איילון
את הWHELL HUB מהתמונה הראשונה תייצר בקוטר יותר גדול מ156 הריינג'ר הוא 4X156
אז אתה צריך קוטר של 180 לפחות ואפשר מעובי קצת יותר עבה אם אני זוכר נכון זה 8 מ"מ אז אפשר מ10 מ"מ ואם משקל חשוב אפשר להוריד חומר ע"י חורים מסביב
יוסי
שלום כולם
אחרי שבועות כמעט ללא התקדמות מלבד הזרועות האחוריות נכנסתי למרתון לסיום הציר האחורי במטרה לסיים אותו בשבועיים
יש לי כמה שאלות
1- האם אפשר להרכיב ג'אנט הפוך? כלומר עם הונטיל כלפי פנים!
המצב הזה נוצר בגלל אופסט בלתי צפוי בג'אנט של ריינג'ר
2- האם לבאגים בסדר גודל כזה שמים רצועת הגבלה לפתיחת מתלה או שהבולמים עוצרים אותו?
אני מקוה שלהעלות 2 תמונות מתכנית לא יחשב כפגיעה בזכויות יוצרים
-בתמונה רואים את הנאבה של the edge בה הפיזור חורים הוא בקוטר 108 מ"מ
אני צריך קוטר של 156 מ"מ
3- האם ההגדלה מצריכה עוד חיזוקים או שזה אפשרי רק להכין פלטה גדולה יותר ולדבוק בתכנית?
מי שחושב על רעיון לנאבה פשוטה וחזקה מוזמן להעלות תרשים
תודה
אילון
איילון
את הWHELL HUB מהתמונה הראשונה תייצר בקוטר יותר גדול מ156 הריינג'ר הוא 4X156
אז אתה צריך קוטר של 180 לפחות ואפשר מעובי קצת יותר עבה אם אני זוכר נכון זה 8 מ"מ אז אפשר מ10 מ"מ ואם משקל חשוב אפשר להוריד חומר ע"י חורים מסביב
יוסי
איילון
הוספתי שרטוט להמחשה
יוסי
שלום כולם
בימים אלו אני עובד על הציר האחורי בעיקר ליד מחרטה בעזרתו הרבה של אחד מחבריי
יש לי שאלה לגבי נאבות
בכל רכב שראיתי יש על הנאבה מעין מדרגה שתפקידיה לפי הבנתי הם
1-למרכז את הגלגל
2-לשאת את הכוחות שפועלים כלפי מעלה מהקרקע במקום הגוז'ונים
מצד שני באף תכנית של בניה עצמית לא ראיתי כאלה
האם שני התפקידים האלו באמת קיימים?
איזה נאבה כדאי לי לבנות?
תודה?
שלום כולם
בימים הקרובים אני מקווה לחדש את העבודה על הבאגי
היא לא נעצרה לגמרי והיתה התקדמות אבל לא עידכנתי כל כך
שאלתי היא-האם יש למישהו (ב"ש עד מרכז) איזה מטר וחצי של צינור סקדיול 40 1" למכור או לתת לי?
אני לא מצאתי בינתיים מקום שמוכר פחות משש מטר
תודה
אילון
איילון תתקשר אלי כנראה שיש לי
יוסי
שלום
בזמן האחרון יצא לי קצת לעבוד אבל לא צילמתי זה יגיע בהמשך
השלדה כבר גמורה למעט חיזוקים למיניהם יצא באגי מעט מכוער אבל אני משתדל להתעלם ומקוה שכשיום אחד הוא יסע הוא יפצה על זה בחוויית נסיעה טובה
המתלים גם הם כמעט לגמרי מוכנים
אז התחלתי למקם את המנוע ושוב, תמונות יגיעו
יש לי כמה שאלות על סעפות הפליטה והאגזוזים
1-כמה חשוב להשאיר את הסעפות בצורתם המקורית?
ראיתי גם שהרבה אנשים מכופפים סעפת חדשה שהולכת הצידה והתלבטתי האם זה פוגע בתפקוד המנוע
ראיתי שגם הרבה פעמים מפצלים במקום מ- 4 ל- 1 בונים מ-4 ל-2 אגזוזים האם זה משפיע?
2-אחרי שהסעפות נפגשות, כמה זה קריטי לחרוג מהצורה המקורית?
ובקיצור, במילא קשה להושיב את המנוע- אז האם כדאי לתת התייחסות לכל זה? או לשים את המנוע ואז לראות מה עושים עם האגזוז?
תודה, אילון
קצת תמונות של השלדה והמתלים אני אשמח לשמוע הערות
מרשים מאוד אלי!
איזה כיף זה לראות את השלדה על גלגלים..
באיזה נאבות השתמשת מקדימה?
הברגים אינם נושאים במשקל. תפקידם הוא להדק את הגלגל לטבור בלבד. הכוח הנושא את המשקל הוא החיכוך שבין הגלגל לטבור - אלא אם כן הברגים אינם מהודקים, שאז ימיהם ספורים - מפני שאינם יכולים לשאת בעומס ולא בשחיקה.
דני
נ.ב. דבר זה נכון לגבי כמעט כל בורג. הידוק חלש מדי מזיק לא פחות מהידוק יתר.
הנאבות הן של DSX
שלום כולם
אני בונה תושבות למנוע r750
למישהו יש טיפים איך מניחים אותו שיהיה ישר ומפולס?
האם יש נקודות כלשהן במנוע שהן באותו גובה או משהו כזה?
תודה
שלום כולם מתקדמים לאט אבל מתקדמים
יש תושבות למנוע ומי יתן ואני אערוך נסיעה באוקטובר הקרוב
בינתיים אני עושה את ההיגוי ורציתי לדעת באיזה מיסבי קצה משתמשים במוטות היגוי שמספיק חזקים ומדויקים אבל לא יקרים בטירוף
תודה
אילון
שלום
מישהו יכול להמליץ לי על רכב שממנו כדאי לי לקחת מסרק וכמה סיבובים כדאי בין נעילה לנעילה(סובארו, חיפושית?)?
אני לא כל כך מכיר את התחום
ואני צריך שני מיסבי קצה 12 למוטות היגוי ולא בטוח איזה לקנות ואיפה
תודה
אילון
אילון שלום .
בקשר למסרק הגה אתה צריך כמה שפחות סיבובים בין נעילה לנעילה במסרקים היודעים לבאגים זה 2.5 סיבובים מנעילה לנעילה ,בקשר לאיזה רכב זה כבר קשור לאריזה עם זה מתאים לכלי שאתה בונה או לא .
בקשר למיסבי קצה התעשיתים ( שאני בהחלט לא ממליץ לקנות אותם לרכב) יש בחנויות המסבים , אני קונה אותם אצל ג'י. ג'י. ירום גטר בע"מ (כמובן לא לצרכי בנית רכבים ).
עידו
ממה שאני רואה בכל הרכבים אני חייב ככה או ככה לקצר את התיבה של המסרק ואת המסרק כדאי לצמצם את הבאמפ סטיר
אז השאלה היא איזה מסרק עדיף מבחינת סיבובים בין נעילות אלא אם יש מסרק שלא ידרוש קיצור בכלל
אחרי שכבר היה לי מסרק גיליתי שאני צריך אחד שבו הציר שהולך להגה יהיה ניצב למסרק ולא בזווית
אני יודע שלפורד אסקורט יש כזה (מהתוכניות של הפירנה)
יש עוד רכבים שאתם מכירים עם מסרק כזה?
יש למישהו למכור לי במקרה?
תודה
אני מכיר מישהו שיש לו מסרק של אסקורט ומוט היגוי ישר שמחבר ביניהם אבל חסר לו הקופלונג(אני לא זוכר כמה עולה, בדוק באיביי).
המסרק לא במצב מדהים ולדעתי דורש שיפוץ- הוא מאזור המרכז.
אם אני זוכר נכון אתה מאזור הצפון ויש מישהו בחיפה שאני יודע שיש לו מסרק של אסקורט אבל לא יודע אם יש לו גם מוט.
בקיצור אם אתה רוצה את הטלפונים שלהם, שלח לי ה"פ ואני אחזיר לך תשובה.
היי כולם. אחרי ששיחקנו קצת בכביש
הגיע הזמן לחזור לשטח. אשמח אם תעזרו לי בנושא מערכת הבלמים.
מה יש כרגע זה:
- שני נאבות + דיסקים + קליפרים קדמיים בלי בנג'ו
- דוושה עם בוכנה של רכב
שאלות ברומו של:
-האם יש קליפר ודיסק מומלצים לציר האחורי?
שאלות מהותיות בנושא הצנרת:
-האם אפשר לקנות צינורות בלם ולכופף ביד? (7:25 בסרטון) http://www.youtube.com/watch?v=LRliEUHmO8k
-איזו צנרת גמישה לשים? גומי? מתכת? האם היא ניתנת להכנה בבית או שמזמינים לפי מידה
תודה
אילון
שמרו על קשר