Close
оцйв ъецаеъ 1 тг 17 оъек 17
  1. #1

    бшйшъ озгм бтг ервг 4.16 тм 215

    лое блеъшъ,
    озфщ сйбеъ бтг ервг мщйн йзсй дтбшд 4.16 тм цойвйн 215.
    даемийоийбй жд мщйн тм 235,
    абм айп мй евн ма йдйд бчшеб 235.
    лое лп, отерййп бресу мгтъ фшийн тм
    ъцшелъ гмч
    одйшеъ щйеи
    бмай ъещбеъ
    елм од щтемд млн бшащ.

    аефй дийемйн щарй обцт тн дшлб дн тбйшеъ, ема чмд
    дшлб смймйн оежшч.

    лм тцд ъъчбм ббшлд
    ъегд
    грйам.

  2. #2
    збш шщен omri_t's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Jun 2005
    ойчен
    мйг дщйбш доифиу
    дегтеъ
    4,575

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: бтг ервг 4.16 тм 215

    נתחיל מזה שלי אין ייחסי העברה על הסמו. אלא טרנספר 1000. ממה שהבנתי הייחס בHI אמור להיות זהה.
    הסמו שלי גם כן סלילים מוזרק, 215, 97, כלומר שבמקור גם אצלי היה טרנספר שרשרת. אשר הוחלף לזה של 1000.
    (בכל מקרה עם טרנספר שרשרת צריך לעבור לטרנספר גג"ש ורק אז ניתן להתקין ייחסי העברה).

    ההבדלים שאני מרגיש, ולדעתי רלוונטיים גם לגביך אשר חלקנו אולי לא לוקחים בחשבון הם דווקא בכביש:

    1. רעש, טרנספר שרשרת שקט יותר מטרנספר ג"גש. ומרגישים את זה. אם הסמו שלך סגור לדעתי זה מהותי.

    2. מהירות סופית, כמובן יורדת. אם יכולתי לנסוע בכביש 110 קמ"ש בשיוט כיום אנחנו מדברים על בערך 90.
    וגם זה על סל"ד גבוהה יותר - עוד רעש, עוד בלאי. (מקווה שבמעבר ל 235 אצליח לשפר מעט את המצב וזו הכוונה)

    3. במקרה שלי גם מד המהירות מזייף ב 25 קמ"ש בערך, לייק'ה שכמוני זה מפריע מאוד.
    (כמובן שגם מד המרחק נדפק בהתאמה, אם זה משנה למישהו)

    4. מבחינת צריכת הדלק, כמובן נפגעה, אבל מכיוון שאני לא נוסע בג'יפ ביומיום אני לא יודע לומר בכמה.


    יש גם כמה יתרונות: הילוך 5 קם לחיים. לא כל שיפוע בכביש מצריך אותך להוריד הילוך.
    ותכל'ס כשאתה לא בכביש מהיר ולא במהירות גבוהה זה מרגיש כאילו ככה זה היה צריך להיות במקור.
    בשטח, אני לא יודע איך הסתדרתי קודם. עם ייחסי העברה בטוח שהחיים יפים עד יותר...ררר...

    כל האמור לעיל מתייחס לטרנספר 1000. ולא לקיט ייחסי העברה.
    לי אישית כרגע, הLOW לא מספיק נמוך. אני מאמין שכשיתפנו לי$$ אתקין ייחסי העברה.

  3. #3

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: бтг ервг 4.16 тм 215

    цйиеи рлъб бочеш тм йгй omri_t цфйд бдегтд
    נתחיל מזה שלי אין ייחסי העברה על הסמו. אלא טרנספר 1000. ממה שהבנתי הייחס בHI אמור להיות זהה.
    הסמו שלי גם כן סלילים מוזרק, 215, 97, כלומר שבמקור גם אצלי היה טרנספר שרשרת. אשר הוחלף לזה של 1000.
    (בכל מקרה עם טרנספר שרשרת צריך לעבור לטרנספר גג"ש ורק אז ניתן להתקין ייחסי העברה).
    היעד המתוכנן של 4.16 יוצא
    84% Low
    12% Hi

    ההבדלים שאני מרגיש, ולדעתי רלוונטיים גם לגביך אשר חלקנו אולי לא לוקחים בחשבון הם דווקא בכביש:

    1. רעש, טרנספר שרשרת שקט יותר מטרנספר ג"גש. ומרגישים את זה. אם הסמו שלך סגור לדעתי זה מהותי.
    סמו פתוח, ואחד הדברים הראשונים שעשיתי היה להחליף לגלג"ש.

    2. מהירות סופית, כמובן יורדת. אם יכולתי לנסוע בכביש 110 קמ"ש בשיוט כיום אנחנו מדברים על בערך 90.
    וגם זה על סל"ד גבוהה יותר - עוד רעש, עוד בלאי. (מקווה שבמעבר ל 235 אצליח לשפר מעט את המצב וזו הכוונה)
    עם טרנספר 1300 עדיין יכול להגיע ל120 אבל המנוע מקלל אותי על היום שקניתי אותו

    3. במקרה שלי גם מד המהירות מזייף ב 25 קמ"ש בערך, לייק'ה שכמוני זה מפריע מאוד.
    (כמובן שגם מד המרחק נדפק בהתאמה, אם זה משנה למישהו)
    אצלי גם מזייף, החישוב המדויק שמצאתי שעובד על שלי זה להכפיל את הק"מ ב 1.4
    ז"א אם הרכב עשה 158 ק"מ כפול 1.4 חלקי ליטרי דלק.


    4. מבחינת צריכת הדלק, כמובן נפגעה, אבל מכיוון שאני לא נוסע בג'יפ ביומיום אני לא יודע לומר בכמה.
    ע"י סעיף קודם כרגע לאחר מעל שלוש שנים של בדיקת תצרוכת דלק על כל תדלוק
    אני יכול להגיד שבנסיעה עירונית אני עומד על 8.46 לליטר כשהרגל לוחצת חזק ( סעיף 2 )
    נסיעה עירונית רגוע בין 9.3 ל- 9.6 לליטר
    ובינעירונית של טיולים נסיעה רגוע למרחק יוצא 11.5 עד 13 בערך לליטר.




    יש גם כמה יתרונות: הילוך 5 קם לחיים. לא כל שיפוע בכביש מצריך אותך להוריד הילוך.
    ותכל'ס כשאתה לא בכביש מהיר ולא במהירות גבוהה זה מרגיש כאילו ככה זה היה צריך להיות במקור.
    בשטח, אני לא יודע איך הסתדרתי קודם. עם ייחסי העברה בטוח שהחיים יפים עד יותר...ררר...

    כל האמור לעיל מתייחס לטרנספר 1000. ולא לקיט ייחסי העברה.
    לי אישית כרגע, הLOW לא מספיק נמוך. אני מאמין שכשיתפנו לי$$ אתקין ייחסי העברה.
    למרות שהגיר עבר שיפוץ מלא לא מזמן ( כתבה אולי תגיע בקרוב ) ואני מרגיש הבדל בביצועם של האוטו
    אז את הבדיקה של נסיעה למרחק צריך עדיין לבדוק לעומק.

    שוב, אשמח לעוד תגובות ותובנות של אנשים.

    תודה והמשך שבת שלום
    ртшк мазшерд тм йгй длелб длзем; 17-07-09 бщтд 12:33. сйбд: .

  4. #4
    ордм GodsFather's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Jan 2006
    ойчен
    оощ отбш мфйрд
    дегтеъ
    17,517

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: бтг ервг 4.16 тм 215

    דניאל, אתה לא כאן מהיום ומכיר לא מעט כאלה עם הקיט הזה וקיטים יותר הזויים מזה.

    אין נגד, יש רק בעד. גם אם לא עולים במידת צמיג ל235.

    הרכב מרגיש יותר חי. הפגיעה בהמהירות הסופית זניחה לעומת היתרונות ביכולת הזינוק והתאוצה.

    בלאי תושבות עולה כשעולים במידת הצמיג וגם לזה יש פתרונות זולים,ואם לא עולים במידה, מספיק החיזוק הסטנדרטי שעושים (ריתוך פלאח לאורך התושבות הקיימות) וזה מחזיק לעד. אם אתה מתעקש,אפשר להחליף את תושבות הגומי לתושבות משולבות אוקולון שעולות גרושים עד חינם ויש לך עמידות נצחית.

    על שיפור הביצועים בשטח אין מה לדבר כי כל מילה מיותרת - שליטה יותר טובה, אפשרות זחילה יותר טובה , אפשרות זינוק מהמקום יותר טובה וכד'. כמו כן, היכולת להכניס נעילה קדמית. (אני מרגיש שאני חוזר על עצמי, כבר כתבתי את הטקסט הזה בשרשור דומה לפני כמה שבועות וגם אז הייתה לי תחושת דה ז'א וו...מממ...אז אולי כדאי פשוט לצעוק עלייך שתריץ חיפוש?!?!?!?! ).

    עמרי, משהו במדידות שלך קצת לא הגיוני...
    ма двтъй мшащ щшщшъ дожеп лгй мдйеъ цозерй!

    озфщ шелщ мжев лмйеъ боцб иеб,лемм тбегд...

  5. #5

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: бтг ервг 4.16 тм 215

    вн арй бдъмбиеъ ожд жоп бреща , айп сфч щбщиз йдйд щйфеш рйлш
    абм мееъш тм 110 120 байймеп же дчшбд чщд бойезг тн диофшори едачмйн дашцййщшамй етм длсу арй блмм ма огбш жд тсч йчш жд..

    од вн щарй вн боцб щмк цойвйн 215 ема шецд мтмеъ бойгъ цойвйн бре додйшеъ дроелд ълд фй лод афйме баъш щм calmini оомйцйн тм вегм цойвйн 30 цферд.

    авб щйрей йзсй дтбшд аеош дтбшъ дймек оечгн йеъш арй цегч (мамд щйщ мдн) ??
    мгевоа б2 тм 4 оъй аъд олрйс мщрй??
    еб 4 тм 4 роек оъй???

  6. #6

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: бтг ервг 4.16 тм 215

    аойш..
    лое щаошъ арй лап ма одйен ема оаъоем.
    лоебп щтщйъй зйфещ, азшъ айк фъаен тмд дсое щм агш/ аеш омфрй лод щрйн иебеъ?

    аеъе зйфещ вн дтмд аъ жд омфрй 5 щрйн
    http://www.jeepolog.com/forums/showt...+%EB%E7&page=3
    тещд зщч мджойп вн чйи двд лез...

    еаъ жд..
    http://www.jeepolog.com/forums/showt...4%E2%E4+%EB%E7

    етег лм ойрй гбшйн иебйн ейщрйн.
    арй щеам лй арй озфщ цйгеч мчреъ емдшлйб.
    дййщеш че щм даеие гйй дсъййн рщаш шч мзжеш тм щаш дгбшйн щдъчъчме бодмк д"йщеш че"

    блм даъшйн оеомх тм 31" ецферд еарй бчещй тн 215 тмебйн.
    мой йщ 4.16 тн 215 щйлем мъъ зееъ гтъ?

    езех ожд дзйщебйн щаъд огбш тмйдн,дн ма щм тошй ама щмй.
    од ма двйерй мк бдн?

  7. #7
    ордм GodsFather's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Jan 2006
    ойчен
    оощ отбш мфйрд
    дегтеъ
    17,517

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: бтг ервг 4.16 тм 215

    одсеу мдъзмд - грйам - щйн ест.


    жд щдшлб йлем мщаъ тг 31 ежд щдн баошйчд щойн лй щн дн йлемйн бмй бтйъ зечйеъ евн дзмфйн жемйн, ма аеош щтм 215 жд ма йтбег еиеб оаг ещеб - дбмай йдйд роек ощотеъйъ оащш тн 29-31.

    рлеп, длйу деа мтмеъ бойгд. абм тгййп жд ма озййб еддфзъд бчйи дйа ойрешйъ.

    ан ойщде баоъ отойч бфешеойн дамд, деа вн йчша тм ламд щтн дйзсйн дочешййн рестйн тм 31. мод дн тещйн аъ жд еайк дн осъгшйн ? фщеи оаг, дн рестйн шеб джоп ббех ещн дтеос тм долмемйн роек йеъш. аж мой щоцегг баошйчайн , щйчша тг дсеу лм щшщеш щн ебйп вн лод дн мфтойн ощъийн ема демлйн BY THE BOOK.


    арй ма обйп аъ ой щоътчщ мрсет 120 чо"щ байймеп, щйдйд млн мбшйаеъ. гшк авб, тн 4.16 йдйд млн йеъш чм мдвйт мщн, ан лй бсм"г чцъ йеъш вбед (ъесйфе 12 азеж мсм"г дрелзй бодйшеъ дчбетд щмлн, жд длм).

    вн арй тн 6.54 (дфзъд щм 20 азеж) ецойв 29 (фйцей щм л12 ) рест 120 ан арй шецд ебиеш 3.5-3.7. жд ма реша ежд ма февт лое щжд рщот, шч лгй щма ъвйге щарй зсш рсйеп змймд...

    аъд ма оееъш тм додйшеъ дсефйъ, ама тм йлемъ дщйеи бодйшеъ щбд щййиъ тн дси дрелзй, диешйн б12 азеж йеъш вбедйн модйшеъ ръерд бси дочешй. жд иеб ае ма ? йщ щйвйге щжд иеб лй дшлб "зй" йеъш еовйб йеъш, йлем вн мтбеш аъ д120 лй фъаен йщ ме оеори едеа йлем мдайх (шцетъ длез чшебд йеъш).
    йщ щйвйге щжд ма иеб лй диешйн вбедйн йеъш модйшеъ щдн дйе швймйн мрсет бд емлп жд овгйм ийфд аъ цшйлъ дгмч (ма б12 азеж баоъ, лй джйреч еддацд дчмйн йеъш фъаен йецайн одзйщеб, рлеп ?!!! )

    мой щщам, лп, дтбшъ ддймелйн овйтд чцъ йеъш оечгн. абм вн жйреч бтмйд бдймек щрй фъаен дефк мафщшй

    щйое мб щлм дбзбщъ дже дйа бтрййрй лбйщ бмбг. бщиз, айп азг щдцгйч аъ дси дочешй, аж аемй щеед "мсбем" фвйтд ойрешйъ щм 12 азеж бщбйм дфйцей дотемд лм лк бщиз ? (мдайх бгйерд бмй ърефд щм чймеоиш ойщде рйсд ? мжзем бсмтйн "тм диешйн" ойщде рйсд ? бмйоъ орет вн бдймек 3 LOW ойщде рйсд ? зймех бвшйшд бмй мъфес ърефд ойщде рйсд ? етег аефцйеъ одреъ).


    бчйцеш - лое щаошъй бщешд дшащерд - ъшлйб еъдрд.

    арй обчщ олн мдоцйа сйбеъ азшеъ, лй тг тлщйе арй шч зежш тм тцой - ой щма оресд, щйбйа делзеъ оазг щлп оресд. ан йщ лап ойщде щдйд ме чйи 4.16 едешйг аеъе лй деа джйч ме, арй ащоз мдлйш
    ма двтъй мшащ щшщшъ дожеп лгй мдйеъ цозерй!

    озфщ шелщ мжев лмйеъ боцб иеб,лемм тбегд...

  8. #8

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: бтг ервг 4.16 тм 215

    O.K дфроъй.
    тлщйе беа еарй ачщд тмйк тег ийфд

    тег ощде щтебш мй бшащ..
    ойщде рйсд аъ дчйи джд щм дорет?
    http://www.lowrangeoffroad.com/samenginerebuild.htm
    дштйеп щочцшйн аъ вебд дбелрд еллд йщ йеъш очен мбтшд.

    If you are looking at adding a few more ponies to your powerplant, high compression pistons help in a big way. These are high quaility, long lasting pistons without the standard bevel in the top of the piston. This adds a little more compression to the mix for a little more power and when your only starting with 60 horse power, a little bit goes along way!
    Available in Standard, .020, .030, or .040 sizes and kit comes with wrist pins and new high quality pistion rings.
    озфщ ъебреъ мвбй дреща.
    тг лод жд йлем мдйеъ афчийбй еан блмм жд ощъмн
    елоебп лм фши щм ойгт тм дреща
    бойгд еойщде бйцт аъ жд
    евн шч дщтшеъ бойгд еау азг ма бйцт

    ъегд.

