אני הולך בשישי לבדוק איזה גרנד שירוקי 5200
שנת 96
מה שמחשיד וקצת בעייתי הוא העובדה שאין לרכב דרישאפט קדמי
אם יש למישהו להשאיל לצורך בדיקה
או לעזור בבדיקה באיזור באר שבע
היה ג'יפ...
מוות לגנבים
שימי
יש לי אחד במצב לא רע, נמצא ברעננה. אם מתאים לך אתאם לך את האפשרות לקחת.
בנוסף, האם הרכב מוגבה ? סטנדרטי ? יש לזה משמעות מבחינת אורך ה דרייבשאפט הקידמי.
בדקת את הרכב של ZIK ?
נעול ק + א ?
לדעתי זה פוסל את הרכב חד משמעית. אם פירקו את הדרישפט הקדמי, על דעת בעל הרכב או בהמלצת "מוסך", הסיבה ההגיונית היחידה היא לאפשר לרכב להמשיך לנסוע בלי להוציא סכום כסף על תיקון תקלה יקרה. וזה אומר לא רק שתצטרך להשקיע אלפי שקלים כדי שתוכל לקרוא לרכב שוב 4X4, אלא שהוא הוחזק תחזוקת שבר קמצנית ואלוהים יודע איזה עוד צרות מחכות לך.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
מסכים עם נמרוד לחלוטין.. וותר על העניין.
יש מספיק כלים תקינים,וותר על אלה שללא הדרייבשאפט.. התירוץ של הורדת עלויות דלק לא נשמע טוב (זה הטרנד החדש בתירוצים.. הורדת עלויות עאלק..)
.. Jeep - Drive it like you stole it
מנסיון:
גראנד עם תיבת העברה 3 מצבים (לא זוכר את דגם) וגראנד עם תיבת העברה של 5 מצבים (נדמה לי 249) צורכים בכביש כמות דלק זהה.
ברכב כזה, אין חסכון בדלק אם הדרייבשאפט הקדמי מחובר או לא.
אביגדור
אביגדור יקירי , זה הפוך..
3 מצבים זה 249 ו-5 מצבים זה 242 או\וגם 231.
אבל אתה צודק לגבי הדלק.
השיקול של הדרייבשאפט נובע מהגרר שהוא מייצר לרכב וגורם לשריפת דלק על ה"מאמץ" . שטויות במיץ .. אבל .. יש גם אנשים כאלה שחיים בסרט, אבל העיקר שעל הגג יש גגון שלא מייצר גרר..
.. Jeep - Drive it like you stole it
היה ג'יפ...
מוות לגנבים
.. Jeep - Drive it like you stole it
לא חלקתי עליך לחלוטין, כיוונתי לטעות הקטנה לגבי 231 שהוא טרנספר 3 מצבים ולא 5. ביתר הדגמים דייקת בלי ספק.
קובי
היה ג'יפ...
מוות לגנבים
סליחה פיספסתי. צודק..
.. Jeep - Drive it like you stole it
קצת סדר
דגמי 92-95 מגיעים עם טרנספר 249 3 מצבים ללא נעילה מרכזית גם ב LOW. לכן כדאי מאד להחליף ל 242 5 מצבים שבו ה LOW נעול מרכזי, ומתווסף מצב HIGH4X4 נעול.
דגמי 96-98 מגיעים עם 249 3 מצבים נעול מרכזי במצב LOW, ולכן כל עוד הוא מתפקד, אין סיבה להחליף, אכן החיסכון בדלק מבוטל ביחס לעלות ההחלפה.
מצד שני ל 242 עם 5 מצבים יש 2 מצבי 4X4 HIGH אחד נעול ואחד פתוח. הפתוח מאפשר נסיעת שבילים מהירה בלי חשש ...
בהצלחה ....
בועז..
מרכזי פתוח - הקרוב לניוטרל ,ראשון מלמטה.
מרכזי נעול - השני אחריו. יש להיזהר ממנו אם יש לך נעילה אוטומטית, הרכב תפוס ומתקתק חזק.
.. Jeep - Drive it like you stole it
ננסה שיטה אחרת
הידית מלמעלה למטה :
2X4 פתוח
PART TIME 4X4 נעול מרכזי (לא מומלץ עם נעילה אוטומטית)
4X4 פתוח
ניוטרל N
4X4 LOW
אם עדיין לא ברור, דבר איתי בנייד.
.. Jeep - Drive it like you stole it
שמרו על קשר