-
- " ?
רכשתי לאחרונה משאבת דלק חשמלית וברצוני לבדוק את תקינותה מבחינה חשמלית ומכנית טרם התקנתה ברכב, מאחר והחלפתה מצריכה הורדת טנק דלק ואיני מעוניין שלאחר כל העבודה הקשה אני יגלה שהיא תקולה, איך מומלץ לבדוק אותה כאשר היא אצלי ביד ולמה עליי לשים לב ע"מ שלא לגרום לה לנזק בלתי הפיך?
אגב אפשר לבצע בדיקת שאיבה במים במקום בדלק או שזה ממש לא מומלץ עקב חשש להיווצרות חלודה בעתיד?
תודה ויום נעים לכולם
-
: - "
-
: - "
-
: - "
כל עוד המשאבה לא היתה בתוך דלק \ או כל נוזל דליק אחר אין בעיה .
אתה יכול לחבר אותה למקור מתח והיא תסתובב \ תעבוד .
אבל אתה ודאי רוצה לראות אותה שואבת .
וכמו שכתבתה מים זה לא טוב ... חלודה . מים באמת לא רצוי .
ואז יש כאלה שמנסים דלק ... לא בנזין נפט ... לא נפט סולר 
הבעיה היא שהדלק במשאבות האלה זורם דרך העוגן והפחמים . למעשה עובר במקומות שיש
בהם ניצוץ .
הדלק לא נידלק בגלל שבתוך המיכל אין חמצן . או החמצן אינו מספיק לתערבות דליקה .
בחוץ יש הרבה חמצן .
ולפעמים יש גם איזה קצר \ ניצוץ מחיבור חוטים רופף ( זמני רק לרגע ) .
ואז אתה חוטף שפריץ מהמשאבה ... קופץ נבהל הדלק השפריץ עליך חוט החשמל ביד
והנה הקצר \ הניצוץ שמדליק את החגיגה .
ולפעמים גם מדליק את המכונאי !
אז בבקשה משאבות דלק חשמליות לא בודקים בבדיקת שדה בבית .
איציק
-
: - "
-
: - "
-
: - "
-
: - "
בנוסף לשאלתי בנוגע לקונקטור החשמלי בתגובה 6 שטרם קיבלתי תשובה עבורה ,ברצוני לדעת מה בדיוק תפקידה של הגומייה שמולבשת על גוף המשאבה עצמה והאם פריט זה הוא בגדר חובה בהרכבת המשאבה החדשה או לא?
מצורפת תמונה של הגומייה, בבקשה: http://www.treperformance.com/ebaypictures/TRE366-1.jpg
אגב בקיט שרכשתי הגומייה הנ"ל חסרה אך למיטב ידיעתי היא אכן נמצאת ונמכרת כחלק מהקיטים במשאבות דומות, ולכן אני סקרן לדעת מה תפקידה והאם חובה עליי לשים אותה על המשאבה החדשה טרם הרכבתה ברכב.
איציק, ממתין לתשובותיך המיקצועיות בעניין בבקשה.
-
: - "
-
: - "
איציק, את זה הבנתי מאחר ובאמת היו בקיט אביזרים "מיותרים" שאין לי צורך בהם, אך דווקא הגומייה שמולבשת על גוף המשאבה שחסרה אצלי בקיט ניראת כאביזר דיי חיוני ואוליי אפילו חובה ע"מ להבטיח את תיפקודה של המשאבה לתקופה ארוכה, הריי לא סתם הייצרן סיפק אותה עם הקיט בחלק מהמשאבות, לפי ניסיונך והבנתך מה לדעתך תפקידה של אותה הגומייה? אוליי סוג של בידוד שתפקידו למנוע מגע בין הדלק שבמיכל לבין גוף המשאבה המתכתי ע"מ למנוע היווצרות חלודה /קורוזיה מואצת בעתיד?
שאלה נוספת ברשותך, ראיתי שאצלי ברכב בנוסף לגומייה/אטם מיכסה המצוף השתמשו בעבר גם בסיליקון/RTV ע"מ להבטיח כנראה אטימה מקסימלית והרמטית, האם באמת יש צורך בסיליקון אדום/שחור בנוסף לגומייה החדשה והמקורית שקיבלתי בקיט?
-
: - "
-
: - "
-
: - "
- 4X6ZH
.
.
.
( ) \ \ .... \
, .
, , , .