גרף שינוי הקאמבר הנ"ל הוא טוב מספיק בתור התחלה. שים לב - הוא טוב בתור התחלה, במובן שיש בשרטוט את המידע הדרוש מוצג בצורה ברורה. עכשיו צריך להוסיף עליו את מערכת ההיגוי, ללמוד איך מתכננים באמפ-סטיר קטן, ואז אתה יכול לעצור את תכנון המתלה הקדמי במבט חזית ולהתקדם למבט צד.
אתה תצטרך לחזור אליו אחר כך, כי כרגע זה תכנון שנראה סביר - אבל עד שלא תמדל כמו שצריך את כל החלקים, ותכניס את ההיגוי, המתלה האחורי, השלדה, הקפיצים הבולמים והזרועות שצריכים לעבוד בלי התנגשויות - לא תוכל להגיע לאופטימיזציה. בינתיים נראה שהבנת את העיקר. הרעיון הוא לבנות ולשרטט כל אזור, להבין ולראות בעין את המושגים השונים ואת האיטראקציה בינהם, ואחר כך להתחיל לחבר ביחד ולתכנן את הרכב. בינתיים מה שאתה עושה זה בעצם תרגילי בית בקורס "קינמטיקה של מערכות מתלים".