Close
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 23
  1. #1

    ברירת מחדל עזרה בבדיקת גרנד שירוקי !

    אני הולך בשישי לבדוק איזה גרנד שירוקי 5200
    שנת 96
    מה שמחשיד וקצת בעייתי הוא העובדה שאין לרכב דרישאפט קדמי
    אם יש למישהו להשאיל לצורך בדיקה
    או לעזור בבדיקה באיזור באר שבע

  2. #2
    חבר רשום kobiarava's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2006
    מיקום
    ערבה דרומית
    הודעות
    3,053

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בבדיקת גרנד שירוקי !

    ציטוט נכתב במקור על ידי shimixx צפיה בהודעה
    אני הולך בשישי לבדוק איזה גרנד שירוקי 5200
    שנת 96
    מה שמחשיד וקצת בעייתי הוא העובדה שאין לרכב דרישאפט קדמי
    אם יש למישהו להשאיל לצורך בדיקה
    או לעזור בבדיקה באיזור באר שבע


    מראש וביודעין אתה הולך לבדוק רכב עם תקלה? המלצה קטנה-עזוב, דלג לרכב הבא, לא חסרים רכבים תקינים למכירה...






    קובי
    היה ג'יפ...
    מוות לגנבים

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בבדיקת גרנד שירוקי !

    ציטוט נכתב במקור על ידי kobiarava צפיה בהודעה
    מראש וביודעין אתה הולך לבדוק רכב עם תקלה? המלצה קטנה-עזוב, דלג לרכב הבא, לא חסרים רכבים תקינים למכירה...






    קובי
    מראש וביודעין תקלה !!!
    ממש לא
    אני יודע על לפחות 3 גרנדים שבעליהם פירקו דרישאפט בגלל המלצה כזו או אחרת של מוסך לחיסכון בדלק או בלאי או בלה בלה בלה .אני לא יודע אם זה באמת המצב אצלו או חלילה תקלה אחרת .
    אז זה מדליק נורה ומצריך בדיקה אבל לא פוסל את הרכב אוטומטית

  4. #4
    חבר רשום sos4u's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    2,961

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בבדיקת גרנד שירוקי !

    שימי
    יש לי אחד במצב לא רע, נמצא ברעננה. אם מתאים לך אתאם לך את האפשרות לקחת.
    בנוסף, האם הרכב מוגבה ? סטנדרטי ? יש לזה משמעות מבחינת אורך ה דרייבשאפט הקידמי.

    בדקת את הרכב של ZIK ?
    נעול ק + א ?

  5. #5

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בבדיקת גרנד שירוקי !

    לדעתי זה פוסל את הרכב חד משמעית. אם פירקו את הדרישפט הקדמי, על דעת בעל הרכב או בהמלצת "מוסך", הסיבה ההגיונית היחידה היא לאפשר לרכב להמשיך לנסוע בלי להוציא סכום כסף על תיקון תקלה יקרה. וזה אומר לא רק שתצטרך להשקיע אלפי שקלים כדי שתוכל לקרוא לרכב שוב 4X4, אלא שהוא הוחזק תחזוקת שבר קמצנית ואלוהים יודע איזה עוד צרות מחכות לך.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  6. #6
    חבר רשום השועל's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2003
    מיקום
    ת"א
    הודעות
    1,872

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בבדיקת גרנד שירוקי !

    מסכים עם נמרוד לחלוטין.. וותר על העניין.
    יש מספיק כלים תקינים,וותר על אלה שללא הדרייבשאפט.. התירוץ של הורדת עלויות דלק לא נשמע טוב (זה הטרנד החדש בתירוצים.. הורדת עלויות עאלק..)
    .. Jeep - Drive it like you stole it

  7. #7

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בבדיקת גרנד שירוקי !

    מנסיון:

    גראנד עם תיבת העברה 3 מצבים (לא זוכר את דגם) וגראנד עם תיבת העברה של 5 מצבים (נדמה לי 249) צורכים בכביש כמות דלק זהה.
    ברכב כזה, אין חסכון בדלק אם הדרייבשאפט הקדמי מחובר או לא.

    אביגדור

  8. #8
    חבר רשום השועל's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2003
    מיקום
    ת"א
    הודעות
    1,872

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בבדיקת גרנד שירוקי !

    אביגדור יקירי , זה הפוך..

    3 מצבים זה 249 ו-5 מצבים זה 242 או\וגם 231.
    אבל אתה צודק לגבי הדלק.
    השיקול של הדרייבשאפט נובע מהגרר שהוא מייצר לרכב וגורם לשריפת דלק על ה"מאמץ" . שטויות במיץ .. אבל .. יש גם אנשים כאלה שחיים בסרט, אבל העיקר שעל הגג יש גגון שלא מייצר גרר..
    .. Jeep - Drive it like you stole it

  9. #9
    חבר רשום kobiarava's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2006
    מיקום
    ערבה דרומית
    הודעות
    3,053

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בבדיקת גרנד שירוקי !

    ציטוט נכתב במקור על ידי השועל צפיה בהודעה
    אביגדור יקירי , זה הפוך..

    3 מצבים זה 249 ו-5 מצבים זה 242 או\וגם 231.
    אבל אתה צודק לגבי הדלק.


    שועל, תבדוק את עצמך, יש לך טעות קטנה..

    הפוך, גוטה, הפוך...






    קובי
    היה ג'יפ...
    מוות לגנבים

  10. #10
    חבר רשום השועל's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2003
    מיקום
    ת"א
    הודעות
    1,872

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בבדיקת גרנד שירוקי !

    ציטוט נכתב במקור על ידי kobiarava צפיה בהודעה
    שועל, תבדוק את עצמך, יש לך טעות קטנה..

    הפוך, גוטה, הפוך...






    קובי
    קובי ,

    הפוך ,גוטה , הפוך..
    249 (וויסקוזי, 3 מצבים 1500 ש"ח במקרה הטוב ..)
    242 ( 5 מצבים, 2500 ש"ח , הערך שלו עלה בגלל הביקוש..)

    מה גם אצלי ברכב ביצעתי את ההחלפה אז אני לא חושב שטעיתי הכל ברוח טובה קובי..
    .. Jeep - Drive it like you stole it

  11. #11
    חבר רשום kobiarava's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2006
    מיקום
    ערבה דרומית
    הודעות
    3,053

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בבדיקת גרנד שירוקי !

    לא חלקתי עליך לחלוטין, כיוונתי לטעות הקטנה לגבי 231 שהוא טרנספר 3 מצבים ולא 5. ביתר הדגמים דייקת בלי ספק.





    קובי
    היה ג'יפ...
    מוות לגנבים

  12. #12
    חבר רשום השועל's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2003
    מיקום
    ת"א
    הודעות
    1,872

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בבדיקת גרנד שירוקי !

    סליחה פיספסתי. צודק..
    .. Jeep - Drive it like you stole it

  13. #13
    חבר רשום sos4u's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    2,961

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בבדיקת גרנד שירוקי !

    קצת סדר
    דגמי 92-95 מגיעים עם טרנספר 249 3 מצבים ללא נעילה מרכזית גם ב LOW. לכן כדאי מאד להחליף ל 242 5 מצבים שבו ה LOW נעול מרכזי, ומתווסף מצב HIGH4X4 נעול.

    דגמי 96-98 מגיעים עם 249 3 מצבים נעול מרכזי במצב LOW, ולכן כל עוד הוא מתפקד, אין סיבה להחליף, אכן החיסכון בדלק מבוטל ביחס לעלות ההחלפה.
    מצד שני ל 242 עם 5 מצבים יש 2 מצבי 4X4 HIGH אחד נעול ואחד פתוח. הפתוח מאפשר נסיעת שבילים מהירה בלי חשש ...

    בהצלחה ....

  14. #14
    חבר רשום boaz1969's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    391

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בבדיקת גרנד שירוקי !

    ציטוט נכתב במקור על ידי sos4u צפיה בהודעה
    קצת סדר
    דגמי 92-95 מגיעים עם טרנספר 249 3 מצבים ללא נעילה מרכזית גם ב LOW. לכן כדאי מאד להחליף ל 242 5 מצבים שבו ה LOW נעול מרכזי, ומתווסף מצב HIGH4X4 נעול.

    דגמי 96-98 מגיעים עם 249 3 מצבים נעול מרכזי במצב LOW, ולכן כל עוד הוא מתפקד, אין סיבה להחליף, אכן החיסכון בדלק מבוטל ביחס לעלות ההחלפה.
    מצד שני ל 242 עם 5 מצבים יש 2 מצבי 4X4 HIGH אחד נעול ואחד פתוח. הפתוח מאפשר נסיעת שבילים מהירה בלי חשש ...

    בהצלחה ....
    אז איזה שלב בידית זה 4X4 HIGH נעול בראשון או השני ב 242J??

  15. #15
    חבר רשום השועל's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2003
    מיקום
    ת"א
    הודעות
    1,872

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בבדיקת גרנד שירוקי !

