-
1/2
4
1 14 - .
T
8 .
T
( )
300 . ( )
. 123
.
. .
.
.
( )
.
- \ ".
חזרתי לעדכן:
אחרי כמה נסיעות ארוכות, ההבדל תהומי!
אם בתחילת נסיעה אני נוסע עם רדיאטור פנימי עובד, לאחר הפסקה קצרה סוגר את הרדיאטור (ופותח מעקף)
ואין שום רוח חמה בתוך הקבינה, שהופכת במהרה לפריזר!
בנוסף, נתן לי עמוס טיפ-
כפי שנכתב הסיבה לאותה תופעת התחממות היא רוח שנכנסת דרך התריס שאינו אטום לחלוטין.
ולכן- ניתן לחסום לחלוטין את פתח כניסת האוויר מבחוץ (שממוקדם בצמוד לשמשה הקידמית מבחוץ)-
מה שימנע מאוויר מבחוץ להיכנס כתוצאה מהנסיעה.
ואת החימום ברכב \ מפשיר האדים ניתן להפעיל עם יניקת אוויר מפנים הקבינה.
כך שלמעשה לא מפסידים כלום.
אני חסמתי את הפתח ע"י יריעת פל-ציב מצופה באלומניום בגודל שממוקמת מתחת לרשת העליונה ובכך אוטמת את העסק.
...