Close
1 18 18

: - ?

  1. #1

    Mar 2004
    Haifa
    219

     - ?

    , . / ? ? 97.

    ,
    Failure is not an option. It comes standard with the software.

  2. #2
    asafk's Avatar
    Dec 2002
    34,813

     : - ?

    .

    .
    "scars are tattoos with better stories"
    . . .
    - VW TYPE 2 1978 | - 2008

  3. #3
    kobiarava's Avatar
    May 2006
    3,053

     : - ?

    , ( !), ' ...






  4. #4
     - 4X6ZH's Avatar
    Dec 2002
    6,118

     : - ?

    ?



  5. #5
    's Avatar
    Dec 2002
    34,691

     : - ?

    . , .

    ? , - . , ' . , ( 40) . , , . '.
    5 | ' CJ-7 1979 | 2015
    : ' XJ ' 1994| 2008| 1997 | ' CJ-8 1989 | 1988

  6. #6

    Apr 2006
    1,643

     : - ?

    . . .
    .


  7. #7

    Mar 2004
    Haifa
    219

     : - ?

    - 4X6ZH
    ?


    .
    Failure is not an option. It comes standard with the software.

  8. #8
    asafk's Avatar
    Dec 2002
    34,813

     : - ?

    . . .
    .

    , .
    (, ) . , . ( ) ( ).

    .
    "scars are tattoos with better stories"
    . . .
    - VW TYPE 2 1978 | - 2008

  9. #9
     's Avatar
    Jan 2003
    2,654

     : - ?

    , . , , , , .

    , .

    , . , . , , . , . .
    - "
    .

  10. #10
    asafk's Avatar
    Dec 2002
    34,813

     : - ?

    במקרה הזה, אני לא כותב מתוך רמת התאוריה. אני כותב מתוך מה שכתוב בכל ספר מוסך שאני מכיר שיש בו התייחסות לנושא.
    מוט מחוזק? סיפור אחר, אבל לא על זה נשאל. (אני בעד, בדיפנדר שלי היה מוט חרוט מהולובר).

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    . . .
    - VW TYPE 2 1978 | - 2008

  11. #11

    Apr 2006
    1,643

     : - ?

    . 2 , , " .
    ".



  12. #12

    Apr 2006
    1,643

     : - ?

    :

     Click image for larger version. 

Name:	0 006.jpg‏ 
Views:	273 
Size:	113.0  
ID:	15842   Click image for larger version. 

Name:	PICT0022.jpg‏ 
Views:	268 
Size:	219.9  
ID:	15843  

  13. #13
    's Avatar
    Jun 2008
    2,351

     : - ?

    ?

  14. #14

    Apr 2006
    1,643

     : - ?

    12 " .



    :
     Click image for larger version. 

Name:	úîåðä036.jpg‏ 
Views:	231 
Size:	145.7  
ID:	15844  

  15. #15
    kobiarava's Avatar
    May 2006
    3,053

     : - ?

    טל חסיד
    מה שאתה רואה זה את מוט הקישור עובר להיות 12 ס"מ יותר גבוהה ממקומו המקורי הדבר הופך אותו לכמעט בלתי פגיעה.

    טל


    או ביידיש מדוברת-high steer.
    מעבר להרמת המוט לצורך הגנה, השיפור המשמעותי הוא בתיקון זויות העבודה של מוטות ההיגוי (בעיקר חשוב אחרי הגבהה) וכתוצאה מכך הפחתה של תופעות לא רצויות כמו באמפ-סטיר וכדומה, ומקטין את זוית העבודה בתפוחי הדראג לינק. פרוייקט לא פשוט כ"כ לביצוע, בעיקר בגלל הצורך לחרוט מחדש את הקדח הקוני בספינדל לריתום התפוחים, אבל מעבר לים משבחים את התוצאות.





    קובי

  16. #16
     - 4X6ZH's Avatar
    Dec 2002
    6,118

    Smile : - ?

    ;
    או ביידיש מדוברת-high steer. ?
    כמו באמפ-סטיר ?
    בתפוחי הדראג לינק. ?
    הקוני בספינדל ?
    , אבל מעבר לים משבחים את התוצאות.
    הבחור לא יודע מה לעשות עם מוט הגה עקום
    וכאן מכניסים מילון שלם ביידיש טכנית .

    כל מה שצריך לעשות ( לדעתי :wink: )
    לפרק את מוט הקישור בין שני הגלגלים . להעמיד אותו על מכבש ( פרס הדראולי )
    בין שתי תושבות V ( שזה ציוד בסיסי שיש על כל פרס )
    ופשוט לישר את המוט .

    כאשר מדברים על מוט הגה הכוונה היא למוט המקשר בין גלגל ההגה לתיבת ההגה .
    בתוספת המילה מוט קישור הגה בין הגלגלים = למוט האמצעי
    בתוספת המילה מוט הגה מקשר ימני או שמאלי = זרועות הקישור לכל גלגל .

    בתרגום חופשי לעברית

    איציק

  17. #17
    's Avatar
    Jun 2008
    2,351

     : - ?

    , ?
    - ?

    ?




  18. #18
        's Avatar
    Mar 2003
    25,065

     : - ?

    kobiarava
    " , , .
    - . - " ".
    .
    :



    ,
    .
     Click image for larger version. 

Name:	mason2-30.jpg‏ 
Views:	747 
Size:	70.3  
ID:	15849  
    ..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  1. , ?
    S Suzuki
    : 6
    : 17-09-10, 18:56
  2. DooM3 -
    : 0
    : 08-07-10, 21:06
  3. ( , )
    WildLove Suzuki
    : 16
    : 24-09-07, 00:17
  4. : 2
    : 22-03-05, 23:03
  5. ( ?)
    . ' CJ
    : 2
    : 05-11-04, 22:16

  •