Close
מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14
  1. #1
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Feb 2008
    מיקום
    ממש ליד בכלל לא רחוק או שבעצם כן
    הודעות
    70

    ברירת מחדל דיפנדר כרכב סיור?

    איך לדעתכם הדיפנדר כרכב סיור לשטח.
    כ200 ק"מ שטח ביום הרוב שבילים , קצת בוץ לא אתגר עבירות.
    12-14 שעות נהיגה ביום מתוכם 10%כביש.
    נהג 1
    ישנה חשיבות רבה לעלות אחזקה נמוכה.
    היום אני נוהג בניסן ווינר ודי נימאס לי מהפרונט שלו המשולשים, תפוחים, הגה עזר, מוט מקשר הגה הכול בנוי מאוריגמי ברמה הכי נמוכה שיש.
    אם כן דיפדר אז איזה דגם ואם לא אז איזה רכב כן.
    חכם השביל מן ההולך בו... או הנוסע בו

  2. #2
    חבר רשום nirs's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2007
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    3,903

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דיפנדר כרכב סיור?

    לארז (מאוברלנד) יש 130 המשמש אותו ביום יום.
    מומלץ מאוד לתפוס אותו לשיחה.
    When your options low, I lift you from below
    תגלי איך האויר מחוץ לעיר מרגיש אחרת...

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דיפנדר כרכב סיור?

    עבורך כנהג והסייר, דיפנדר יכול להיות אחלה בחירה. אבל אם אתה הבוס של הסייר הזה, שצריך לשלם את החשבונות, זו פחות או יותר הבחירה הגרועה ביותר שיכולה להיות. ג'ימני הוא הבחירה הנכונה, חדש, ולהחליף כל שלוש שנים/200,000 קילומטר/טוטאל לוס - מה שבא קודם.

    אם אתה גם בעל הבית וגם הנהג - אה, פה כבר יש דילמה. תצטרך להחליט.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  4. #4

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דיפנדר כרכב סיור?

    דיפנדר רכב סיור לנסיעה בעיקר בשטח? בשביל זה ייצרו אותו...
    לגבי עלויות - בחישוב גס שלי, כולל כל ההוצאות ודלק וללא פחת, משהו כמו שקל לק"מ
    אתה יכול להשוות לעלויות שאתה מכיר.
    דגם מומלץ? כולם. לך על הכי חדש שאתה יכול ועדיפות לHD - ללא שווי רכב
    אבי

  5. #5
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Feb 2008
    מיקום
    ממש ליד בכלל לא רחוק או שבעצם כן
    הודעות
    70

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דיפנדר כרכב סיור?

    שמתי לב שבפורום הזה יש הרבה שאלות על תיקונים ותקלות ואילו בפורומים אחרים פחות.
    האם זה אומר שיש לדיפנדר הרבה תקלות או שכשיש תקלות אפשר לתקנן לבד?
    חכם השביל מן ההולך בו... או הנוסע בו

  6. #6
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דיפנדר כרכב סיור?

    כל רכב אפשר לתקן לבד, בתנאי שיודעים איך לעשות זאת...

    מבחינת הנהג/סייר - קשה להעלות על הדעת רכב שמתאים יותר מדיפנדר לתפקיד הזה. ממעט הנסיון שיש לי, 200 ק"מ שטח ביום, כל יום, (ולפני שמדברים על עלויות) גם אני אעדיף לעשות בדיפנדר.

    ללנדרוברים יש מוניטין שלילי בכל הקשור לאמינות ולעלויות תחזוקה. גם אם נוריד מזה את השמועות ואגדות העם, עדיין נישאר עם פוטנציאל מסוים לבעיות והוצאות - אין עשן בלי אש....
    ואחרי הכל, האם המוניטין הכל כך שלילי מוצדק או לא? כמו לכל יצרן, גם ללנדרובר יש דגמים בעייתיים יותר ויש כאלה שפחות. בדיפנדר אין פינוקים חשמליים אז על הנייר הוא אמור להיות יותר פשוט וזזול לתחזוקה. מצד שני דיפנדר חדש עם מנוע מנוהל מחשב, מפוקח בקרת משיכה, STALL ושאר פטנטים עתירי חיישנים, זה כבר לא TDI300 טיפש...
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  7. #7
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Feb 2008
    מיקום
    ממש ליד בכלל לא רחוק או שבעצם כן
    הודעות
    70

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דיפנדר כרכב סיור?

    אם ככה אז איזה דגם מומלץ?
    יש דיפנדרים אחרי 2004 או שיש רק עד 98 ומ2009?
    בדקתי ב"יד 2" ולא מצאתי דגמים חדשים.
    חכם השביל מן ההולך בו... או הנוסע בו

  8. #8
    חבר רשום idanw's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    דרום
    הודעות
    2,843

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דיפנדר כרכב סיור?

