Close
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 29
  1. #1
    חבר רשום RAMURAI's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2007
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    735

    ברירת מחדל TBI או קרבורטור?

    בסיקס שלי מורכב מערכת TBI. יש לי כל מיני גימגומים (לא יציב בסרק) ועשן שחור בטורים גבהים.
    כמובן שבאופציה לטפל בזה אבל רציתי לדעת לפני שאני משקיע.
    אני מאד רוצה קרבורטור(כי בעיני זה יותר אמין ופשוט לטיפול).
    בגלל חוסר הכרות שלי אם הJEEP אני לא יודע מה לעשות.
    במה אתם היתם בוחרים?
    TBI?
    BBD?
    מוטורקרפט?
    WEBER?
    יש עוד כל מיני.......
    או להישאר עם מה שיש לי?
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_0423.jpg‏ 
Views:	376 
Size:	209.1 קילובייט 
ID:	17314   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0424.jpg‏ 
Views:	304 
Size:	191.9 קילובייט 
ID:	17315   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0431.jpg‏ 
Views:	313 
Size:	181.6 קילובייט 
ID:	17316  
    054-6225782 רמי.

  2. #2
    חבר רשום tzagi's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2005
    מיקום
    Granada Hills CA
    הודעות
    6,704

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא יודע מה לעשות

    תקן את הבעיה,
    אין שם כל דבר מסובך, זאת מערכת טיפשה לגמרה.
    תצתרך ספר ומולטימיטר, וקצת יכולת קריאה וסבלנות, יש לך חברים עם לפחות אחד מאלה.....באחריות.
    פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל tzagishops@gmail.com(זכויות יוצרים: קובי ט.)

  3. #3
    חבר רשום RAMURAI's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2007
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    735

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא יודע מה לעשות

    ציטוט נכתב במקור על ידי tzagi צפיה בהודעה
    תקן את הבעיה,
    אין שם כל דבר מסובך, זאת מערכת טיפשה לגמרה.
    תצתרך ספר ומולטימיטר, וקצת יכולת קריאה וסבלנות, יש לך חברים עם לפחות אחד מאלה.....באחריות.
    תודה לך tzagi
    אני מאד אוהב שטח טכני קשה(אקסטרים אפילו היתי אומר) ואני יודע שבמצבים כאלה תמיד טוב מוזרק. בזמן האחרון התחיל לעניין אותו קצת דיונות גם. בגלל זה אני שואל מה יותר(הכי) טוב לשתי הקטגוריות?
    054-6225782 רמי.

  4. #4
    חבר רשום נימי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2006
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    973

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא יודע מה לעשות

    נוסע מוזרק בערך שנתיים, לרוב טכני קשה, לעיתים נדירות דיונות, בכל מקרה לא רואה שום יתרון לקרבורטור על המערכת הזאת פרט לכך שהוא יותר פשוט (כלומר ללא מחשב חיישנים וצמת חשמל), מהניסיון שלי ושל כמה חברים מוזרקים המערכת הזאת אמינה פשוטה ועובדת, לא קיים דבר כמו מנוע נכבה, עובד לא עגול או לא מניע עקב שיפוע כזה או אחר



    לא היה לך סמוראי?
    - זה מה יש ועם זה ננצח!
    - הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם ....

  5. #5
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Apr 2006
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    46

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא יודע מה לעשות

    אם אתה מעוניין לתקן את הקיים, אני יכול להמליץ לך על בעל מקצוע מעולה, מנוסה, אמין ולא יקרן. אני התקנתי בעצמי לפני כמה שנים קרבורטור של מוטוקרפט שהזמנתי מארה"ב. הוא אף פעם לא עבד כמו שצריך - נושא של תערובת ענייה. בסופו של דבר הגעתי למצב של השבתה, ואז התברר לי שהפריט שסופק לי הוא כנראה מודל קצת גדול מדי לג'יפ שלי. התבשר שלי שאכלתי אותה ושאין לי ברירה אלה לזרוק אותו ולהתקין אחר, יותר מתאים. אז המליץ לי מישהו על בעל המקצוע הזה, שניקה ושיפץ את הקרבורטור, הגדיל קצת את הדיזה עד שמד הפליטה שלו הראה שהתערובת נכונה, ביצע שיפור גם למערכת שמגבירה את זרימת הדלק במהירות גבוהה - הכל ב-600 ש"ח והרכב נוסע עכשיו כמו גדול! והוא עוד אמר לי תודה על כך שהחזרתי אותו בנוסטלגיה עשרות שנים אחורה וסיפקתי לו שעשוע להתעסק שוב עם קרבורטור מעניין במקום כל ההזרקות של היום.

    הפרטים:
    זר משה - קרבורטורים והזרקות
    רח' הרכב 5, אזור התעשייה סגולה, פתח תקווה
    טל: 03-9341320

  6. #6
    חבר רשום RAMURAI's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2007
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    735

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא יודע מה לעשות

    ציטוט נכתב במקור על ידי נימי צפיה בהודעה
    נוסע מוזרק בערך שנתיים, לרוב טכני קשה, לעיתים נדירות דיונות, בכל מקרה לא רואה שום יתרון לקרבורטור על המערכת הזאת פרט לכך שהוא יותר פשוט (כלומר ללא מחשב חיישנים וצמת חשמל), מהניסיון שלי ושל כמה חברים מוזרקים המערכת הזאת אמינה פשוטה ועובדת, לא קיים דבר כמו מנוע נכבה, עובד לא עגול או לא מניע עקב שיפוע כזה או אחר



    לא היה לך סמוראי?
    הגיע הזמן לגדול לא?
    054-6225782 רמי.

  7. #7
    חבר רשום RAMURAI's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2007
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    735

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא יודע מה לעשות

    ציטוט נכתב במקור על ידי eyallvy צפיה בהודעה
    אם אתה מעוניין לתקן את הקיים, אני יכול להמליץ לך על בעל מקצוע מעולה, מנוסה, אמין ולא יקרן. אני התקנתי בעצמי לפני כמה שנים קרבורטור של מוטוקרפט שהזמנתי מארה"ב. הוא אף פעם לא עבד כמו שצריך - נושא של תערובת ענייה. בסופו של דבר הגעתי למצב של השבתה, ואז התברר לי שהפריט שסופק לי הוא כנראה מודל קצת גדול מדי לג'יפ שלי. התבשר שלי שאכלתי אותה ושאין לי ברירה אלה לזרוק אותו ולהתקין אחר, יותר מתאים. אז המליץ לי מישהו על בעל המקצוע הזה, שניקה ושיפץ את הקרבורטור, הגדיל קצת את הדיזה עד שמד הפליטה שלו הראה שהתערובת נכונה, ביצע שיפור גם למערכת שמגבירה את זרימת הדלק במהירות גבוהה - הכל ב-600 ש"ח והרכב נוסע עכשיו כמו גדול! והוא עוד אמר לי תודה על כך שהחזרתי אותו בנוסטלגיה עשרות שנים אחורה וסיפקתי לו שעשוע להתעסק שוב עם קרבורטור מעניין במקום כל ההזרקות של היום.

    הפרטים:
    זר משה - קרבורטורים והזרקות
    רח' הרכב 5, אזור התעשייה סגולה, פתח תקווה
    טל: 03-9341320
    ממה שאני מבין אתה מציע לי לעבור לקרב??? או לסדר את הTBI שלי???
    054-6225782 רמי.

  8. #8
    חבר רשום נימי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2006
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    973

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא יודע מה לעשות

    אכן הגיע הזמן, תתחדש ושיהיה במזל

    יש כאלו שמעדיפים את הפשטות של קרבורטור (אפילו שהזרקה חד נקודתית היא די פשוטה וחלקי חילוף אפשר למצוא בגרושים) ויש כאלו שאוהבים את היתרונות של ההזרקה, בדרך כלל אילו שנוסעים עם קרבורטור לא ניסו הזרקה, אילו שעברו להזרקה כן ניסו קרבורטור ....

    לפי דעתי, ההזרקה עדיפה
    - זה מה יש ועם זה ננצח!
    - הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם ....

  9. #9
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Apr 2006
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    46

    Smile תגובה להודעה: לא יודע מה לעשות

    ציטוט נכתב במקור על ידי ramurai צפיה בהודעה
    ממה שאני מבין אתה מציע לי לעבור לקרב??? או לסדר את הTBI שלי???
    כנראה לא הבנתי אותך כהלכה, אבל הייתי ממליץ לך, אם הרכב נוסע ואתה לא גר רחוק מדי, לקפוץ ולקבל ממשה חוות דעת לגבי אופי הבעיה ומה מומלץ לעשות בקשר אליה.

    בהצלחה

  10. #10
    חבר רשום RONI's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2005
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    1,340

    Thumbs up תגובה להודעה: לא יודע מה לעשות

    סחטיין עליך.
    דבר עם סיקס לחיים! מה אתם ברוגז?
    לדעתי אין כמו פשוט לטיפול ואחזקה.ככה אתה יכול לבד לתקן או לפחות לנסות.
    אין מה לדבר הזרקה זו ליגה אחרת ממש ,תשאל את ברוך..
    אבל אני ,אני נשאר עם המוטורקראפט החדש שלי,פשוט גיליתי שיש לגיפ חיים חדשים...
    תצליח בכל אשר תפנה רמי..

