,
,
..... , 80 .. , , ,
1-1.5 PSI
' [email protected]( : .)
.....
= ( 10 = 1 ....) ...
With a name like Brian.....
I'll expect you to read proper English, so here goes
That is pure bunk
Fuel consumption has nothing to do with fuel pressure, delivery volume does.
The carb's float ability to deal with the fuel pressure dictates the necessary pressure
You can use any fuel pump that is designed for a small car (carb) application
,they are internally regulated to 3.5 psi, that might be a bit much for a Motorcycle carb with it's small light float, You can regulate it down with a cheap external regulator.
Gravity feed is great when the fuel supply sits on top, but is not necessary,
I'll refer you to a number of small (really small) cars that used Motorcycle engine, they were made in the 60's, they used a small fuel pump to feed it,
' [email protected]( : .)
thanks tzagi for the clarification.
although my name is Bryan, im not from the USA and not ither my family.
my luck is that im really good in english.
I'm quite new in the buggy buisness, but step by step i'm trying to learn new things.
, .
... ....
, , ..
' [email protected]( : .)
' [email protected]( : .)
הפתרון הפשוט ביותר למצב זה הינו התקנת וסת לחץ מתכונן של webaer בין משאבת הדלק למאיד(קרב..)
יש לכוון את הוסת בתחילה ל2-2.5 psi . אם המנוע חותך (baukfaer) יש לכון את הוסת בהדרגה ללחץ גבוה יותר עד פעולת מנוע תקינה.ספיקת הדלק למאיד תלויה אך ורק בלחץ בצינור ובקוטר הצינור. הכונון של הוסת יתבצע כך שהמנוע לא יחתוך במקסימום סלד.בסלד נמוך מחט שסתום המצוף בקרב.. תדאג שלא יצף הקרב..
שמת לעזור אמתי