נתחיל מזה שלי אין ייחסי העברה על הסמו. אלא טרנספר 1000. ממה שהבנתי הייחס בHI אמור להיות זהה.
הסמו שלי גם כן סלילים מוזרק, 215, 97, כלומר שבמקור גם אצלי היה טרנספר שרשרת. אשר הוחלף לזה של 1000.
(בכל מקרה עם טרנספר שרשרת צריך לעבור לטרנספר גג"ש ורק אז ניתן להתקין ייחסי העברה).
ההבדלים שאני מרגיש, ולדעתי רלוונטיים גם לגביך אשר חלקנו אולי לא לוקחים בחשבון הם דווקא בכביש:
1. רעש, טרנספר שרשרת שקט יותר מטרנספר ג"גש. ומרגישים את זה. אם הסמו שלך סגור לדעתי זה מהותי.
2. מהירות סופית, כמובן יורדת. אם יכולתי לנסוע בכביש 110 קמ"ש בשיוט כיום אנחנו מדברים על בערך 90.
וגם זה על סל"ד גבוהה יותר - עוד רעש, עוד בלאי. (מקווה שבמעבר ל 235 אצליח לשפר מעט את המצב וזו הכוונה)
3. במקרה שלי גם מד המהירות מזייף ב 25 קמ"ש בערך, לייק'ה שכמוני זה מפריע מאוד.
(כמובן שגם מד המרחק נדפק בהתאמה, אם זה משנה למישהו)
4. מבחינת צריכת הדלק, כמובן נפגעה, אבל מכיוון שאני לא נוסע בג'יפ ביומיום אני לא יודע לומר בכמה.
יש גם כמה יתרונות: הילוך 5 קם לחיים. לא כל שיפוע בכביש מצריך אותך להוריד הילוך.
ותכל'ס כשאתה לא בכביש מהיר ולא במהירות גבוהה זה מרגיש כאילו ככה זה היה צריך להיות במקור.
בשטח, אני לא יודע איך הסתדרתי קודם. עם ייחסי העברה בטוח שהחיים יפים עד יותר...ררר...
כל האמור לעיל מתייחס לטרנספר 1000. ולא לקיט ייחסי העברה.
לי אישית כרגע, הLOW לא מספיק נמוך. אני מאמין שכשיתפנו לי$$ אתקין ייחסי העברה.
щоше тм чщш