אם יש לך התנגדות.. קודם כל תוודא שהידית נמצאת איפה שהיא צריכה להיות, הרבה קורה שהידית ניראת במקום הנכון, אבל קפצה ל4X4 נעול.
שים N ואז דחיפה עדינה קדימה ל4X4 פתוח.
אם זה לא המקרה צריך קצת יותר פרטים לגבי ה"התנגדות" ..
בדיוק כמו בנעילה על הסרן עצמו.
כאשר הסרן "נעול" שני הגלגלים מסתובבים יחד באותה מהירות עם חלוקה שווה של הכוח.
אותו דבר בנעילה " מרכזית " בטרנספר.
מצב נעול משמעותו חלוקה שווה [או קבועה - כי יש מערכות טרנספר שלא מחלקות בדיוק 50-50 , ראה BMW X5 למשל ...] של הכוח בין הסרנים. ז"א שגם במצב שבו [תיאורטית ] אתה עושה "ווילי" עם האוטו - ז"א גלגלים קדמיים באוויר, עדיין הטרנספר ישלח כח לסרן האחורי. בדיפ מרכזי פתוח כל הכוח " יתבזבז " לגלגלים המפרפרים ....
מקווה שההסבר מספיק ברור, אם לא , יש מדריך דיפ' מדהים פה באתר .. רק לקרוא ולהנות ..
אם יש לך התנגדות.. קודם כל תוודא שהידית נמצאת איפה שהיא צריכה להיות, הרבה קורה שהידית ניראת במקום הנכון, אבל קפצה ל4X4 נעול.
שים N ואז דחיפה עדינה קדימה ל4X4 פתוח.
אם זה לא המקרה צריך קצת יותר פרטים לגבי ה"התנגדות" ..
.. Jeep - Drive it like you stole it
מעניין לדעת מה נהיה בבדיקה?
שמרו על קשר