Close
1 2 12
1 20 36
  1. #1
    's Avatar
    Dec 2002
    986

     ' - ?

    : , . , , , .

    , .

    ( ), , , ( ).

    ? ?

  2. #2
     's Avatar
    Sep 2003
    3,302

     : ' - ?

    ?
    99% - .

  3. #3
    yoni_0000's Avatar
    Feb 2008
    2,732

     : ' - ?

    ?

  4. #4

    Jul 2004
    1,493

     : ' - ?

    - - ' - 200

    .
    I must not fear. Fear is the mind-killer.

  5. #5
     's Avatar
    Sep 2003
    3,302

     : ' - ?

    ?? ? .
    99% - .

  6. #6
     - 4X6ZH's Avatar
    Dec 2002
    6,118

     : ' - ?

    1 .
    2 . ( )
    3 ( )

    .


  7. #7
    shachar's Avatar
    Jul 2003
    052-858209
    5,481

     : ' - ?

    ?? ? .
    .
    .

    110TD5
    Festina lente

  8. #8
     's Avatar
    Sep 2003
    3,302

     : ' - ?

    .
    99% - .

  9. #9
    gali's Avatar
    Mar 2004
    961

     : ' - ?

    , . - ( ). ' .
    . .

    '? () .

    .

  10. #10
    's Avatar
    Dec 2002
    986

     : ' - ?

    / , "" , .

    - , .

    - ( III ) , . .

    ( ) , , . , . .

    ( ) , . , .

    , , "" ( , " ...).

    , , ?

  11. #11
    's Avatar
    Dec 2002
    2,208

     : ' - ?

    עמי
    הפילטר אינו סתום ואין שבבים/חלקיקים בשמן, "רק" שמן מוקצף, חום ודליל.

    מוקצף אמרת?

    הקצפה יכולה לנבוע מעודף שמן - חלקים נעים טבולים בשמן, והתנועה שלהם גורמת להקצפה.

    הקצפה = אויר בשמן.

    אויר בשמן = ירידת לחץ הידראולי ויצירת לחץ פנאומאטי.

    התופעה הנ"ל = החלקה וחוסר תנועה.

    התופעה הנ"ל עם ההחלקה יכולה כמובן לגרום להתחממות.

    כבר אכלתי קש מצרה כזאת שנבעה מעודף שמן, שגם לא היה באיכות טובה.

    כשהתופעה חוזרת על עצמה, יש לך שמן מוקצף, רתוח, ובקיצור שמן מת, מסריח ודלוח.

    אולי זה מה שקרה לך.

  12. #12
     - 4X6ZH's Avatar
    Dec 2002
    6,118

     : ' - ?

    . ( )
    .

    ( )
    .
    ( ) .

    . ( )
    \ .
    D " .
    R .
    .

    " =
    " = ( )


    .


  13. #13
    's Avatar
    Dec 2002
    986

     : ' - ?

    - () . .

    - . , //// , , . () , .

  14. #14

    Dec 2002
    17,438

     : ' - ?

    , . ?

  15. #15
    's Avatar
    Dec 2002
    986

     : ' - ?

    ,
    ...When you put it this way

    , . .

    RAVE :

    TDI300 - 2600-2800 RPM
    V8 - 2200-2400 RPM

    : 1300 , 1300 2200 V8 1300 2600 TDI300, 2800 TDI300 2400 V8, .

    , -10 -30 .

    , , R, D . .

  16. #16
    gali's Avatar
    Mar 2004
    961

     : ' - ?

    ,
    ...When you put it this way

    , . .

    RAVE :

    TDI300 - 2600-2800 RPM
    V8 - 2200-2400 RPM

    : 1300 , 1300 2200 V8 1300 2600 TDI300, 2800 TDI300 2400 V8, .

    , -10 -30 .

    , , R, D . .
    ? .
    .

  17. #17
     - 4X6ZH's Avatar
    Dec 2002
    6,118

     : ' - ?

    לא יכול להיות הפרש סל"ד בין 1300 ל 2200 זה תחום עבודה גדול מדי .
    1300 לא נשמע לי הגיוני כסל"ד תקין לעומס מלא . ( אולי 1800 )

    לגבי הבדיקה ב R כאשר אתה מכניס את הלחצים לבדיקה אז לא יכול להיות שתקבל
    נתונים זהים .

    אבל אתה בכיוון הנכון

    איך אתה אומר לא תמצא מוסך שיהיה מוכן לעשות את הבדיקה :shock:
    אתה צודק למוסכים אין ידע .
    המוסכים לא רוצים ללמוד .


    איציק

  18. #18
    's Avatar
    Dec 2002
    986

     : ' - ?

    איציק, זה לא אני, זה הם:


    (בכל אופן, 1300 מוגדר כסל"ד לא תקין. הטווח התקין מוגדר כ - 2600-2800)


  19. #19
    gali's Avatar
    Mar 2004
    961

     : ' - ?

    תשתדל לא לבצע יותר מידי בדיקות כאלו, בדיקת חנק לא אהובה על המנוע במיוחד. מעמיס את גל הארכובה במומנטים עצומים.
    זו בדיקה קיצונית שאין לה מקבילה בהתנהגות נורמלית של נהיגה ולמנועים עייפים אין הרבה סבלנות.

    אתה צריך לבדוק טוב טוב את הזמן שלוקח למנוע לטפס לסל"ד מסויים ובד"כ הבדיקה לא אמינה אם המנוע לא חדש.
    אל תשכח שמנוע עייף יתקשה לטפס לסל"ד המתאים בקצב של נתוני מנוע חדש (נתוני יצרן).

    זו בדיקה שהיינו רגילים להעביר על מנועי טנקים שעברו שיפוץ (בדיקה חד פעמית) או על פרויקטים חדשים שרצינו לבחון התאמת מנוע לממסרת - אינדיקציית זמן תגובה ונגזרות של הספקים מול משקל כלי לתאוצות תיאורטיות (תיאורטיות כי לא כל רכבת ההינע משתתפת בניסוי).

    בקיצור - פעם פעמיים לא יותר, ותן למנוע ולממסרת זמן להרגע בין לבין.

    עוד משהו, אתה חייב לעבוד עם מסנן אוויר חדש או אפילו ללא מסנן, בדוק גובה שמן לפני הנעה ותן למנוע להתחמם ולהגיע ללחץ שמן אידיאלי.
    שים לב שאני דואג למנוע שלך יותר מאשר לממסרת.

  20. #20
     - 4X6ZH's Avatar
    Dec 2002
    6,118

    Exclamation : ' - ?

    200 RPM .
    " \ . ( ) .

    "
    200
    400 600 800 RPM . ( )

    .
    .
    " .
    .
    . ( 5 10 -15 )
    .
    . .
    .
    ( ) .
    4X4 4X4 .

    .
    . ( \ \ \ .

    . ( ) .

    . . ( )
    . .

    " . .
    . .
    \ \ .
    ....

    !!
    !!
    . ( 2X4 ) !

    .


  1. ' 99
    sanka Mitsubishi
    : 2
    : 23-05-11, 22:13
  2. toy4FUN Land Rover
    : 30
    : 18-06-08, 00:51
  3. Samurai Kfir Suzuki
    : 23
    : 14-03-06, 23:44
  4. ' CJ
    : 6
    : 21-05-05, 09:56
  5. RINCEWIND ' CJ
    : 17
    : 10-01-05, 20:35

  •