דימקס של ניסן? לא של איסוזו.
זה עתה קיבלנו רשיון ייצור מהטכניון לחיפוי ארגזים פתוחים בטויוטה ויגו, ובדי-מקס של ניסן.
הרכב הראשון כבר נוסע על כבישי הארץ ,וסדרת ייצור ראשונה בת 6 ארגזים אמורה לנחות במפעל בימים אלה.
בתמונות שנציג כאן תוכלו לראות את המוצר בדגם הראשון שלו לפני שיכלולו באופן משמעותי בדגמים החדשים.
יתרונו העיקרי של המוצר מתבטא במשקלו הקל מאוד - 50 ק''ג בלבד - לעומת משקלם העצמי של המתחרים המגיע ל-150 ק''ג. החסכון במשקל מצמצם את צריכת הדלק בכ-4% ומותיר עוד כ-20% תוספת אפשרית למטען במקום למשקל עצמי,על כל המשמעות הכלכלית של שני הנתונים הנ''ל.
היות והמוצר הינו מאלומיניום נחסכת כל בעית הקורוזיה האופיינית לארגזים בני שנתיים ויותר.
כל אביזרי העזר של החיפוי הינם באיכות הגבוהה ביותר הנמצאת בארץ והאחריות למוצר חופפת את כל תקופת הבעלות על הרכב.
לרגל ההשקה - אנו מציעים כאן לחברי האתר את ששת החיפויים הראשונים במחירים מיוחדים של מוצר איכות -.4,444 ש''ח ללא מ.ע.מ - עוד בטרם נצא לשוק עם המוצר החדש.
ההרשמה כאן בפורום - ל-3 טויוטות ול-3 די-מקס.
כל הקודמים זוכים באיכות מנצחת, ובמוצר מיוחד וייחודי. תמונות מיד.
99% מעוכרי-הדין מוציאים שם רע לכל היתר.
דימקס של ניסן? לא של איסוזו.
רצ"ב תמונות:
99% מעוכרי-הדין מוציאים שם רע לכל היתר.
רצ"ב תמונות:
99% מעוכרי-הדין מוציאים שם רע לכל היתר.
בדגם החדש - שטרם הורכב,הפינות הקדמיות של הארגז קטומות ב-45% ומחופות בנפרד עם אלומיניום לא מרוג.הקיטום הינו פירמידה המשתנה לכל הגובה ברוחבה- היא מתחילה למטה צרה ומסתיימת למעלה רחבה.משהו יפה באמת שגזל עשרות שעות תיכנון.
גם הדלת עשויה מאלומיניום ,והמשקוף שלה עשוי מנירוסטה מלוטשת.
הארגזים האלה גדולים יותר בנפח החלל הפנימי שלהם מהמקובל אצל המתחרים,עקב שיפועים קטנים יותר של הדפנות.
ניתן לקבל את הארגז עם חלון גג שקוף מזכוכית מחוסמת ,כך שפתיחת הדלת מאחור לצורך הוצאת ציוד נעשית באור שוטף,וזאת מעבר לשני חלונות זכוכית שיש בדלת האחורית ובדופן הקדמית.
אני מאוד סקרן להרכיב את הארגז בדגם החדש.
מחיר המחירון שלו יעמוד על -.6,400 שקל ללא מ.ע.מ.
במחירי הדלק של היום ,יחסוך הארגז למי שנוסע 30,000 ק''מ בשנה כ- -.1,200 ש''ח, מעבר לשאר היתרונות.
99% מעוכרי-הדין מוציאים שם רע לכל היתר.
הייתי בטוח שיתקבלו תגובות למרכב החדש הזה בנופי ארצנו,אך אמתין כבר לתגובות לדגם החדש שיוכנס כאן בקרוב.
99% מעוכרי-הדין מוציאים שם רע לכל היתר.
110TD5
Festina lente
שאלות
1 על מה מתבסס הנתון של חיסכון בדלק ואיך נבדק ?
2 הגרר של אלומניום מרוג גדול באלף מונים מאלומיניום חלק (פונקציה ריבועית) אז למה ?
3 מה עובי הפח ?
4 האם יש צלעות ?
5 האם יש מפרט טכני מסודר ?
היה ג'יפ...
מוות לגנבים
הכל ברור גם המחיר בסדר ביחס לחומר ממנו הוא עשוי (אלומיניום יקר) אבל חיים ניסחפת מאד בעניין החיסכון בדלק, אני בניתי משהו דומה לפני הרבה שנים מאלומיניום ואין שום חיסכון משמעותי בדלק לעומת רכב זהה ללא ארגז כזה.
טל
אנסה לענות על הכל.
החסכון בדלק נובע מהפחתת משקל והפחתת גרר.
כל 25 ק''ג באופן גס מפחיתים אחוז אחד את הצריכה של הדלק. זה נבדק בפועל במחקרים מעשיים.ברור שמדובר במוצר הזה בהשוואה למוצרים מתחרים הכבדים בהרבה.
בדגם המוצע -שלא כמו בתמונות - יש פינות קדמיות חתוכות בזוית אירודינמית כפולה - גם לרוחב וגם לגובה- כמו במטוס החמקן ,הפינות עשויות מפח אלומיניום חלק שמקבל את מכת הרוח העיקרית ,ומסיט אותה לצדדים כך שהאוויר לא מתחכך בדופן העשויה מפח מרוג,שעל פניו מתקיים מצב יניקה ולא חיכוך. יתכן ואעלה בינתיים הדמיה ממוחשבת,לצורך הבהרה.
האלומיניום המרוג בשילוב עם אלומיניום חלק מאפשר להימנע מעבודות צבע יקרות.
הברק באלומיניום מתעמעם בתוך מספר חודשים עקב התחמצנות קלה וטבעית של האלומיניום בשכבה החיצונית,שלאחר מכן מגינה על האלומיניום מהמשך התחמצנות.
עובי האלומיניום הינו 2.0 מ''מ ועובי קורת הנירוסטה 1.50 מ''מ.
המעטפת בנויה מפחים מכופפים לאורך לשם חיזוקי שפה, ומפחים כפולים בגובה של יחידות מודולריות המחוברות באמצעות מאות מסמרות אלומיניום כדוגמת חיבורי פח במטוסים.בגג יש צלעות וקורות רוחב אינטגרליות כמו בייצור חלקי מטוס.
החיבור למרכב הרכב נעשה עם 80 מסמרות אלומיניום.
אין עדיין מפרט טכני סופי - אך הוא יוכן מיד לאחר הרכבת הדגם החדש.
בקיר הקדמי קיים חלון מזכוכית מחוסמת 5 מ''מ ובדלת האחורית קיים אותו חלון שמאפשר לראות דרך המראה ברכב את הכביש שמאחור.
אנו מורשים לבצע היום שינוי מבנה מפתוח לסגור ורכב המגיע לעמדה 1 עם אישור ההתקנה שלנו מקבל מיד שינוי מבנה שרק שם ניתן לבצעו.
המחיר שלנו כיום מאלומיניום -הינו מחיר חדירה, זהה למחיר השוק מפח שחור/מגולוון צבוע. בעתיד המחיר שלו יעלה והמוצר יקבל את נתח השוק שלו מלקוחות שרוצים משהו אחר . אנו מצפים לקבל עד 10% משוק החיפויים בארץ.
מקווה שעניתי בהרחבה לכל השאלות.
99% מעוכרי-הדין מוציאים שם רע לכל היתר.
כמה הערות קטנה:
פתיחת הדלת האחורית משתי ידיות שונות לא מאפשרת פתיחה עם יד אחת (במידה והיד השנייה מחזיקה משהו). העובדה שלא קיימים חלונות בארגז מקשה מאוד על שדה הראייה שגם ככה מאוד מוגבל בטנדר. חלון שמש יהפוך את הארגז לכבשן (כמו את הקבינה). דלתות צד במרבית המקרים הופכות את הארז לנוח הרבה יותר.
רוב בעלי הטנדרים לא משתמשים במלוא הגובה של הארגז כך שארגז בגובה הרכב מספיק ומשתלב בצורה הרבה יותר אסטתית על הקבינה.
גלי גונן - סטודיו לעיצוב
מיתוג, באנרים, דפוס, וכל מה שקשור בגרפיקה (רוב הדברים המעוצבים כאן באתר...)
0504786665
בדלת האלומיניום האחורית יש חלון ,כמו בקיר הקדמי.בדגם החדש.
זכוכית בגג הינה אופציה למי שרוצה.
הגובה הוא פשרה סבירה בין גובה קבינה לגובה מאוד גבוהה.
שתי ידיות פתיחה הן כורח מעשי.
דלתות צד ניפסלו על ידינו היות והתאים פנימה לתוך הארגז מחסלים את כל נפח הארגז. במקומן מתוכננת תוספת של כוורת מגירות על כל הדופן הקדמית של החיפוי שנעה קדימה על מסילות עד לפתח האחורי. כך יש גם נפח איחסון נגיש וגם חלל הארגז נותר לנשיאת חפצים גבוהים.
99% מעוכרי-הדין מוציאים שם רע לכל היתר.
גלי גונן - סטודיו לעיצוב
מיתוג, באנרים, דפוס, וכל מה שקשור בגרפיקה (רוב הדברים המעוצבים כאן באתר...)
0504786665
אחד החסרונות שאני רואה בשימוש בפח דמעות שאינו חלק - קשה להדביק מדבקות.
צריך לזכור שהארגז הוא שטח פרסומי לא קטן עבור בעל העסק שהטנדר שלו ולרב הוא מכוסה מדבקות.
ברגע שהמשטח אינו חלק זה הופך את הנושא ללא אפשרי
מה הסיבה לבחור דווקא דמעות ולא אלומיניום חלק ?
גלעד
מערכת זרועות הנפתחת מהמרכז מועדת לכשלים באזור הציר המרכזישעובד אקצנטרית. לא אהבנו את זה והחלטנו על שני מנעולים. רוב החברות החליטו כמונו. אולי נשנה בהמשך.
הפח המרוג הינו באמת בעייתי לפרסום,אך הוא מוזיל את המוצר מצד אחד עקב שימוש טבעי ללא צבע,והוא פח מחוזק יותר עקב התהליך של דחיסה בעת ייצור הדמעות.אמנם כבר העמידו אותנו על בעית הפרסום אך אנו קצת אנוכיים ומעונינים שהמוצר לא יקולקל בפרסומות.
99% מעוכרי-הדין מוציאים שם רע לכל היתר.
היום הגיעו לסדנא ששת חיפויי הארגזים הראשונים בדגם המעודכן. חסרות רק קורות אחוריות שיגיעו במהלך השבוע הבא.
מחר נעשה את הניסוי הראשון של ההרכבה בדגם החדש.
אנסה להעלות תמונות בימים הקרובים.
אחרי קרוב לשנה של תכנון וניסוי ,אני באמת מתוח.
99% מעוכרי-הדין מוציאים שם רע לכל היתר.
היום הרכבנו את חיפוי הארגז הראשון,באופן מינימאלי רק לצרכי סקרנות.
צילמתי צילומים ראשוניים של חיפוי לא גמור,ורק בגלל סלחנותכם הידועה אני אעלה כאן צילומים אלה.
אנא הביעו דעתכם בלי לרחם.
99% מעוכרי-הדין מוציאים שם רע לכל היתר.
שמרו על קשר