    יש דיפנדרים מכל השנתונים, לא הייתה הפסקה בייצור\ייבוא אבל:
    רוב הדיפנדרים בארץ נמכרו לצבא\משרד הביטחון. משמע - אם אתה רוצה רכב אמין ולעבודה שוטפת, לא מתאים לך רכב ממכרז.
    נדיר למצוא רכב מיד פרטית משנות ה 2000.
    תבדוק בחברת המזרח, להם יש למכירה מיד ראשונה מדי פעם דגמים "כמעט" חדשים.

    עידן

  9. #9
    חבר רשום whisky's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זהו התקבענו מעל עין מקלף :)
    הודעות
    869

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דיפנדר כרכב סיור?

    ציטוט נכתב במקור על ידי דרור ברלי צפיה בהודעה
    כל רכב אפשר לתקן לבד, בתנאי שיודעים איך לעשות זאת...

    מבחינת הנהג/סייר - קשה להעלות על הדעת רכב שמתאים יותר מדיפנדר לתפקיד הזה. ממעט הנסיון שיש לי, 200 ק"מ שטח ביום, כל יום, (ולפני שמדברים על עלויות) גם אני אעדיף לעשות בדיפנדר.

    ללנדרוברים יש מוניטין שלילי בכל הקשור לאמינות ולעלויות תחזוקה. גם אם נוריד מזה את השמועות ואגדות העם, עדיין נישאר עם פוטנציאל מסוים לבעיות והוצאות - אין עשן בלי אש....
    ואחרי הכל, האם המוניטין הכל כך שלילי מוצדק או לא? כמו לכל יצרן, גם ללנדרובר יש דגמים בעייתיים יותר ויש כאלה שפחות. בדיפנדר אין פינוקים חשמליים אז על הנייר הוא אמור להיות יותר פשוט וזזול לתחזוקה. מצד שני דיפנדר חדש עם מנוע מנוהל מחשב, מפוקח בקרת משיכה, STALL ושאר פטנטים עתירי חיישנים, זה כבר לא TDI300 טיפש...

    דורון מצד אחד אני מסכים איתך שזה כבר לא הTDI הטיפש, אבל מצד שני, אם הוא קונה חדש, אז גם המחיר הוא פן משמעותי מאוד, מצד שני במס הוא ייתרון, אבל לעניינו דווקא בדברים האלו לפחות בשלוש שנים הראשונות יש לו שקט כי יש לו אחריות.

    אם אתה לא קונה חדש, אז תחשוב על זה טוב טוב, ואני מאלה שממליצים על הדיפנדר, תעשה עליו סיבוב. אגב אתה יכול לעשות סיבוב במזרח (היבואן) ולהתרשם מהדיפנדר החדש, לא עולה כסף.

    לגבי השאלה של התיעצות לגבי תיקון תקלות, לדעתי יש לזה כמה סיבות:
    1. הרכבים של רוב הכותבים היו בעברם בשירות פעיל של מנהל הרכב הממשלתי בדרך זו או אחרת, או של חברות גדולות. אתה בטח מכיר את תיאוריית רכב הליסינג כרכב השטח הטוב בעולם, אז תחשוב על רכב הליסינג כדיפנדר ותעשה את המכפלות בעצמך.
    2. באתר הזה בניגוד לאתרים אחרים, מדובר באתר רציני שהפורומים הטכניים שלו באים לתת מענה לצרכים בין היתר טכניים, כשאני רוצה לפטפט עם חברים אני פונה לאתרים שמתאימים לזה, לכאן אני פונה להתייעץ וללמוד ואין עוד פורומים טובים ומקצועיים כמו זה בארץ (שאני מכיר, ואשמח להכיר) והעזרה פה ניתנת ביד חופשית ובנפש חפצה.
    3. דיפנדר בידיים פרטיות משמש בדרך כלל לטיולים היותר מאתגרים, כמו גם חלק גדול מהסופות וההיילקסים, למה? כי הרכבים ספרטניים, לא באמת נוחים כמו לקסוס 400 ולכן הטיולים הם קשים יותר ומעבירים את מכלולי הרכב התעלליות גדולות יותר, אז הנזקים הם בהתאם.

    זו תיאוריה שלי, היא פתוחה לסתירות, אבל זו דעתי ואני תומך בה.

    whisky

    נ.ב.
    אם תבחר דיפנדר אז לדגמי הHD (הישנים יותר לא נסעתי על חדש חוץ מסיבוב) מערכת בלימת הזעזועים היא מאוד קשיחה ומתאימה לנסיעת מסעות כבדים יותר ולכן לא נוחה בשבילים כמו טיוטה פארדו לצורך הדוגמא, שינוי קל והכל מסתדר.

