הדבר הטריוויאלי ביותר הוא אור רוורס...
להתחיל לבדוק לעומק את כל הנושא החל מחיישן הרוורס ועד לבית המנורה בפגוש האחורי.
יתכן ואולי עשו טעות כלשהי במערכת החשמל ו"התעלקו" על חוט לא נכון או משהו בסגנון.
בהצלחה!
אהלן
לגייפ שלי יש בעיה,
מידי פעם ברוורס הוא מקצר, שורף את הפיוז של לוח השעונים והרדיו.
ואז כאשר זה קורה זה קורה כל שעה.
לאחר שהקרבתי כ4 פיוזים הוא נרגע עד הפעם הבאה.
במוסך לא מצליחים למצא את הבעיה.
למישהו יש רעיון איך למצוא מה מקצר?
הדבר הטריוויאלי ביותר הוא אור רוורס...
להתחיל לבדוק לעומק את כל הנושא החל מחיישן הרוורס ועד לבית המנורה בפגוש האחורי.
יתכן ואולי עשו טעות כלשהי במערכת החשמל ו"התעלקו" על חוט לא נכון או משהו בסגנון.
בהצלחה!
כאב עובר ושב ...
איציק ירביץ לי על החאפריות, אבל לפעמים יותר קל לעקוף את הבעיה מאשר לפתור אותה.
קח חוט חשמלי בתוך צינור שרשורי, ממפסק הרוורס בגיר עד לנורה, ובא לציון גואל.
לפני שהכל קורה שוב, תעבור ותכיר את חוטי החשמל החשודים, וסע עם רב מודד ברכב.
ברגע שהפיוז נשרף תעבור על החלקים החשודים עד שתאתר את התקלה.
מחשבים גורמים לאנשים לעשות טעויות קשות יותר ומהר יותר, למעט אולי רובים וטקילה.
עכשיו זה רשמי: אני ג'יפלס ....
מותקן ברכב וו גרירה?
במידה וקיים בדוק את השקע הקצר שם.
חיה את היום כאילו אין מחר ותלמד דברים כאילו החיים הם נצח
משהו מדהים
הקצר קרה גם בנסיעה קדימה
המנוע כמעט נכבה בזינוק בעליה, ואז היה קצר
אז זה לא האור רוורס
אני לא יודע מה זה.
אולי המנוע זז טיפה ועושה קצר?
שמרו על קשר