נראה לי שעצם החלפת התושבת של הבולם הקידמי מאפשרת לנו להרים את הרכב, להשתמש במגוון גדול יותר של בולמים ולקבל מתלה מתאים יותר למשקל הרכב. בלי ריתוכים והתאמות על הבולם עצמו. אפשר יהיה להכנים קפיץ ארוך יותר ובולם ארוך יותר, לקבל גם גובה ומהלך מתלה משופרים.
בנוסף, לקבל תושבת בריאה וחסונה יותר, ולהימנע מתופעת גזירת "הכובע" העליון.
נכון שתהליך כזה יקר יותר, מסובך יותר ולא קל ופשוט ייחסית כמו הפתרון הסטנדרתי.
אבל בסופו של דבר זה יכול להיות שיפור מהותי לרכב.
מסתובבים פה חבר'ה שעשו דבר כזה?
איתי, אתה מוזמן לבוא לראות. קפה עליי!
щоше тм чщш