מהלך המתלה הוא תוצאה של התכנון. הוא לא צריך להיות דרישה. אנחנו מייחסים לו חשיבות כי זה המספר המאפיין את המתלה שבדרך כלל מפרסמים אותו בכל מקום, אז יש למה להשוות.
במקרה שלך, התחלת את התהליך המחשבתי טוב. נלך שלב שלב -
---> גודל גלגל - הגדרת - 31 אינץ'
---> מרווח גחון רצוי במצב סטטי - הגדרת חצי קוטר גלגל, הגיוני ומקובל. 15 אינץ'.
---> מרווח גחון מינימלי, בסגירה מקסימלית - בוא ניקח 4 אינץ', 10 ס"מ, בתור המרחק המינימלי שאתה רוצה שיהיה בין הגחון שלך לקרקע בנפילה חופשית.
---> 15 פחות 4 - 11 אינץ', זה מהלך הסגירה (BUMP).
---> מה יהיה מהלך הפתיחה (DROOP)? מקובל חצי מהבאמפ, כדי שבסך הכל יהיה שליש-שני שליש. פשוט אין טעם ביותר.
---> מהלך המתלה הכולל של הרכב שלך יהיה לכן כ16-18 אינץ'. אין טעם ביותר. כשאתה רואה מהלכים גדולים יותר שים לב שהם באים ביחד עם גלגלים גדולים יותר.
-------------------------------------------------
עד עכשיו זה בכלל לא תכנון המתלה הקדמי, זה בסך הכל הערכה גסה של מה צריך להיות מהלך המתלה הקדמי בבאגי עם גלגל 31 אינץ'. בשביל תכנון המתלה הקדמי, אתה צריך קודם כל לחשוב על מכלול הנאבה+צמיג+גלגל. האם אתה הולך לתכנן ולבנות נאבה מאפס, להשתמש כבסיס בנאבה מרכב כלשהו, או שילוב של השניים - בניית נאבה בגיאומטריה מתוכננת על בסיס מכלולים מסתובבים קיימים?
שמרו על קשר