щмен збшйн
дйд бшщеъй соешай 88 рдръй ооре оаег
деа ролш етбшъй мишефш чцш арй оълееп мзжеш мсоешай абм бщрйн оъчгоеъ йеъш.
йщ мй лод щамеъ
байме щрйн йщ лбш чфйцй сфйшм еорет джшчд ?
дан йщ дбгмйн бгвойн 96-97-98 ?
мод ма мчреъ шлб бмй ожвп ?
мй айп ожвп бсое' дфъез. бчйх айп цешк мфъез ожвп лй айп вв еоаег ртйн.
ебзешу.. лм тег ма зегшйн ойн арй ма зещб щдожвп йщрд ощде.
еборет доц'ечоч джд (ма оълееп мфвет бау азг змймд вн мй йщ лжд) арй ма зещб щафщш блмм мфъез ожвп емрсет отм 70 чо"щ - абм йлем мдйеъ щарй иетд, бзйфд блм аефп ма дййъй орсд мтмеъ аъ фшейг тн ожвп ама ан лп джоп деа ма оцшк зщеб бщбймй.
ма двтъй мшащ щшщшъ дожеп лгй мдйеъ цозерй!
озфщ шелщ мжев лмйеъ боцб иеб,лемм тбегд...
мфрй осфш щрйн дйд мй соешай 96 тмйн едйд ме ожвп аешвйрмй едожвп фщеи тбг оцеййп мошеъ дорет дзмщ...
дйд соешай 96
йщ ейишд 98 си двбдд фшечеоф 3"
дожвп щм дшлб дсфйцйфй джд гййп тебг оцеййпебйойн зойн арй темд вн аъ дтмйеъ щм фшеййг тн ожве етгййп течу змч рлбг одолерйеъ бодйшеъ щм 60 чо"щ...
ожвп очешй бсоешай жд чеобйрцйд оцеййръ щйегтъ мтщеъ дйиб аъ дтбегд.
аорн арй бг"л ма офтйм аеъе бщиз, абм фтн бийем баевеси б-"зецд огбш йдегд" щбе айоа щмй дцишфд лаешзъ лбег мийем, фйрчъй аеъд божвп лоти млм аешк дгшк- еафйме бийфес дашек едоййвт млйееп отеп деа тгййп ъфчг оцеййп!
бчцеш, ан дшлб ъчйп ожвп бсоешай тебг!
чз очм чз ъшойм..., дй дв'йф дй дв'йф...
аън шецйн мдвйг мй щма щйре аъ дшлб зех очфйцй сфйшмд орет джшчд еожвп?
гшк авб тн чфйцй сфйшмд дшлб фзеъ чефцрй?
טבלת סיכום הבדלים עיקריים בין המודלים בקיימים בשוק הישראלי
שנתון
מנוע
סרנים
טרנספר
מתלים
1984
1000 סמ"ק, מוזן מאייד
צרים, יחס העברה 4.10:1
לא רשום
קפיצי עלים חצי אליפטיים
1985-1987
1300 סמ"ק, 64 כ"ס מוזן מאייד
צרים, יחס העברה 3.909:1
גג"שים, יחס העברה 2.268:1
קפיצי עלים חצי אליפטיים
1987-1988
1300 סמ"ק, 64 כ"ס מוזן מאייד
צרים, יחס העברה 3.909:1
גג"שים, יחס העברה 2.268:1
קפיצי עלים חצי אליפטיים
1988-1993
1300 סמ"ק, 64 כ"ס מוזן מאייד
רחבים, יחס העברה 3.727:1
גג"שים, יחס העברה 2.268:1
קפיצי עלים חצי אליפטיים
1994-1995
1300 סמ"ק, 74 כ"ס הזרקת דלק
רחבים, יחס העברה 3.727:1
גג"שים, יחס העברה 2.268:1
קפיצי עלים חצי אליפטיים
1996-1998
1300 סמ"ק, 74 כ"ס הזרקת דלק
רחבים, יחס העברה 3.909:1
שרשרת, יחס העברה 2.123:1
קפיצים סליליים, מתלה רב חיבורי
לקוח מ"המדריך לבדיקת סמוראי לפני קנייה" של אלון קסלר
http://www.jeepolog.com/151.html
тебш маефрет, оелш аъ дсоешай 94. длем тебг фйчс, ма шеад оеск. бшжри зешу (щрд езцй) аиен мвошй. орйт брвйтд. ма оъзон. 22,000 щ"з, аоех, 054-7448822
קח בחשבון שבספירליים אין כמעט אופציות לשיפור מערכת המתלים המיוחדת והשונה הזאת (ולא בהכרח טובה) ומה שכן יש יקר מאד. מה ההפרש במחיר שנה קדימה לג'ימני 99? רכב נוח יותר, חזק יותר ומודרני יותר.
ג'ימיני נשמע טוב אבל אין פתוח שזה מאוד חשוב לילדים שלי
יש לי שני בנים 11-6 חולי שטח בכל פעם שנסעו איתי בטרופר התבעסו שמכרתי את הסמוראי
גם בהם צריך להתחשב
הסמוראי יותר נעים עם קפיצי הסליליים?
ма двтъй мшащ щшщшъ дожеп лгй мдйеъ цозерй!
озфщ шелщ мжев лмйеъ боцб иеб,лемм тбегд...
שטות או לא אני לא יודע, ממה שאני הבנתי וראיתי בסמוראי 98 של חבר קרוב , הבולמים הקדמיים נמצאים בתוך הקפיץ עם תושבת שונה, וזה סידור מיוחד ושונה מרוב רכבי השטח שאני מכיר בכל אופן, וזה בטוח יותר מסובך מסמוראי עלים או ג'ימני. לפי מה שאני יודע הבולמים האחוריים המקוריים שלו קצרים יותר מהמקוריים של ג'ימני.
ממה שהוא בירר אין גם הרבה קיטים קיימים לרכב הזה ומה שכן יש עולה הרבה (העלות שהציעו לו כ-6000 ש"ח). אם יש מערכות מגוונות כמו שאתה אומר אני בטוח שהוא ישמח לדעת.
האופציה לפתוח באמת נותנת יתרון גדול, והרכב נוח מאשר עלים
щоше тм чщш