Close
מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5
  1. #1

    Question דילמה!!!!!!!!!

    הדילמה היא כמובן ענין של תקציב!!!!
    הרעיון הוא התקנה של שתי נעילות, קדמית ואחורית והכל שאלה של תקציב.
    אם התקציב לא היה פקטור בהחלטה אז ישר הייתי הולך על נעילות ARB
    ומכיוון שהתקציב כן משחק תפקיד חשבתי על שתי נעילות אוטומטיות, ובכדי להקטין את הסיכון בכביש, להחליף את הלוקרים הקדמיים בלוקרים מכניים, ע"מ שלא יווצר איזשהו כשל תוך כדי נסיעה.
    השאלה היא, האם משהו התנסה בהתקנת שתי נעילות אוטומטיות על "ג'וק" מסוג ג'ימני?!!

  2. #2
    חבר רשום tomig's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    מושב צור משה
    הודעות
    252

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דילמה!!!!!!!!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי eldadarnon צפיה בהודעה
    הדילמה היא כמובן ענין של תקציב!!!!
    הרעיון הוא התקנה של שתי נעילות, קדמית ואחורית והכל שאלה של תקציב.
    אם התקציב לא היה פקטור בהחלטה אז ישר הייתי הולך על נעילות ARB
    ומכיוון שהתקציב כן משחק תפקיד חשבתי על שתי נעילות אוטומטיות, ובכדי להקטין את הסיכון בכביש, להחליף את הלוקרים הקדמיים בלוקרים מכניים, ע"מ שלא יווצר איזשהו כשל תוך כדי נסיעה.
    השאלה היא, האם משהו התנסה בהתקנת שתי נעילות אוטומטיות על "ג'וק" מסוג ג'ימני?!!
    נעילה אוטומטית אחורית זה דבר מצויין לשים לג'ימני אבל נעילה קדמית אוטומטית תגרום לך נזק לציריות כי כאשר אתה תיהייה משולב הנעילה תמיד תעבוד כשגלגל אחד יאבד אחיזה ובסיבובים הנעילה תופעל ותגרום לנזק ושחיקה מגברת מאוד של הציריות לכן נעילה קדמית אתה צריך לשים מסוג שאפשר לנתק ולהפעיל .
    "השקר הכי טוב הוא האמת"

  3. #3
    חבר רשום danip's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2004
    מיקום
    ברחובות העיר הגדולה
    הודעות
    480

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דילמה!!!!!!!!!

    הנעילה הקדמית תשולב רק כשתשלב את ה 4X4. אם אתה נוסע ב 2X4 אין בעיה (סרן קדמי לא משולב = נעילה לא משפיעה).
    אני מציע תתחיל מאחורית שזה חובה אם אתה אוהב עבירות ועם הזמן תראה אם תרצה להוסיף גם קדמית.

    דני
    לא פנאט!!!

  4. #4
    חבר רשום מורי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2005
    מיקום
    איזור התעשייה הישן ראשון לציון
    הודעות
    1,253

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דילמה!!!!!!!!!

    מנסיון,הבעיה העיקרית היא דווקא ביחסי ההעברה.
    ג'ימני עם 2 נעילות כמעט ולא מפרפר,ועומס רב פועל על מערכת ההנעה עד כדי חימום כמעט מיידי של הגיר (במקרה של גיר אוטומטי),ובלאי אדיר על הקלאץ' בידני.
    הפתרון שאני ביצעתי הוא החלפת תיבת ההעברה לשל סמוראי עם יחס העברה 4.16 (אעלה תמונות בקרוב...),מה שמאפשר שימוש מינימלי בקלאץ' ויכולת זחילה שמאפשרת לרכב לנצל את 2 הנעילות ולעבור כמעט הכל במהירות 0 קמ"ש...

    קח בחשבון שנהיגת שבילים ב- 4X4 תהפוך ללא נעימה...כמו כן יש לבצע החלפה של בית הסטליטים כדי שהנעילה תתאים.

    מורי.
    מורי-0535335353

  5. #5
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,356

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דילמה!!!!!!!!!

    פתח בבקשה שרשור חדש עם כותרת נורמלית.

נושאים דומים

  1. דילמה : סמוראי 88 או סיקס 86
    על ידי jhonson2010 בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 10
    עדכון אחרון: 19-10-09, 22:29
  2. דילמה בקניית רכב שטח
    על ידי י@יר בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 09-06-07, 22:54
  3. דילמה בין מוסכים
    על ידי tazk2 בפורום פורום איסוזו Isuzu
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 20-11-06, 20:52
  4. דילמה??
    על ידי גרוס בפורום פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 08-08-06, 22:55

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •