- ' ....
, -8 .
88-95, 95 - 100 .
- , , ' .
??
,
( )
( ), , , ' '
.*
I must not fear. Fear is the mind-killer.
- ?
.
I must not fear. Fear is the mind-killer.
. 78C 88C 94-95C . 88C . . 78C . , .
78C .
tel:054-7367258
,
- TDI300??
, 95 -
, ...
, .
???
, ...
.
- ...
.
I must not fear. Fear is the mind-killer.
צריך ללכת אחורה לאיך בנוי טרמוסטט .
כמה סוגי טרמוסטט יש .
איפה יצרן המנוע מיקם את הטרמוסטט .
כמה סוגי טרמוסטטים היצרן ממליץ \ או מאפשר לשימוש בסוג המנוע הזה .
איזה שינוי עשה היצרן בהוראות שלו עצמו מיום יצור המנוע ועד ליום קנית חלק החילוף .
באיזה תנאי שטח הרכב נוסע . עיר \ מחוץ לעיר \ עליות \ גרירה \ שטח \ מדבר ....
מה הגובה הטפוגרפי הממוצע של השטח הרים 3000 מטר גובה זה לא ים המלח -300 .
(רתיחת מים קשורה קשר ישיר ללחץ הברומטרי )
וכמובן שיש להוסיף איזה מערכת קירור יש למנוע טרופית ( לעומס חום כבד ) או רגילה .
ולא לשכוח איזה פקק רדיאטור יש לרכב ( באיזה לחץ הוא פורק ) . יש קשר ללחץ האטמוספרי
לחץ נוזל הקירור בתוך המנוע כפונקציה של סוג נוזל הקירור ( ריכוז האאנטי פריז ) .
ריכוז נוזל הקירור קשור לחום הסביבה . והריכוז קשור ליכולת נוזל הקירור להוליך חום .
ויש עוד גורמים ( כמו סוג הדלק ) סולר חורף סולר קיץ . בנזין 95 או נטול ....
ואיפה תאום המנוע ....
אז מה היתה השאלה ? :shock: איזה טרמוסטט להשתמש .
או למה היצרן לא ממליץ ומסביר מה טוב .
איציק
מנוע ולא חשוב איזה דיזל \ בנזין \ נפט \ גז \ .... חייב טרמוסטט למערכת הקירור שלו
מערכת הקירור יכולה להיות על אויר או על מים טרמוסטט חייב להיות .
יש מנועים שהוצעת הטרמוסטט רק תשבש את יעילות המנוע ( הספק \ תצרוכת דלק )
ויש מנועים שהוצעת הטרמוסטט תגרום לנזקים כבדים .
לפעמים המנוע יכול להגיעה לרתיחה והנהג כלל לא ירגיש .
טרמוסטט לא מוציאים !
כדי לתת הסבר טוב לא לא מציאים טרמוסטט יש ללכת לשעורי התאוריה על איך עובד מנוע .
איזה חלק מתחמם וכמה .
מתי תערובת הדלק נדלקת ( מתפוצצת ) ולמה .
למה נדרשת תערובת דלק עשירה לצורך התנעה .
למה יש פלגי חימום במנוע דיזל .
למה מחממים דלק ( גם במנוע בנזין ) .
מה מתרחש במערכת נשמי מנוע כשהטמפרטורה יורדת .
ועוד
ועוד
איציק