עמיקם, אין בעית גישה הפילטר מתחת לכנף,מאחורי הגלגל.
נמרוד, השאלה עם היציאה על הקרבו' משמשת לעודפים, במקום פילטר 3יציאות?
![]()
בCJ המודרניים יש פילטר עם יציאה כפולה לפני הקרבורטור. היציאה השנייה הולכת לעודפים.
עמיקם, אין בעית גישה הפילטר מתחת לכנף,מאחורי הגלגל.
נמרוד, השאלה עם היציאה על הקרבו' משמשת לעודפים, במקום פילטר 3יציאות?
![]()
טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!
בצד הפנימי של הקורה השמאלית מנקודת מבט של הנהג."אמור לחזור למיכל ע"י צינור דלק נוסף שעובר בצד שמאל של השילדה." מנקודת מבט של הנהג?
לא. זה שסתום התהפכות + נשם. כדאי לשים פילטר דלק קטן על הנשם הזה:האם היציאה על הקרב' משמשת לעודפים?
היציאה לעודפים היא דרך פילטר מתאים.
רעיון טוב.אני הייתי מעביר את הצינור בצד הפנימי של השילדה,אם אתה מתכוון להרכיב מדרגות צד אתה צריך להכין מקום לחבקים.
Keep the dirty side down
שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....
תודה על המידע.
טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!
כן.... אין קיצורי דרך.נכתב במקור על ידי AvigdorAharon
טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!
הורכב צינור עודפים+פילטר 3יציאות, לפי המלצתכם.
![]()
טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!
נבנה טמבון חדש מפח מכופף 5מ''מ, שקיבל חיזוק פנימי מפלח 10מ''מ לטובת וו הגרירה.
אני מקווה שזה מספיק חזק{בטוח יותר חזק מאורגנייל}.
![]()
טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!
אני חייב לציין-
השילדה שלך יפיפייה.
-ארז 8) -
הכל איפור{היא צובעת שיער}, מתחת היא עדיין מודל 76. :lol:
טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!
לאחר הרבה זמן של עמידה במקום{מילואים 35 יום, חגים, ועוד}, מתחיל שוב לזוז.
יש בודי, אמנם המצב של הרצפה לא משהו, אבל זה מה יש. אם למישהו יש רעיונות לציפוי לרצפה, אני אשמח לשמוע.
![]()
טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!
Looking GoOoOooD my freind
הג'יפ שלך ממש מיוחד
במיוחד לאור העובדה שהוא עם צמיגי אופניים חדשים- מה שמספר שאתה מתכנן באמת לנסוע על המידה הזאת? אהבתי... :lol:
עוד יותר אהבתי את גיר והבל האוסינג הכחולים שיוצאים לך מתחת לדשבורד
ועכשיו ברצינות- נראה טוב. תמשיך ככה
אתה בדרך לסיקס הכי "נאמן למקור" שאני לפחות, מכיר.
לגביי רצפת הבודי- תכוון לכיוון של פיברגלאס. דנו על זה בשירשור של עירא.
הסברה היא שפיבר לא צובר חלודה, חזק לפחות כמו רצפת פח, וניתן לעיצוב לפי מה שאתה רוצה.
בהצלחה במשך.
-ארז 8) -
תעלה תמונות של המקומות הבעייתים.נכתב במקור על ידי yoavshefer
בעיקרון, אני בזמנו הלכתי למקום שהכין לי פלטה בצורת ח שאמורה להחליף את הריצפה, וייצרתי גם 4 קורות חיזוק בצורת אומגה (כמו המקוריות פלוס מינוס) הכל ביחד עלה לי 300 ש"ח מפח 3מ"מ מגלוון (ולפי דעתי 3 מ"מ זה יותר מידיי, זה נורא כבד).
וכמו שארז כתב, בואנה נראה יופי.
אם צריך משהו יש לך את המספר.
עירא
Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps
הג'יפ שלך ממש מיוחד
במיוחד לאור העובדה שהוא עם צמיגי אופניים חדשים- מה שמספר שאתה מתכנן באמת לנסוע על המידה הזאת? אהבתי...
ארז הצמיגים ממכרז צבאי כמעט חדשים, ברבע מחיר. לכרגע זה מספיק לי.
עירא הרצפה שקעה בכמה מקומות, לא משהו שרואים בתמונה. אני מחפש חומר שאפשר ליצור בעזרתו משטח ישר. משהו על בסיס אפוקסי אולי?
טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!
נראה מצויין!
כמה דברים לציין ברשותך..
1. למה לא לסדר את האגזוז בצורה שונה? במצב הזה הוא ייתלש בנסיעה הראשונה בשטח..
2. למה לא להוסיף נקודות גרירה לחילוץ בפגוש האחורי (לעולם אין לחלץ מוו הגרירה!)
3. קרבורטור BBD לא יעשה עבודה טובה יותר מה 1BBL שמותקן לך כרגע?
יום אחד גם אני אוכל לבצע פרוייקט נפלא שכזה..
מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.
תשובה לערן
1. האגזוז באמת במיקום לא טוב. העיניין יסודר
2.שוב פעם צודק, אני מקווה להשיג שקלים מתאימים ולחבר בעזרת ברגים.
3.לגביי הקרב' אין לי מושג, אבל אם אתה אומר אני מאמין לך! הקרב' המדובר מצריך החלפת סעפת?
טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!
לגבי הקרבורטור - ככל הנראה יש לך מתאם מורכב בין הסעפת לקרבורטור שהופך משני חורים לחור אחד קטן יותר, כך היה בג'יפיפ משנות השבעים שפירקתי בעבר.
אם תסיר את הפלטה, תוכל לשים BBD בולט און.
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
שמיל אין מתאם בין הקרב' לסעפת. לסעפת שלי יש שניי ברגים לחיבור הקרב', ואם הבנתי נכון יש סעפות עם ארבע ברגים. השאלה איזה סעפת צריך לקרב' המדובר{BBD}?נכתב במקור על ידי shmil
טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!
לפי מה שנראה מהתמונות לא תהיה התאמה של קרבורטור BBD לסעפת הנוכחית. כך לפחות נראה לי.. אבל אתה אמרת שאתה רוצה ללכת על מקוריות לא?
ואגב, הנה ציטוט שמצאתי בשרשור הזה לגבי הקרבורטורים..
אתה לא מגדיר בדיוק מה אתה רוצה לעשות עם הרכב בטווח הרחוק. לכן אני חייב שתדע שכל עוד מנוע 232 משודך לקרבורטור YFA (לוע אחת) הישן שהגיע באותן שנים הוא מנוע עצלן מאד. ניסיוני על ג'יפ CJ-5 משנת 75 בסט-אפ הזה היא דיי גרוע מבחינת מה שיכול להוציא מנוע יחסית גדול על ג'יפ יחסית קל. לעומתי, לדרור ברלי היה מנוע כזה על קרבורטור BBD שהגיב מעולה.
אם אתה לא משפץ לבד את המנוע הנוכחי (זה ממש לא סיפור - וארז יגבה אותי ), כבר כדאי לנצל הזדמנות ולהחליף למנוע משנים מתקדמות יותר. בכל אופן, כדאי לך לסיים את הסיפור עם קרבורטור BBD או אחר טוב יותר (אבל זה כבר נושא לדיון נפרד). ההבדל בהספק גדול.
דרך אגב. איזה גיר יש לך שם?
אורי טל.
מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.
אני לא פאנטי בעיניין המקוריות. ואם אפשר בפשטות לשפר קצת,אז אני אשמח.
ואני מבין שצריך סעפת ארבע ברגים, כדיי להתאים קרב' יותר טוב. אם אני אתקל באחת, כנראה
שאני גם אחליף אותה. אבל כרגע המטרה להגיע למצב נסיעה . קרב' תמיד אפשר להחליף.
טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!
שמרו על קשר