או שבני ברק לא באמת מבין בנסיעת שטח קשה או שהאמת לא מעניינת אותו אלא רק לעשות כותרת ולהראות איך שהוא מנסה לעזור ללקוח, שלא תמיד צודק.
אפשר לכסח בנהיגה אגרסיבית כל רכב, והיצרן לא מכסה נזקים כאלה. כל מי שנוסע בשטח קשה מכיר את הנזקים האלה, כשרכבים נשברים באשמת הנהג. שברתי בתחילת דרכי בשטח יותר מעשרה גלי הינע וציריות בשביל ללמוד את זה בדרך הקשה.
לדעתי, אם מה שכתוב בכתבה הוא באמת מדויק, גם היבואן עשה טעות אם ניסה להאשים בנזקים את השיפורים. הוא היה צריך להסביר בצורה פשוטה לנהג שהנזק נגרם כתוצאה מנהיגה אגרסיבית מדי ולשחרר אותו לשלום.
לא מזמן הייתי נוכח בשיחה עם נציג של יצרן, ששאל אותנו איך זה שבכל המזרח התיכון נשברו ברכבים שלו שתי ציריות, ורק בישראל עם חלקיק קטן מכמויות הרכבים שנמכרים בשאר המזרח התיכון נשברו 17 ציריות.
ωξψε ςμ χωψ