    בועז..
    מרכזי פתוח - הקרוב לניוטרל ,ראשון מלמטה.
    מרכזי נעול - השני אחריו. יש להיזהר ממנו אם יש לך נעילה אוטומטית, הרכב תפוס ומתקתק חזק.
    .. Jeep - Drive it like you stole it

  16. #16
    חבר רשום יורם-דרומי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2008
    מיקום
    דרום
    הודעות
    1,861

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בבדיקת גרנד שירוקי !

    ציטוט נכתב במקור על ידי shimixx צפיה בהודעה
    אני הולך בשישי לבדוק איזה גרנד שירוקי 5200
    שנת 96
    מה שמחשיד וקצת בעייתי הוא העובדה שאין לרכב דרישאפט קדמי
    אם יש למישהו להשאיל לצורך בדיקה
    או לעזור בבדיקה באיזור באר שבע

    שימי שלום,
    בבאר שבע אין מוסך לג'יפים. הקרוב ביותר נמצא ברחובות - מוסך "אודי מזרחי".
    ניתן להיעזר בנושאים שיטחיים במוסך כדורי בעמק שרה (מורשה UMI) לא יותר מזה.
    אין מבינים גדולים ברכבים עם שיפורים! - מניסיון.

    יורם
    באר שבע.

  17. #17

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בבדיקת גרנד שירוקי !

    ציטוט נכתב במקור על ידי יורם-דרומי צפיה בהודעה
    שימי שלום,ת
    בבאר שבע אין מוסך לג'יפים. הקרוב ביותר נמצא ברחובות - מוסך "אודי מזרחי".
    ניתן להיעזר בנושאים שיטחיים במוסך כדורי בעמק שרה (מורשה UMI) לא יותר מזה.
    אין מבינים גדולים ברכבים עם שיפורים! - מניסיון.

    יורם
    באר שבע.
    מה לUMI ולגיפים???

  18. #18
    חבר רשום boaz1969's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    391

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בבדיקת גרנד שירוקי !

    ציטוט נכתב במקור על ידי השועל צפיה בהודעה
    בועז..
    מרכזי פתוח - הקרוב לניוטרל ,ראשון מלמטה.
    מרכזי נעול - השני אחריו. יש להיזהר ממנו אם יש לך נעילה אוטומטית, הרכב תפוס ומתקתק חזק.
    אהלן דני
    זאת אומרת ממצב של 4+2 משיכה ראשונה פתוח ומשיכה שניה נעול? הבנתי נכון?

  19. #19
    חבר רשום השועל's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2003
    מיקום
    ת"א
    הודעות
    1,872

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בבדיקת גרנד שירוקי !

    ננסה שיטה אחרת

    הידית מלמעלה למטה :
    2X4 פתוח
    PART TIME 4X4 נעול מרכזי (לא מומלץ עם נעילה אוטומטית)
    4X4 פתוח
    ניוטרל N
    4X4 LOW

    אם עדיין לא ברור, דבר איתי בנייד.
    .. Jeep - Drive it like you stole it

  20. #20
    חבר רשום boaz1969's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    391

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בבדיקת גרנד שירוקי !

    ציטוט נכתב במקור על ידי השועל צפיה בהודעה
    ננסה שיטה אחרת

    הידית מלמעלה למטה :
    2X4 פתוח
    PART TIME 4X4 נעול מרכזי (לא מומלץ עם נעילה אוטומטית)
    4X4 פתוח
    ניוטרל N
    4X4 LOW

    אם עדיין לא ברור, דבר איתי בנייד.
    עכשיו ברור כמו השמש...
    1. יש אצלי תחושה שדווקא בפתוח ישנה איזושהי התנגדות זה טבעי? (לכן קצת בילבל אותי העניין)
    2. במה זה מתבטא נעול פתוח?
    קצת לשפוך אור על נעילה בטרנספר 242J
    תודה בועז

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. גרנד שירוקי V6\V8
    על ידי Amir1979 בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 9
    עדכון אחרון: 22-01-11, 22:23
  2. גרנד שירוקי
    על ידי ציקס בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 10
    עדכון אחרון: 12-09-09, 10:44
  3. גרנד שירוקי 2007-2008 עזרה
    על ידי yasi בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 08-03-09, 15:54
  4. גרנד שירוקי 96 v8 - ספר רכב ?
    על ידי ronen118 בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 07-11-05, 17:38
  5. גרנד שירוקי 96 v8
    על ידי ronen118 בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 25-10-05, 22:20

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •