בסוף בחרתי בשיטה הזולה{לנקות לבד}והפחות טובה.תהליך הנקיון נמצא בשלב הסופי.
בנוגע לצבע,על השלדה שניי שכבות יסוד ואז המרייאט. על שאר המכלולים אני חושב ישר המרייאט{לפי ההוראות אפשר ישר על הברזל,ללא יסוד} למישהו יש ניסיון עם זה?
![]()
ועוד משהו ששכחתי, הנה קישור לאתר שיכול ליהיות מועיל.
http://www.saturdaybang.com/jeep/200...1_archive.php3
עירא
Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps
בסוף בחרתי בשיטה הזולה{לנקות לבד}והפחות טובה.תהליך הנקיון נמצא בשלב הסופי.
בנוגע לצבע,על השלדה שניי שכבות יסוד ואז המרייאט. על שאר המכלולים אני חושב ישר המרייאט{לפי ההוראות אפשר ישר על הברזל,ללא יסוד} למישהו יש ניסיון עם זה?
![]()
טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!
א. לפני שאתה צובע חלקים עם הברגה (U-bolts, Skidplate וכו') חשוב לעטוף את ההברגה עם משהו בשביל שהיא לא תתמלא בצבע.
ב. לגביי המרייט, לך על זה בלי הטקסטורה בשביל שהצבע יהיה חלק. (צבע מחוספס משמש משטח טוב יותר להדבקות בוץ ולקילוף הצבע ברגע שהבוץ יתייבש)
ג. אני הייתי שוקל, גם מבחינת עלות וגם מבחינת עובי צבע שיהיה בסופו של דבר על הברזל, ללכת על שיכבת יסוד אנטירסט טוב ועליו שכבת צבע עליון רגיל ולא המרייט. שוב לא משהו מדעי.
ד. בשביל שזה באמת ייצא חלק חשוב לעשות את זה עם פיסטולט או איירלס ולא עם מברשת.
אצלי את השילדה והסרנים (שהוחלפו בשבוע שעבר :lol: ) נצבעו בהמרייט (תאמת זה היה בטמבור מטל SAME SAME) שחור חלק ללא יסוד ובסה"כ זה נראה לי יופי.
את הריצפה הפנימית בתוך המרכב (בודי) צבעתי בשכבת יסוד ועליה המרייט אדום ואני מאוד לא מרוצה, הוא נישבר ומתקלף.
עירא.
Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps
לפני שאתה צובע תתקשר ל"קו החם" של טמבור 1800321321 לפני שאתה צובע.
הם מאוד מקצועיים והם יתנו לך את האופציה הטובה ביותר.
רק אל תספר להם שאתה צובע רכב, כי אז ישר יעבירו אותך למחלקת רכב, שמהניסיון הקצר שלי איתם, השירות שם לא בשמיים...
עירא
Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps
עירא, הצבע של טמבור מגביל להמרייאט?
טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!
יש להם סידרת צבעים "טמבור מטל" שגם הוא נועד לצביעה ישירות על המתכת ללא צבע יסוד. הוא מגיע או עם מרקם כמו של המרייט או חלק. ככה שכן אפשר להגיד שהוא מקביל להמרייט. טכלס בחנות צבעים שקניתי עובדים עם טמבור ולא עם יעקובי, כשאני ניגשתי ביקשתי המרייט וזה מה שהם נתנו לי.
עירא
Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps
יואב, אין תועלת בצביעה של המרייט או מקביל על גבי צבע יסוד, המרייט יעיל על חלודה ישירות, צביעה על צבע אחר, יסוד או עליון, היא רק ביזבוז כסף.
גם המרקם של המרייט "חלק" מחוספסת מעט ונוחה לקליטה של ליכלוך, אבק וכו, מומלץ על גבי המרייט לצבוע בצבע עליון.
המרייט גם פחות גמיש מצבע עליון ולכן צביעה על גבי משטח בעל אלסטיות כלשהי לא מומלצת.
--?
אז אתה אומר לצבוע את השלדה בהמרייט ועליו עליון?נכתב במקור על ידי coas
את שאר החלקים אני מתכוון לצבוע רק בהמרייט.
טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!
ואיך צובעים שלדה מבפנים?
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אני מתכוון לרסס פנימה, אני מקווה שזה יעשה את העבודה.
טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!
אסף, אני לא יודע לגבי השילדה בלנדרובר, אבל שילדה של CJ מלאה בחורי צביעה נוחים להפליא :lol:
ויואב הכי טוב (במידה ואתה מסוגל) אחרי שטיפה טובה של השילדה פנים וחוץ (חשוב לשטוף ולנקות הייטב אחרי כל הורדות החלוד למיניהן בשביל להוריד שאריות של שמנים וכו' שמונעים מהצבע להדבק טוב) פשוט להכין לה אמבטיה של צבע ולטבול אותה בפנים ובצורה זו, היא תקבל אחלה צבע גם מבפנים. (אני התעצלתי ולא עשיתי את זה)
עירא
Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps
יואב, הדרך בה אני עשיתי את זה היא כזאת:
-ריסוס של מסיר שומנים חזק (קניתי מיכל של 4 ליטר) עם פיסטולט ושטיפה בלחץ מיים גבוה.
-שיוף חלודה.
-שוב ריסוס מסיר שומנים ושטיפה.
-צביעה עם צבע יסוד שתי שכבות.
צביעה בצבע עליון.
חלק פנימי:
-שטיפה.
-מסיר שומנים.
-ריסוס פנימה עם המרייט והרבה.
את שאר החלקים צבעתי בעיקר בהמרייט מלבד אלה שרואים אותם יותר, על אלה הוספתי שכבה של צבע עליון.
--?
מצד שני, צביעה של השילדה בהמרייט ועליו עליון היא גם דרך טובה.
--?
לאחרונה אני מחמיץ קצת בגלל הלימודים.
אז ככה, אני ביצעתי ניקוי בחול על השילדה שלי, אם אתה שואל אותי היום הייתי מעדיף לשלם את הסכום לבית מלאכה ולקבל שילדה נקייה מבפנים מבחוץ ואחרי צבע יסוד בסכום שהוא לא גבוהה יחסית לסוג העבודה (יומיים היה לי חול בכל חור בגוף).
אם אתה מתעקש על צביעה על חלודה תמצא ממירי חלודה טובים שייבשו אותה קודם.
עומר
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
הצביעה הסתיימה,ועכשיו להרכבה.
בסרן הקידמי יש ספייסר אלומיניום בין העלה הראשי לסרן. בספר טיפולים אני לא רואה את הספייסר, השאלה אם צריך אותו, ולמה הוא משמש?
![]()
טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!
נשמע כמו שימס זויתי שמישהו הכניס בין הקפיץ לסרן, בשביל לתקן זוית קסטר. הג'יפ היה מוגבה/משופר?
הג'יפ במקור הגיע ממשרד הביטחון{כנראה}, לא מוגבה ולא משופר, הכל נראה סטנדרטי, מה שכן לקפיץ מקדימה יש 10 עלים ,ומאחורה 12. מודל 76,
לשילדה יש דופן כפולה עד האמצע .
טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!
בהקשר למה שנמרוד כתב, תבדוק אם אורך העלים, קדמיים, ואחורים, זהה, בנוסף, מרחק מעין תושבת קפיץ לשניה. אצלי כיוון הפרונט הסתבך וארך זמן מיותר עד שמדדתי את אורך הקפיצים והסתבר שאחד קצר מהשני.
אני לא מצליח לזהות איזה סרן אחורי יש לך, AMC 20?
--?
אם אני לא טועה בזיהוי{לפי מדריך זיהוי סרנים ג'יפולוג},קידמי דנה 27. אחורי דנה 44.
טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!
שמרו על קשר