшбд йеъш одш мотмд. м-650, арй овйт йеъш бчмеъ. оцг щрй вн дфп чмц' дезму ейлем мдйеъ щсймеч дзен дщърд мштд (дчегн дйд осйбй йеъш, етбг "100%" лм джоп)
бчйцеш, жд джоп мдшлйб аъ дайришчемш емдощйк мбгеч.
йщ мй дшвщд, щдиофшиешд бзех щн дйъд роелд блод отмеъ одиофшиешд блбйщ ъа-йн.
дйд вЧйф, тег вЧйф етлщйе Ford F-250 Tremor
дщлшъ чшееарйн
"-650, арй овйт йеъш бчмеъ"
байжд оцб ?
м TDI300 олеееп рлеп 1250 фшрдйг жд зн щжд 682 цмжйес
двйерй жд 1050 фшрддйг щжд 570 цмжйес
евбемй жд 1325 фшрдййг.щжд 720 цмжйес
ан жд темд одш брсйтд швймд жд шч аеош щацмк дсемш фъез чцъ йеъш......
дйд вЧйф, тег вЧйф етлщйе Ford F-250 Tremor
дщлшъ чшееарйн
длъбеъ байришри оаег йфеъ абм башцре жд оърдв азшъ мвошй
бтйчш бвмм айришчемш чип огй щлршад ъелрп марвмйд ема мйщшам
мвбй дотмеъ
арй йлем двйг орйсйеп (оеъчп ацмй лбш 3 щрйн бйзг тн дшлб ошех щмре - цееъ рйш)
айп бтйд мдвйт м650
айп бтйд мтбеш 650
лм шлб щъйчз сиргший мзмеийп щфйшче ме аъ д EGR тебш бчмеъ 700 бмй мзщеб блмм
егшк авб жд азшъ дсйбеъ щоиврйн шащйн бчмеъ бмргшебш
арй рест лбш 3 щрйн тн дрзйд оаег бшешд овйт м 720 тежб аъ дшвм одвж ереъп миофшиешд мшгъ
щен гбш ма чша морет щмй ема мшащ щмй
йщ оцбйн щарй боегт тебш млод щтщш тщшйн щрйеъ етгййп щен гбш
бшеш щан рестйн бцешд лжаъ йецшйн бмай оевгм морет
абм доретйн даме демлйн дшбд мфрй од щдн аоешйн ммлъ бвмм аму сйбеъ азшеъ
дййъй щоз мщоет тм оретйн щтще зцй оймйеп чймеоиш
лгй мдешйг EGR айришчемш вгем йтжеш
абм бгйсчбшй аеиеои щлоти ема афщшй
ащоз мщоет отег збшд щрестйн тн щтерйн ламе од доцб ацмн
рйш (цееъ рйш, амй щзш)
рйш ажемай, цееъ рйш (амй щзш)
ан аъд огбш тм отмеъ фрдййи бщтеп лое щбъвебд дчегоъ щмй аж рлеп евн м 1050 фшрдйи........
арй оълееп мцмсйес ма мфшрййг
рйш ажемай, цееъ рйш (амй щзш)
мфрй дайришчемш диоф дйд овйт вбед оаег одш оаег.
ацмй дощабд дйъд фъезд едиешбе тм мзх очсйомй щм 1 баш
айришчемш ббрйд тцойъ, вгем оаег, дешйг аъ диоф йфд оаег.
рлеп щгрд рйшаъ иебгрд = дзъемд тн дшвм бафсййг
Nir_Az : доретйн даме демлйн дшбд мфрй од щдн аоешйн ммлъ бвмм аму сйбеъ азшеъ
дййъй щоз мщоет тм оретйн щтще зцй оймйеп чймеоиш
лгй мдешйг EGR айришчемш вгем йтжеш
абм бгйсчбшй аеиеои щлоти ема афщшй
аъд оълееп оретйн щтбше зцй омйеп ? ае оретйн щтбше зцй омйеп ерестйн тн щтерй EGT ?
арй олйш щмещд гйфргшшйн егйсчбшй щроцайн байжеш д- 800,000 етег щмещд гйфргшйн тн отм зцй омйеп . мау азг айп щтеп EGT езмчн шлще шч мазшерд щтерй зен гйвйимййн мшащ орет .
гйсчбшй TDI300 аеиеои , айп щен бтййд бдешгъ EGR .
орет мма щйреййн ае лйеерйн ма жчеч м EGT
рлеп щгрд рйшаъ иебгрд = дзъемд тн дшвм бафсййг
смйзд щарй рлрс
абм бйойн амд арй оътсч байришчемш
длрсъй вщщ зен бйцад одайришчемш
ди"о брсйтд швймд блбйщй дашх ма йеъш о 50 цмжйес
ебтмйд мйшещмйн бишбе 18PSI
еEGT щм л 1050 фшрдйг арй очбм тг 70 отмеъ цмжйес бйцад одайришчемш дочешй лащш щмйщ ойоре олесд баеие-чеш (дожвп)
дан йщ мк огйгеъ тм дайришчемш доевгм щмк.?
дйд вЧйф, тег вЧйф етлщйе Ford F-250 Tremor
дщлшъ чшееарйн
жд реъп ъоерд тм йтймеъ дайришчемш еоъй деа рзех еан блмм.............
дан мдшлйб айришчемш оевгм ае фъшеп азш ...
огйгд чмсйъ щм йтймеъ/ъчйреъ дайришчемш дрд дфшщ бйп и"о длрйсд майришчемш ми"о дйцад одайришчемш . лоебп йщ мдъзщб ........
абм мй осфйчд огйгд йзсйъ ми"о дсбйбд ебайжд ърай ъретд.
дан мощде йщ ойгт ?
айп мй огйгеъ болщйшйн
абм брсйтд бтшб блбйщ одйш щарй тецш бъзръ гмч
дйд EGT щм л 900 м 1000 F емзх иешбе щм 16PSI блрйсд деа зн оаег ебйцйад гй чш ...
арй щоъй аъ дайришчемш шащеп, длй бзех, деа гй вгем ... лм двегм дафщшй бзжйъ щм дгйфргш
рлеп щгрд рйшаъ иебгрд = дзъемд тн дшвм бафсййг
щоше тм чщш