אין צורך בפולי נוסף המזגן והמשאבה יושבים על אותה רצועה (בערך 350)
יש שתי אפשרויות אחת תיאורטיות ואחת מעשית
הגה כח של ויטרה או גימני מצריך ריתוך תושבת למשאבה על גבי התושבת של המזגן
והתאמת חור נוסף לתיבת ההגה (הפיט מן מתאים עד כמה שידוע לי)
המשאבה יחסית חלשה ולא תעזור הרבה בצמיגים מאד גדולים ו/או נעילה קדמית.
האופציה הרווחת בארה"ב היא משאבה ותיבה של טויוטה עם רכישת סט להתאמה ממספר יצרנים.
הרבה יותר חזקה אבל לא בטוח שתמצא בארץ תיבה ומשאבה של טויוטה (סליקה עד 81 אם אני לא טועה).
תצטרך גם לעבור טסט.
שמרו על קשר