, .
.
.
.
,
1. (+ ,-) // ?
2. 100% V8 ( )?
3. "" / , " " "", / ""?
4. , ( , ) " ?
.
, .
.
.
.
( -100% ) / .
, / ?
/ ( V8 ),?
.
- ?
.
.
, - .
שים לב שברכבים חדשים יחסית אתה עלול לשרוף מחשבים אם לא תעבוד נכון, סוף ציטוט.
אתה כותב כאן נתון מאוד חשוב,.תוכל להרחיב מעט בעניין?
\ .
.
.
- .
............
.
" , / ?
http://electric-generator.blogspot.c...tors-work.htmlSome technicians have tried to take a weak or dead battery and place it in a car with the engine running to recharge the battery. First of all, never disconnect a battery cable while the engine is running if the vehicle has any onboard electronics at all (engine control module, power control module, vehicle control module, body control module, transmission control module, digital sound system, etc.) The battery acts as a voltage stabilizer to help the generator keep its output below 15 volts. By disconnecting one of the battery cables, the generator loses the stabilizing action. The generator then may go crazy and produce a major energy dump (high voltage surge) into the electrical system, possibly destroying the generator itself but most assuredly a lot of electronics in the car.
http://www.google.co.il/search?hl=iw...&start=20&sa=N
2000 "...................
" .
" 750-850 " .............
15V 15% .
WILD 1 - ,
15 , ,
, 15 , .
.
I must not fear. Fear is the mind-killer.
אני מכיר לפחות מחשב אחד, מחשב מתלים -כריות אוויר, עם רכיב בכניסה שייעודו הוא להישרף במתח של מעל 15 וולט. אני מציע לא לעשות נסיונות על הרכב, בטח לא ברכבים עם מערכות ממוחשבות.
, , . , , ON , .