יש שנתונים בהם יונימוג מוגדר טרקטור, ואז הוא לא יכול להיות אספנות (אם כי אולי אפשר לייבא טרקטור בלי קשר לגילו, אני לא יודע). אם זה לא טרקטור, וודא שמדובר במנוע בנזין. אי אפשר נכון להיות לייבא רכב אספנות עם מנוע דיזל.
אסף.
שנה טובה לכולם,
יש לי אפשרות למצוא (אני מתגורר בשוויץ) יונימוג מעודפי צבא. הכלים בגילאי אספנות אך מתוחזקים ברמה של צבא שוויץ, נוסעים ונראים כביום יציאתם מהמפעל.
המחיר הוא זול ויש לי אפשרות לרשום אותם ככלי אזרחי. האם תהיה לי בעיה להביא אותם לארץ בהמשך?
אני מבין שניתן להביא משאית אספנות, האם היונימוג נכנס לקטגוריה הזאת או שהוא רשום אחרת?
אשמח לשמוע,
איציק.
יש שנתונים בהם יונימוג מוגדר טרקטור, ואז הוא לא יכול להיות אספנות (אם כי אולי אפשר לייבא טרקטור בלי קשר לגילו, אני לא יודע). אם זה לא טרקטור, וודא שמדובר במנוע בנזין. אי אפשר נכון להיות לייבא רכב אספנות עם מנוע דיזל.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אסף,
תודה על התגובה.
מדובר בבנזין, זמ מה שהצבא מחזיק או החזיק פה. שנות יצור: סוף שנות ה 60 או 70 מוקדמות.
שאלה כללית,
האם אפשר להביא לארץ רכב שבמקורו שימש בצבא זר? אם כן, יש מקום להביא Puch צבאי...(הגרסה הצבאית של g class), זה יכול להיות יותר מוצלח מיונימוג...
איציק , אני יכול לברר לך פרטים יותר מדויקים ( אמא שלי עובדת במכס )
מה הערך שלהם ובאיזה שנתון מדויק מדובר ?
שגיא .
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
אני לא הייתי עוצר בפוך "קטן", אלא הולך על הדבר האמיתי, כמובן...
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אסף,
אני חושב שאלו באים רק בדיזל... לפחות כל אלה שאני רואה על הכביש(ורואים לא מעט)
הישנים היו בעיקר בנזין, 2500 סמ"ק 90 כ"ס. החדשים רק דיזל.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אם הבנתי נכון אתה מדבר על 404 בנזין מנוע 6 ציל' טורי 2300 סמק
קח בחשבון שזה משאית לכל דבר ומהירות שיוט של 80\90מ קמ"ש עם עלויות דלק מטורפות.
אבל מצד שני הכלי הזה לא עוצר בשום מקום.
מבחינת חלקי מנוע אפשר למצוא בארץ כמעט הכל (דוגמא לחלק שאי אפשר למצוא בארץ הוא המפלג האטום למים)
שאר המכלולים הם הבעיה- פשוט אין חלקים ואם כמה שיש יונימוגים בארץ את ה404 אפשר לספור על יד אחת.
היה לי כזה בעבר יוצא צהל שנת 72' עם 5500 ק"מ מקורים ועדין היו תקלות שדרשו שיטוט באתרים באינטרנט והזמנת חלקים מחו"ל- לדוגמא הבוסטר ברקס של WABCO שמשולב נוזל הידראולי עם לחץ אויר כמו במשאיות
זה כלי ממכר ואני עדין נזכר בו בגעגועים
יוני
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)
שישה גלגלים דוחפים יותר טוב מארבעה....
לא יודע מתי נסעת לאחרונה על נ.נ. (אולי בעתיד על הגרוטאה של דה-שבו?) אבל הפינצ ממש לא דומה.
חוץ מהמנוע הקטן שצורח בקבינה הנסיעה דווקא מאד נעימה וכשנועלים את כל הסרנים, אפילו על הגלגלי קורקינט קשה לעצור אותו ( חוץ מבוץ ודיונות ששם צריך מנוע אמיתי).
בברכה, טושי
שמרו על קשר