.
.
, . / ? ? 97.
,
Failure is not an option. It comes standard with the software.
.
.
. , .
? , - . , ' . , ( 40) . , , . '.
. . .
.
במקרה הזה, אני לא כותב מתוך רמת התאוריה. אני כותב מתוך מה שכתוב בכל ספר מוסך שאני מכיר שיש בו התייחסות לנושא.
מוט מחוזק? סיפור אחר, אבל לא על זה נשאל. (אני בעד, בדיפנדר שלי היה מוט חרוט מהולובר).
אסף.
. 2 , , " .
".
:
12 " .
:
או ביידיש מדוברת-high steer.
מעבר להרמת המוט לצורך הגנה, השיפור המשמעותי הוא בתיקון זויות העבודה של מוטות ההיגוי (בעיקר חשוב אחרי הגבהה) וכתוצאה מכך הפחתה של תופעות לא רצויות כמו באמפ-סטיר וכדומה, ומקטין את זוית העבודה בתפוחי הדראג לינק. פרוייקט לא פשוט כ"כ לביצוע, בעיקר בגלל הצורך לחרוט מחדש את הקדח הקוני בספינדל לריתום התפוחים, אבל מעבר לים משבחים את התוצאות.
קובי
הבחור לא יודע מה לעשות עם מוט הגה עקום;
וכאן מכניסים מילון שלם ביידיש טכנית .
כל מה שצריך לעשות ( לדעתי :wink: )
לפרק את מוט הקישור בין שני הגלגלים . להעמיד אותו על מכבש ( פרס הדראולי )
בין שתי תושבות V ( שזה ציוד בסיסי שיש על כל פרס )
ופשוט לישר את המוט .
כאשר מדברים על מוט הגה הכוונה היא למוט המקשר בין גלגל ההגה לתיבת ההגה .
בתוספת המילה מוט קישור הגה בין הגלגלים = למוט האמצעי
בתוספת המילה מוט הגה מקשר ימני או שמאלי = זרועות הקישור לכל גלגל .
בתרגום חופשי לעברית
איציק