לך על פג'רו מהדגם שלפני הקינג, שנת 2000 . דגם מאוד מוצלח ומתאים יותר לשטח .
אני בעלי של ראב 4 ארוך שנת 96.(צמיגים 50\50 מיגון וגגון)
מטייל עם הרכב כבר שנים, חוץ מדלק וטיפול במוסך המרכזי כל 10,000, לא שומע מהאוטו הגה
אישתי נוסעת עם הרכב לעבודה 50 ק"מ הלוך חזור בכביש פתוח.
היא התחילה להיתלונן על כך שהרכב רועש ואני רוצה לקפוץ מדרגה ברמת הטיולים.והמשפחה בקרוב מתרחבת לשלושה ילדים.
יש לי 95 אש"ח אחרי ישור קו. מה מומלץ? אני צריך רכב נוח ושקט על הכביש,אמין ובעל יכולות שטח טובות(לא הולך לשבור סלעים אבל רוצה להיות מסוגל לקחת מסלול ברמת קושי בינונית מספר או מהאתר ולדעת שאם רמת נהיגה סבירה אני עובר אותו.
אני יודע שהפרדו חזק, אולם מרתיע אותי הקילומטרז' של מה שנימצא בשוק למכירה והבנתי שהם די גניבים. מה העמדה לגבי פג'רו קינג 2001\2. הוא אמין(שמעתי שבשנתונים האילו הגיר עשה בעיות בשטח)? סביר לאחזקה לאומת הטויוטה או ניסן טרנו למשל שיש לו מחיר אטרקטיבי וניראה סביר לטיולי שטח שהם לא קיצוניים?
לך על פג'רו מהדגם שלפני הקינג, שנת 2000 . דגם מאוד מוצלח ומתאים יותר לשטח .
2003 Jeep Rubicon
CU4WHLN
איכות הנסיעה בכביש שלו לא גבוהה להבנתי, אני צפוי לבעיות עם האשה.
מה לגבי יתר החלופות.
טרנו 2003ומעלה.?
קינג?
בסכום שלך אתה כבר יכול לחפש קוריאני יליד 2004.
יש מרצדס עם מצב שטח ו 455 כ"ס.
הרכב המטופש בעולם שגורם לחייך ולבלות במוסך כל הזמן.
למה לא צ'ירוקי/גראנד צ'ירוקי?
המחירים בריצפה.
הייתי באותו המצב בערך ואישתי מודה לי כל יום שהיא עולה להגה...
איל
שמרו על קשר