  10. #10

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דיפנדר כרכב סיור?

    כיוון שהדיפנדר ישמש אותך לעבודה - כלומר אסור לו להיות מושבת יותר מדי - קנה חדש ככל האפשר, אפילו חדש "מהחנות". נכון, זה לא יהיה זול. אפילו יקר. אבל אין כמו דיפנדר מבחינת נוחות ורוב הדיפנדרים הישנים עברו התעללות כזו או אחרת, מה שמקרין על עלויות התחזוקה וזמני ההשבתה לצורך תחזוקה..

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  11. #11

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דיפנדר כרכב סיור?

    לך על דיפנדר HD חדש מהחברה.

    בשינוי מתלים קל תקבל רכב הרמת נוחות כמו הרגיל (נח מאד)

    אני מניח שהעבודה היא במסגרת חברה ואז כל הוצאות הרכב שלך מוכרות מהק"מ הראשון, כולל המע"מ וכדו'.
    אין שווי רכב כך שגם כרכב צמוד שלך מחוץ לשעות העבודה אין לכך תשלום נוסף של שווי רכב.


    אל תגע בדיפנדר ממכרז לעבודה כזו. ההשקעה שתיזדקק לה כדי להשמיש אותו ברמת אמינות גבוהה מספיק תהיה גבוהה מאד והרכב יהיה מושבת לא מעט למרות כל זה.

  12. #12

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דיפנדר כרכב סיור?

    לא משנה מה תבחר אתה חייב להבין שגם לדיפנדר יהיה בלאי גדול מאד ,וזה מחייב תחזוקה מונעת ברמה גבוהה ,אתה חייב ללמוד "נהלי תחזוקה צבאיים " וכן זה עולה ,אבל פחות מיום עבודה מושבת

    נכון שדיפנדר הוא קשוח וקשיח אגדה וכו' .. אני לא בטוח שהיתי שמח לבלות 12 שעות ביום בקבינה של דיפנדר מספר שנים , תנוחת ישיבה "לא משהו " סביבה עם 0 פינוק וכו'
    היתי מתפשר על האגדה ומחפש רכב שיהיה הרבה הרבה יותר נוח , מתלים וכיסא הדראולי ניתן להחליף בכל רכב

  13. #13
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    377

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דיפנדר כרכב סיור?

    ציטוט נכתב במקור על ידי gilinash צפיה בהודעה
    כ200 ק"מ שטח ביום הרוב שבילים , קצת בוץ לא אתגר עבירות.


    12-14 שעות נהיגה ביום מתוכם 10%כביש.
    .
    לא הייתי הולך על דיפנדר
    אין צורך בעבירות רצינית ולא נראה לי לבלות 10-12 שעות ביום כל יום בדיפנדר/טרקטור ....
    הייתי הולך יותר לכיוון הטנדרים...חפש את הטנדר הכי אמין ונוח.....
    בהצלחה
    "סופה-"זה לא רק ג'יפ
    זו חברת השליחויות הטובה במזה"ת....

  14. #14

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דיפנדר כרכב סיור?

    ציטוט נכתב במקור על ידי fuksi צפיה בהודעה
    לא הייתי הולך על דיפנדר
    אין צורך בעבירות רצינית ולא נראה לי לבלות 10-12 שעות ביום כל יום בדיפנדר/טרקטור ....
    הייתי הולך יותר לכיוון הטנדרים...חפש את הטנדר הכי אמין ונוח.....
    בהצלחה

    פוקסי, הבעיה עם כל הטנדרים שאחרי תקופה של 200 ק"מ כל יום בשטח (גם עם זה כורכר כבוש) הם פשוט יתפרקו

    הדיפנדר החדש כבר מזמן לא אותו טרקטור שהיה בעבר ואפילו די ידידותי למשתמש.
    אם הייתי צריך רכב שיסע בשטח כל היום הדיפנדר היה הבחירה הטבעית
    (למזלי את הקילומטראז שלי אני עושה על כביש ברכב פרטי ומתורבת והדיפנדר מתעורר לחיים רק בסופי שבוע)


    עוד נקודה לטובת הדיפנדר- הוא מוכר במס 100% מהק"מ הראשון (מעל 3500 ק"ג) ויש גם החזר על המס בלו

נושאים דומים

  1. למכירה כיסא מתקפל של ג'יפ סיור
    על ידי קוקי הגדול בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 17-03-11, 12:03
  2. סיור במערת המכפלה
    על ידי יוני5 בפורום פורום ידיעת הארץ
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 19-06-08, 15:21
  3. איזה רכב סיור מומלץ
    על ידי gilinash בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 9
    עדכון אחרון: 14-05-08, 09:27
  4. ג'יפ סיור
    על ידי זילבר בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 16
    עדכון אחרון: 06-02-06, 13:11

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •