Close
עמוד 6 מתוך 9 ראשוןראשון ... 3456789 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 101 עד 120 מתוך 161
  1. #101
    חבר רשום yoavshefer's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    דרום
    הודעות
    708

    ברירת מחדל

    תודה.
    טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!

  2. #102
    חבר רשום yoavshefer's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    דרום
    הודעות
    708

    ברירת מחדל

    כמה שאלות:
    א. האם אפשר להחליף את הכניסות למיכל הדלק? הגומיה יבשה, הסגר רקוב, הסליל של מצוף הדלק שבור.
    ב: הקרבורטור על הסעפת הוא לא המקורי, בתמונה השנייה זה הקרבורטור המקורי.
    מה עדיף, והאם הקרבורטור שעל הסעפת יכול בכלל לעבוד טוב על מנוע של סיקס{3.8ליטר}?
    {אין לי מושג לאיזה מנוע הוא שייך.}

    טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!

  3. #103
    חבר רשום עירא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2003
    מיקום
    בין סניף בנק למעיין
    הודעות
    2,377

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי yoavshefer
    כמה שאלות:
    א. האם אפשר להחליף את הכניסות למיכל הדלק?
    הגומיה יבשה, הסגר רקוב, הסליל של מצוף הדלק שבור.
    אצל יאנוביץ אם אני לא טועה ב-300 ש"ח כל הקיט כלומר המצוף (לא רק הפלסטיק אלא כל היחידה) עם גומייה וטבעת סגר חדשה.
    תדע רק שהמצוף שהוא מוכר שם (ממה שאני יודע) ברמה ירודה וייש כמה בעיות.
    1. הגומייה עם הקיט הזה לא במידה המתאימה בדיוק.
    2. המצוף עצמו (הפלסתיק שאצלך בצבע חום ג'יפה) נוטה להיסדק ואז נכנס אליו דלק והוא מתחיל לזייף)
    אבל זה מה ייש ואם לא בא לך להזמין מחו"ל אני לא חושב שיש עוד מישהו בארץ שיש לו את זה, אבל אולי יתקנו אותי.
    עירא
    Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps

  4. #104
    חבר רשום yoavshefer's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    דרום
    הודעות
    708

    ברירת מחדל

    האם צריך להתעקש על צינור דלק מברזל ,או אפשר פשוט לשים צינור גמיש מהמיכל למשאבה?
    טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!

  5. #105

    ברירת מחדל

    אם אני זוכר נכון (בגילי זו בעיה...), הצינור מהמיכל ועד כ 10 ס"מ לפני המשאבה, הוא צינור מתכת שמכופף בהתאם למקומות בהם הוא עובר.
    אם תרצה, מחר בבוקר אני שוב שוכב למטה (לא מתחת לאדמה...) ואני אוכל לבדוק.

    אביגדור

  6. #106
    חבר רשום yoavshefer's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    דרום
    הודעות
    708

    ברירת מחדל

    אביגדור הצינור ברזל אצלי גמור. השאלה האם אני יכול להשתמש בצינור גמיש במקום הצינור הקשיח?{מבחינת בטיחות, תקלות}
    טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!

  7. #107

    ברירת מחדל

    אם הייתי בונה כמוך ג'יפ מאפס, הייתי משקיע בצינור מתכת.
    לדעתי, צינור גומי הוא פתרון לקטעים קצרים שאתה צריך בהם גמישות רבה יותר (שאינה קיימת בצינור מתכת).
    אל תשכח שגומי נוטה להתייבש. אתה רואה את עצמך מחליף את צינור הדלק עוד כמה זמן רק בגלל שהוא התייבש?

    אני לא הייתי משקיע בגומי.

    ...My Two Cents

    אביגדור

  8. #108
    חבר רשום yoavshefer's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    דרום
    הודעות
    708

    ברירת מחדל

    מן הסתם אני מניח שאתה צודק.
    טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!

  9. #109
    חבר רשום UNIX's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    3,692

    ברירת מחדל

    עירא הנה אני מתקן אותך יש לי כבר שנה וחצי (בערך )
    מצוף שנקנה ביאנוביץ , הקריאה של הדלק אמינה ואין כל בעיות
    המחוג של הדלק אפילו בקושי משתנה בקפיצות וכו' ,
    אולי החליפו אותו מאז ? אין לי מושג אבל מה שקניתי ממנו עושה בהחלט
    עבודה טובה .
    טכנאי מכונות כביסה www.idangold.co.il

  10. #110
    חבר רשום yoavshefer's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    דרום
    הודעות
    708

    ברירת מחדל

    הקיט למצוף הורכב, התאמה מושלמת{גומיה, סגר}. המצוף מחומר מלא, ככה שלא יכול לקבל חור ולשקוע. מיאנוביץ'
    טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!

  11. #111
    חבר רשום yoavshefer's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    דרום
    הודעות
    708

    ברירת מחדל

    נכון לעכשיו הרכבתי את הקרב' המקורי,פשוט המנוע עובד יותר טוב איתו.
    טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!

  12. #112
    חבר רשום yoavshefer's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    דרום
    הודעות
    708

    ברירת מחדל

    באגזוז החלפתי את הזויות הבעיתיות צבעתי והרכבתי.
    האם נראה לכם שזה מקומו הטבעי, לא קרוב מדיי לסרן או למיכל הדלק?
    טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!

  13. #113
    חבר רשום UNIX's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    3,692

    ברירת מחדל

    גם אצלי זה היה כך אבל אני ממש לא מבין מה הטעם
    אפשר להוציא את הצינור לפני הסרן בדיוק איפה שהאוזן של הקפיץ
    אחורי שמאלי(צד נהג) ואז אתה גם לא מקבל מכות כי האוזן שומרת לך עליו .
    טכנאי מכונות כביסה www.idangold.co.il

  14. #114
    חבר רשום yoavshefer's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    דרום
    הודעות
    708

    ברירת מחדל

    נקנה והורכב צינור דלק מברזל. אפשר להשיג בחנויות לציוד הידראולי,בחניות לחלקי חילוף לא מצאתי.
    מה אני עושה עם כל היציאות שנשארו על מיכל הדלק? אני מבין שחלקם נשמים.
    טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!

  15. #115
    חבר רשום coas's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Aug 2003
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,447

    ברירת מחדל

    הכניסה הנוספת על המדיד היא חזרה של עודפים, מומלץ לחבר אותה (עוד צינור מתכתי) ולהשתמש בפילטר דלק מתאים.
    את השניים האחרות אפשר לחבר אחת אל השניה, חזרה של אדיי דלק ממערכת בקרת זיהום אוויר.
    --?

  16. #116
    חבר רשום t_uri's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אבן-יהודה
    הודעות
    1,815

    ברירת מחדל

    השניים הימניים הם נשמים. אצלי הם בכלל סתומים. בעיקרון אתה צריך לחבר להם צינור ולהרים אותו גבוהה ככל האפשר (בד"כ מתחת לכנף של הגלגל האחורי)

    הפתח השני במצוף מיועד לדלק חוזר. בג'יפ CJ יש משאבת דלק מכאנית שדוחפת דלק כל הזמן אל הקרבורטור. הדלק המיותר (שהמנוע לא מנצל) אמור לחזור למיכל ע"י צינור דלק נוסף שעובר בצד שמאל של השילדה. הפילטר דלק שלפני הקרבורטור צריך להיות בעל כניסה אחת ושתי יציאות - ראשית לקרבורטור ומשנית לצינור העודפים.

    נ.ב. תרכיב פילטר דלק נוסף לפני המשאבת דלק.

    אורי טל.
    Keep the dirty side down

    שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....

  17. #117
    חבר רשום yoavshefer's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    דרום
    הודעות
    708

    ברירת מחדל

    תודה רבה.
    את הצינור עודפים נראה לי שאפשר גמיש, או שאני טועה?
    פילטר 3 יציאות, זה מיוחד לסיקס, או שאפשר להשיג בכל חנות לחלקי חילוף?
    טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!

  18. #118
    חבר רשום yoavshefer's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    דרום
    הודעות
    708

    ברירת מחדל

    "אמור לחזור למיכל ע"י צינור דלק נוסף שעובר בצד שמאל של השילדה." מנקודת מבט של הנהג?
    טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!

  19. #119
    חבר רשום yoavshefer's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    דרום
    הודעות
    708

    ברירת מחדל

    האם היציאה על הקרב' משמשת לעודפים?
    טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!

  20. #120

    ברירת מחדל

    אני הייתי מעביר את הצינור בצד הפנימי של השילדה,אם אתה מתכוון להרכיב מדרגות צד אתה צריך להכין מקום לחבקים.
    לפי התמונה יש פילטר דלק קרוב למיכל .לדעתי היה יותר טוב אם היית מרכיב אותו קרוב למשאבה על מנת שיהיה יותר קל בהחלפה.

עמוד 6 מתוך 9 ראשוןראשון ... 3456789 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. שיפוץ לוקר (מחפש קיט שיפוץ לוקר לטראנו)
    על ידי DALAL בפורום פורום ניסאן Nissan
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 15-10-09, 21:53
  2. שיפוע צד על גבי שיפוע אנכי
    על ידי אאורן בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 18
    עדכון אחרון: 27-09-09, 06:21
  3. שיפוץ TBI
    על ידי lizard בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 28-10-08, 11:14
  4. שיפוץ כללי (שיפוץ frame off של CJ מודל 57 - שאלות שונות)
    על ידי zamibc בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 06-10-08, 22:18
  5. המשך פרויקט שיפוץ שיפוץ הדשבורד
    על ידי Asaff בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 10-10-06, 21:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •