ΰιο φεψκ.
ςωδ ηιιν.
ρεσ ρεσ πψλω β'ιτ μ''ϊψιξϊ ΰαψιν''. μβ'ιτ ωμι{ξεγμ 77}ιω ρψο χιγξι γπδ 30 ερψο ΰηεψι AMC20 ξχεψιιν. δωΰμδ δΰν μΰηψ δημτϊ δβιψ μT176 ιω φεψκ μδημισ ρψπιν,ΰε ωΰιο φεψκ αωιπει αρψπιν?
ϊεγδ ξψΰω μςεπιν.
ιεΰα
θψπζιθ, απιβεγ μπεο-πεο, δεΰ μΰ β'ιτ!!!
ΰιο φεψκ.
ςωδ ηιιν.
ϊεγδ, ξχεεδ μβξεψ ΰϊ ζδ λαψ δωαες.
θψπζιθ, απιβεγ μπεο-πεο, δεΰ μΰ β'ιτ!!!
יש עוד הילוך, הגיר הוחלף.
ויש גם מסקנות:הווזיג של T150 וT176 זהה, וגם מיסב הלחץ.הדיסק של הקלאצ' שונה וגם מיסב ההחלקה שנמצא על גל הארכובה. כמובן צריך להחליף גליי הינע ואת גשר הגיר. את תושבת הגיר הייתי צריך להזיז לסט החורים השני, שנמצא על הגיר. ואת החורים של גשר הגיר, הייתי צריך להפוך לחורים אובלים.
עכשיו יש לי שאלה, הג'יפ סוגר את הספידומטר עד הסוף, האם לדנה 300 יש יחסי העברה מהירים יותר מלדנה 20?
θψπζιθ, απιβεγ μπεο-πεο, δεΰ μΰ β'ιτ!!!
ςν ΰιζδ φξιβ ΰϊδ περς?
ξωδε μΰ δβιεπι ξδ ωΰϊδ ξϊΰψ ξριαδ τωεθδ:
δο δ-150 εδο δ-176, ωπιδν ςν ιηρ δςαψδ ωμ 1:1 αδιμεκ δβαεδ (ωμιωι ΰε ψαιςι, αδϊΰν).
λκ βν δγπδ 20 ε-300 αδιμεκ δξδιψ (HIGH).
ςλωιε, ξδιλο δωιτεψ?
ωιν ηζψδ ΰϊ δημζεο ωδιδ μκ αγπδ 20, εϊψΰδ ωζε ΰεϊδ ξδιψεϊ....![]()
Willys ρβεψ 58, λξε αρξμεο, ωριιν ωιτευ
Willys ρβεψ 53, γβν ξτεΰψ - ξξϊιο μωιτευ
θεα, ζδ βν ρεβ ωμ ωιτεψ.
θψπζιθ, απιβεγ μπεο-πεο, δεΰ μΰ β'ιτ!!!
παγχ, ειω ζιεσ ωμ 15% αςψκ. α120 χξ''ω δβ'ιτ ρεβψ ΰϊ δρτιγεξθψ.ξδ ωπχψΰ ''ξτβψ ΰαμ ΰετθιξι''
θψπζιθ, απιβεγ μπεο-πεο, δεΰ μΰ β'ιτ!!!
ωξψε ςμ χωψ