  11. #11
    חבר רשום ערן המסוקס's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    2,654

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא יודע מה לעשות

    גם קרבורטור וגם הזרקה עובדים מושלם. בלי גמגומים ובלי כלום. לקרבורטור יש רגישות לזויות. וזה בערך מסכם את ההבדלים ביניהם מבחינת ביצועים לדעתי. בעיות, גמגומים, קרטועים ושאר דברים קורים כאשר המערכת לא מורכבת/מכוונת כמו שצריך. גם בהזרקה וגם בקרבורטור.

    המוטוקרפט לא רגיש כלכך לשיפועים של עליה ירידה. הBBD רגיש, ודורש מיומנות מסויימת בזויות חדות. חוץ מזה, שניהם עובדים מצויין על המנוע, ונותנים ביצועים דומים כאשר מדובר במנוע סטנדרטי.

    הBBD אמין ופשוט יותר לטעמי. יש לו פחות חלקים, ואין לו שום חלק/שסתום/ממברנה מגומי. החלק היחידי מגומי הוא הגומיה של הבוכנה של משאבת התאוצה. והחלק הזה חי לנצח פחות או יותר.

    בדיונות אני מעריך שכל המערכות יעבדו היטב ודומה. בשטח טכני ההזרקה תעבוד כנראה הכי טוב, אח"כ המוטו (בהפרש קטן או בלתי מורגש) אח"כ הBBD (בעיית שיפועים).

    אם כבר יש לך מערכת הזרקה, הייתי נשאר איתה ועושה סדר או אוברול כולל לכל המערכת. ככה אתה לומד אותה היטב מכל הכוונים, ואין יותר מה לחשוש. זאת המערכת הטובה ביותר מהשלושה מבחינת ביצועים.

    אם אתה פריק של קרבורטורים ואתה מעדיף קרבורטור (שזה גם אחלה ועובד היטב), תעשה סיבוב על רכבים כאלה (לא על רכבים מקרטעים, אלא מכוונים היטב), בשטח טכני, ותראה אם זה נראה לך.
    מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
    מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.

  12. #12

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא יודע מה לעשות

    אם מיכל הדלק שלך נקי, תחליף מסננים ושים תוסף, יתכן שיש בעיית פיח או לכלוך.

  13. #13
    חבר רשום tzagi's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2005
    מיקום
    Granada Hills CA
    הודעות
    6,704

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא יודע מה לעשות

    ציטוט נכתב במקור על ידי ערן המסוקס צפיה בהודעה

    הBBD אמין ופשוט יותר לטעמי. יש לו פחות חלקים, ואין לו שום חלק/שסתום/ממברנה מגומי. החלק היחידי מגומי הוא הגומיה של הבוכנה של משאבת התאוצה. והחלק הזה חי לנצח פחות או יותר.
    פחות חלקים ממה? מיג21 או מעבורת חלל?

    בחיית ערן, לפחות תעשה שעורי בית ותשוה תפוחים לתפוחים.
    אני לא רוצה להכנס לאותו ויכוח ישן......אבל באמת...
    פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל tzagishops@gmail.com(זכויות יוצרים: קובי ט.)

  14. #14
    חבר רשום UNIX's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    3,692

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא יודע מה לעשות

    זה שערן מסכים שה bbd הוא הכי גרוע מכל האופציות כבר הישג
    טכנאי מכונות כביסה www.idangold.co.il

  15. #15
    חבר רשום RAMURAI's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2007
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    735

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא יודע מה לעשות

    תודה לכל העונים.
    גם לאלה שסתם "דפדפו" בשרשור.

    לאחר התלבטות אני והTBI נישאר ביחד(אפילו שהמוטורקרפט קורא לי)
    כמובן נסדר אותו פיקסססס.

    תודה רבה.
    054-6225782 רמי.

  16. #16
    חבר רשום ערן המסוקס's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    2,654

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא יודע מה לעשות

    אנשים פשוט לא מפרקים את החלקים הקטנים. זה סיפור אחר.

    אתה רוצה תרשים פיצוץ של 2 הקרבורטורים בשביל להשוות מספר חלקים בעלי אפשרות פרוק?

    אל תשכח שהBBD בארץ הוא נטול כל מערכת בקרת זיהום, נטול מנוע צעדים ועוד.. קרבורטור ערום. לכן הוא הקרבורטור הפשוט ביותר, וגם האמין.

    בהצלחה עם שיפוץ ההזרקה. אני חושב שעשית בחירה נכונה.
    מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
    מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.

  17. #17
    חבר רשום נימי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2006
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    973

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא יודע מה לעשות

    ציטוט נכתב במקור על ידי ערן המסוקס צפיה בהודעה
    בדיונות אני מעריך שכל המערכות יעבדו היטב ודומה. בשטח טכני ההזרקה תעבוד כנראה הכי טוב, אח"כ המוטו (בהפרש קטן או בלתי מורגש) אח"כ הBBD (בעיית שיפועים).

    אם כבר יש לך מערכת הזרקה, הייתי נשאר איתה ועושה סדר או אוברול כולל לכל המערכת. ככה אתה לומד אותה היטב מכל הכוונים, ואין יותר מה לחשוש. זאת המערכת הטובה ביותר מהשלושה מבחינת ביצועים.
    לך.
    ציטוט נכתב במקור על ידי ערן המסוקס צפיה בהודעה
    בהצלחה עם שיפוץ ההזרקה. אני חושב שעשית בחירה נכונה.
    ערן? זה אתה? אני קורא ולא מאמין זה שירשור שאני אזכור
    - זה מה יש ועם זה ננצח!
    - הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם ....

  18. #18

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לא יודע מה לעשות

    רמי כמו שהספקתי להכיר אותך נראה לי תשאר עם ההזרקה
    אם לא היה את המערכת עדיף קרבורטור מבחינת פשטות אחזקה ותיקון , אבל מכיוון
    שהמערכת מותקנת בג'יפ , תסדר אותה אתה תהנה ממנה
    ד"א , מה קרה עברת לסיקס ומכרת את הסמוסיקס :?::?:
    ראיד

  19. #19
    חבר רשום ערן המסוקס's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    2,654

    ברירת מחדל תגובה להודעה: TBI או קרבורטור?

    בדיוק מהסיבה שראיד אמר. כבר יש מערכת מורכבת על הג'יפ. אז עדיף להשאר איתה. מקסימום בהמשך, אם לא תמצא חן בעיניך תמיד תוכל לפרק ולעבור לקרבורטור.

    היום עבדתי על גראנד צ'ירוקי. נזכרתי למה אני מעדיף קרבורטור
    מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
    מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.

  20. #20
    משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    141

    Arrow תגובה להודעה: TBI או קרבורטור?

    להלן פירוט..[ממה שאני זוכר היו לי מורכבים]cgשנת 64 6 ציל" 4300 משודרגת!!!!!!!!!!
    BBD אפשר לחיות איתו ,לטייל ולהנות איתו יצרכו קצת שיפורים.
    weber נחמד קצת יותר, לא יעיל ממנו ,חסכוני וקצת חזק.:roll:
    motor craft עולה ליגה יותר טוב בשיפועים [חייב מתאם]
    יש הולי [לא זוכר מה הדגם]מצערת כפולה זהה מאד ל bbd חבל על הזמן,חזק ומגיב מהר מעולה יותר משלושת המאיידים שכבר ציינתי מעלה .מתאים בול למאניפול סיקס[קשה להשגה].
    הולי גדול 4 לועות ,[חייב מתאם+מע פליטה משופרת ]650 cfm ליגה לאומית חסכוני יותר מכולם ,אבל רק בכביש]בשטח נותן בראש לכולם ,משיפועים קצת בעיתי דורש כיוונים מקצועיים,מניפול 4 לועות קליפורד, בטורים נמוכים מעלות זחילה,גם צריך לשים עין .הכי תותח למהירות ודיונות.
    רוצסטר 4 לועות ,חזק ואמין [במקור אני חושב של וונדורה]חלקי חילוף בעייתים ,סוס בשטח ללא כל מתח, כיונים טובים של המצוף ואיין בעיות כלל , דורש מניפול גדול + מתאם[הליגה העילית]!!:lol:
    אדל ברוק 4 לועות ,אמין במיוחד ,קל לכיוונים ושיפוץ ,מושלם לגיפ [חזק בכל מומנט] חייב מערכת פליטה משופרת[צרכן טוב של מנטה ואלונית]חייב מניפול מותאם,אופנהוזר למשל.מעולה בשיפועים!
    חזק במעלות שצריכים כח קבוע ואיטי,מומלץ:lol::lol:
    הזרקה T\B\I שקט ושלווה מומלץ ,לא חזק יותר מהמאיידים ,אך משתלם בשיפועים .כמו שרשמו קודמיי,:mrgreen: [כל זה לעניות דעתי ומתוך נסיון אישי]!!!!!!!!
    אבל בסופו של עניין ,צריך לדעת בכולם אייך פשוט ללחוץ על הדוושה![ומתי לעזוב].גל CJ64,
    רמי תשאיר את מערכת ההזרקה בבקשה ממך [תפסיק לחפש בעיות]!!!!!!!!!!!

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. ניקוי קרבורטור
    על ידי get2omer בפורום פורום רכב שטח רוסי
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 30-09-07, 00:11
  2. פרשת קרבורטור - קרטר BBS (ומחפש בודי של קרבורטור כזה)
    על ידי shmil בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 13
    עדכון אחרון: 17-09-06, 20:17
  3. קרבורטור? או הזרקה מה זה??
    על ידי ישי.פ בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 14
    עדכון אחרון: 14-05-06, 17:13
  4. לקנות קרבורטור
    על ידי אליz בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 01-03-04, 11:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •