ςεγ ωιτεψ ωςωιϊι δεΰ ηριξϊ EGR εδτψγδ ξεημθϊ αιο ξςψλϊ δχιψεψ ωμ δξπες εδβιψ.
αψΰωεο, χιαμϊι τηεϊ τιη επωιξδ θεαδ ιεϊψ εαωπι χιαμϊι χιψεψ ιςιμ ιεϊψ ωμ δξπες εδβιψ εαθηεο ξμΰ αξχψδ ωμ λωμ αΰηϊ ξδξςψλεϊ.
הי לכל בעלי הפטרול,
הבטחתי לעדכן.
אז אחרי שאלון הזמין את ווסתי הפריקה המיוחדים, הגעתי אליו על מנת להתקין כפי שה"מומחה" מאוסטרליה המליץ.
שני ווסתים - אחד האחראי על לחץ הגדישה, והשני על תזמון הגדישה (טורבו בעל תזמון משתנה).
לאחר כשעה של כיוונים מדוייקים הגענו לתוצאה המתבקשת:
לחץ גדישה שאינו עולה על זה המקורי (נבדק לפני התהליך) ותזמון גדישה המשלב בין תגובת דוושה טובה ולחץ גדישה תקין גם בנסיעה בשיוט ב 2,100 סל"ד.
התוצאה מדהימה - ממש כך, תגובת דוושה טובה יותר, אין "נפילות" כוח רגעיות, לא יכולה להיות גדישת יתר כתוצאה מטעות של המחשב או יחידת הבקרה המחוברת לטורבו, ונסיעה "קלה יותר".
בבדיקה לא מדוייקת מאוד, נראה כי תצרוכת הדלק השתפרה במעט.
בקיצור, אני ממליץ לבדוק את התהליך למי שמחזיק בפטרול - זה פשוט עובד בשבילי מצויין.
עוד פעם, צריך לדעת גם להחמיא - לאלון אודלסמן, עבודה מצויינת.
ג'וי
ςεγ ωιτεψ ωςωιϊι δεΰ ηριξϊ EGR εδτψγδ ξεημθϊ αιο ξςψλϊ δχιψεψ ωμ δξπες εδβιψ.
αψΰωεο, χιαμϊι τηεϊ τιη επωιξδ θεαδ ιεϊψ εαωπι χιαμϊι χιψεψ ιςιμ ιεϊψ ωμ δξπες εδβιψ εαθηεο ξμΰ αξχψδ ωμ λωμ αΰηϊ ξδξςψλεϊ.
β'ει, ΰε JOY
ζδ ων ωμ αηεψδ......μΰ?
τϊψεπεϊ ΰμβπθιιν μαςιεϊ ιαεΰ ξΰψδ'α μιωψΰμ [email protected](ζλειεϊ ιεφψιν: χεαι θ.)
γεεχΰ λο, ψεφδ μψΰεϊ?
τπδ ΰμιι ατψθι εϊελμ...
ωξψε ςμ χωψ