1. לתקופה קצרה לא, לתקופה ארוכה ישפיע לרעה.
2. ממש לא. אמור להיות צבע שחור אם השמן לא חדש, וצבע זהוב שקוף, אם השמן חדש. צבע חום בהיר שאתה מתאר עלול להעיד על מים בשמן, ואם זה המקרה זה יכול להיות אטם ראש מנוע פרוץ, סדק באחד הצילינדרים או יותר, מעבר מים פרוץ וכו'. מנוע לא תקין.
3. תקין. לא מסובבים הגה עד שהוא עוצר.
4. טבעי. המצב משתפר כאשר נוסעים עם הג'יפ קצת קדימה ואחורה תוך כדי.
1ב. לחץ שבין 15 ל20 PSI במנוע חם הוא לחץ תקין וטוב, לחץ מעל זה תמיד מבורך, לחץ מתחת לזה הוא כבר גבולי.
2ב. זה סוג של מד לכלוך בפילטר האויר המקורי. כאשר הוא מתמלא לכלוך המד מראה סימן אדום. שורה תחתונה- לא פעיל כמעט באף ג'יפ, ניתן לביטול.
3ב. כן ניתן, חנות חלפים לג'יפים ושמה ינוביץ', או לחילופין להזמין מeBay.
בהצלחה.
ωξψε ςμ χωψ