  9. #9
    збш шщен dudu's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Sep 2008
    ойчен
    щлп щм дешгес
    дегтеъ
    563

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: бтг ервг 4.16 тм 215

    дйй грй
    мдвгйм аъ дрфз щм дцймйргш т"й дчиръ дбелрд
    аеош бтцн мдвгйм аъ лоеъ дътшебъ емйцеш "фйцех" вгем йеъш
    арй ма биез щдййъй мечз аъ дсйлеп джд
    дорет деа бтцн отшлъ щъелррд мтбег бйзсй веомйп гй огеййчйн ебтйчш мтоег бмзцйн дцфеййн едоъелррйн. ан дйе доълррйн щм дорет отерййрйн мдчреъ ме тойгеъ
    бмзцйн вбедйн йеъш оод щдн оълеерйн мйцеш бъцешд сиргшийъ дн дйе цшйлйн мйцеш олмемйн зжчйн йеъш (йеъш оълъ) елъецад олк лбгйн йеъш ежд дйд февт бйтймеъ щм дъцешд дочешйъ
    мгтъй вн ан йдйд щйфеш лмщде ббйцетйн дорет йчшес гй одш
    арй биез щъчбм дсбш очцетй йеъш бчшеб ак мгтъй жд длйееп ...еаемй арй иетд...
    дчн мдщлйок дщлн мдешве!

  10. #10
    ордм GodsFather's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Jan 2006
    ойчен
    оощ отбш мфйрд
    дегтеъ
    17,517

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: бтг ервг 4.16 тм 215

    מהלינק שלך לא קיבלתי את מה שאתה מתכוון אליו אלא את רשימת האפשרויות לשיפוץ מנוע.

    אם אתה מדבר על קאמשפט משופר (יש שקוראים לזה "חם", אבל במקרה של סמוראי צריך "קר")

    אז אצל אדר בובספוג יש כזה מותקן והוא אומר שזה עושה פלאים לביצועים. מורי מגבה את הטענה הזו.

    אם אתה רוצה כזה, יש לי אחד. נדבר בה"פ אם זה מעניין אותך.

    זו התעסקות אחרת, לא אומר שזה רע אבל זה שיפור נדיר יותר בארץ לסמוראים, באמריקה, אלה שבחרו בשיפור הזה במקום לשים מנוע 1.6 משבחים את השיפור.

    אולי זה הפתרון האולטימטיבי, ואולי עדיין יחסי ההעברה הם הפתרון... מבחינת עלויות, זה יותר זול מקיט טרנספר (גם בשיקלול מחיר ההרכבה), וגם זה שיקול.

    אולי מורי יוכל לשפוך קצת מהידע שלו בעניין ?
    ма двтъй мшащ щшщшъ дожеп лгй мдйеъ цозерй!

    озфщ шелщ мжев лмйеъ боцб иеб,лемм тбегд...

  11. #11

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: бтг ервг 4.16 тм 215

    עשיתם סלט.
    לא הקטנת הבוכנה ולא הגדלת הצילינדר - הפוך....
    בבוכנות הרגילות יש שני שקעים על ראש הבוכנה. בבוכנות שאתה מדבר עליהם אין שקעים ויש ראש שטוח. התערובת שנכנסנת לצילינדר תיהיה זהה אך נפח הדחיסה ירד ולכן אותה כמות של תערובת תדחס לנפח קטן יותר = עלייה בדחיסה ומכאן אני מקווה שהכל ידוע ומובן....
    מצורפת תמונה של השקעים המדוברים.

    שלוש בעיות:

    1. כמו ש dudu כתב, המנוע מתוכנן ומחושב לעמוד בההטרחות ומאמצים מסויימים. ברגע שאתה משפר את אחד החלקים ומחזק אותו אתה מפר את האיזון הזה ויכול להיות שהבוכנות החדשות יעמדו בזה אבל אולי הטלטל לא יעמוד בזה או גרוע מזה, גל הארכובה.
    2. במנועים שלנו אין נזק מקריעת רצועת הטיימיניג כמו שיש במנועים אחרים - אין מפגש בין השסתומים לבין הבוכנות. יכול להיות שמה שמאפשר את זה הן המגרעות בראש הבוכנה.
    3. החלפת בוכנות זה כמעט חצי אוברול. אולי שווה להחליף כבר ל 1600 ?

    איתי.
    ъоереъ оцешфеъ ъоереъ оцешфеъ Click image for larger version. 

Name:	âéáåé 296.jpg‏ 
Views:	177 
Size:	343.3 чймебййи 
ID:	17159  

  12. #12
    збш шщен ori r's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Sep 2006
    ойчен
    лфш сба
    дегтеъ
    132

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: бтг ервг 4.16 тм 215

    цйиеи рлъб бочеш тм йгй длелб длзем цфйд бдегтд
    лое блеъшъ,
    озфщ сйбеъ бтг ервг мщйн йзсй дтбшд 4.16 тм цойвйн 215.
    даемийоийбй жд мщйн тм 235,
    абм айп мй евн ма йдйд бчшеб 235.
    лое лп, отерййп бресу мгтъ фшийн тм
    ъцшелъ гмч досемсм щмй тещд лшвт 11 ч"о ммйиш
    одйшеъ щйеи шеб джоп арй тм 80-90, йлем мдвйт вн м120 тн дчйи
    бмай ъещбеъ тгййп ма йца мй мдзмйу азъ, йеон йвйт...
    елм од щтемд млн бшащ.

    аефй дийемйн щарй обцт тн дшлб дн тбйшеъ, ема чмд
    дшлб смймйн оежшч.

    лм тцд ъъчбм ббшлд
    ъегд
    грйам.
    арй тм 215 щиз ома евн ма оълееп мтбеш м235 бтъйг дчшеб, дймек зойщй баоъ зжш мдйеъ щойщ, дфзъд блбйщ оешвщъ абм баоъ щарй ма оцитш едсоешай щмй шеб джоп тм длбйщ бвмм дмйоегйн (айп мй йеъш огй жоп мийемйн)
    бщиз огебш бдбгм щм йен емймд, айп йеъш шйз чмах' азшй лм ийфес, йлемъ дщмйид бшлб темд ощотеъйъ лй аъд жезм ейщ мк жоп мдвйб - жд оешйг аъ шоъ држчйн...оцг щрй тлщйе аъд отйж мрсеъ гбшйн йеъш чщйн

    ан йщ мк аъ длсу (ацмй жд дйд дафщшеъ мдбйа аъ дчйи бжем озе"м) аж огебш базг дщйфешйн доецмзйн


    ан йщ мк тег щамеъ ащоз мтреъ, мгтъй оефйтд вн ъщебд щмй ощшщеш чегн бреща (жд щаойш гйбш тмйе)

    бдцмзд!
    "дсоешай дазшеп" - 98', сиргший фзеъ ае йеъш...

  13. #13

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: бтг ервг 4.16 тм 215

    мвбй чйи ддфзъд, арй чрйъй азг еарй зещб щжд ослн аъ гтъй бреща. дййъй ошецд ооре оаег, вн блбйщ тн 215 мфрй дотбш м32 (ежд дйд 5.14, ма 4.16).

    мвбй щйфешй орет арй озжйч бгтд щма ощрд лод ъщзч тн орет чип, деа ъойг йщаш чип; шецд щйфеш шцйрй борет, ъзмйу аеъе. шецд щйфеш шцйрй боеори, ъзмйу йзсй дтбшд.

    мвбй доецш дсфцйфй, мй жд ршад чцъ лое щоп рзщйн. дщйфеш догебш ршад мй йеъш лое ътмем щйееч бщм зесш оезми бвйбей осфшй лмщде, щма мгбш тм ъецаеъ рйсеййн лмщдн. мщчтйн даме ббелрд йщ щйоещ (ъщее мшащ дорет, арй орзщ щжд демк мдйеъ чщеш мйцйаъ елрйсъ двжйн блйееп дщсъеойн), одргсй дорет ма щое аеън щн бщбйм мдешйг аъ йзс дгзйсд. ан аъд бл"ж отерййп, гшещ дсбш шцйрй оойщде щн бзбшд тм доецш, дсбш щйлмем осфшйн, ъецаеъ рйсей, щйоещ довштеъ дочешйеъ елйеб'.

  14. #14
    ордм GodsFather's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Jan 2006
    ойчен
    оощ отбш мфйрд
    дегтеъ
    17,517

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: бтг ервг 4.16 тм 215

    арй гйбшъй тм жд -

    Hawk 1.3L New Billet Replacement Cams
    We have carrier many cams in the past and have settled on one brand for its high quality and performance gains. The Hawk cams cannot be beat. Other cams we have seen are low quality and use old technology. Not the case with these cams.

    We have several to choose from. The Touquer 260 cam that will give great low end power and torque and is great for those looking to crawl those hills and rocks. Power band will be in the 1000-4000 RPM range.

    http://www.lowrangeoffroad.com/samengine.htm
    ма двтъй мшащ щшщшъ дожеп лгй мдйеъ цозерй!

    озфщ шелщ мжев лмйеъ боцб иеб,лемм тбегд...

  15. #15
    збш шщен оешй's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Nov 2005
    ойчен
    айжеш дътщййд дйщп шащеп мцйеп
    дегтеъ
    1,253

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: бтг ервг 4.16 тм 215

    айжд йзс мщйн жд трййп себййчийбй мвошй.
    арй тн 4.16 ецойвйн 30" ема дййъй шецд йзс дтбшд чцш йеъш.
    мтеоъ жаъ аойш тн 29" ечйи 6.54 вн лп ошецд.

    од щлп,арй ма шеад сйбд мйзсй дтбшд мцойв оъзъ м-235. (абм щеб,же гтъй бмбг.)

    ъцмйз.
    оешй-0535335353

  16. #16
    ордм GodsFather's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Jan 2006
    ойчен
    оощ отбш мфйрд
    дегтеъ
    17,517

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: бтг ервг 4.16 тм 215

    оешй, аъд тн сшрйн щм осемсм, рлеп ? лй щн йзс ддтбшд бсшп йеъш вгем обсшрйн чегойн. 3.909 бочен 3.7 , рлеп ? ажй, аъд рест тм чцъ йеъш о4.16 ежд осъгш йеъш иеб тн 30".

    зецожд, йщ мк орет бшйа, жд вн тег ръеп щоетйм емлп 4.16 осфйч мк.

    --------------

    йщ вн чйи 1:4 оод щжлеш мй , очешй ойфп, йлем мдйеъ щжд йдйд дайгамй мгрйам ?
    ма двтъй мшащ щшщшъ дожеп лгй мдйеъ цозерй!

    озфщ шелщ мжев лмйеъ боцб иеб,лемм тбегд...

  17. #17
    збш шщен оешй's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Nov 2005
    ойчен
    айжеш дътщййд дйщп шащеп мцйеп
    дегтеъ
    1,253

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: бтг ервг 4.16 тм 215

    цйиеи рлъб бочеш тм йгй GodsFather цфйд бдегтд
    מורי, אתה עם סרנים של מסולסל, נכון ? כי שם יחס ההעברה בסרן יותר גדול מבסרנים קודמים. 3.909 במקום 3.7 , נכון ? אזי, אתה נוסע על קצת יותר מ4.16 וזה מסתדר יותר טוב עם 30".

    מדובר באחוזים בודדים של הבדל .זניח לעומת ההפרשים שיש בין קיטים של יחסי העברה.
    --------------

    יש גם קיט 1:4 ממה שזכור לי , מקורי מיפן, יכול להיות שזה יהיה האידאלי לדניאל ?

    היה ונגמר...
    מורי
    оешй-0535335353

рещайн геойн

  1. вамефш чцш .бтг ервг?
    тм йгй lior_b.s бфешен фешен шлб щиз 4X4 лммй
    ъвебеъ: 1
    тглеп азшеп: 15-03-11, 12:09
  2. дрчеч/очсйс MT - бтг ервг.
    тм йгй семй бфешен фешен шлб щиз 4X4 лммй
    ъвебеъ: 31
    тглеп азшеп: 14-01-10, 22:09
  3. фрс шащ - бтг ервг гвн осеййн.
    тм йгй Saar бфешен аеу-иефйч
    ъвебеъ: 5
    тглеп азшеп: 12-05-08, 12:06
  4. бтг ервг шлбй щиз
    тм йгй tzurlis бфешен аеу-иефйч
    ъвебеъ: 5
    тглеп азшеп: 01-10-07, 19:23
  5. рйбд - бтг ервг ?
    тм йгй xxx бфешен фешен в'йфайн оъзймйн + йтех мфрй чрййд
    ъвебеъ: 1
    тглеп азшеп: 30-09-04, 20:45

дшщаеъ фшсен

  • айп бафщшеък мфшсн рещайн згщйн
  • айп бафщшеък мфшсн ъвебеъ
  • айп бафщшеък мцшу чбцйн
  • айп бафщшеък мтшек аъ дегтеъйк
  •