Close
1 13 13

:

  1. #1

    Mar 2008
    81

    ,

    , .
    ?
    . , .

    , , ??

    !
    , .....

  2. #2

    Jul 2008
    325

     :

    barakts
    ,

    , .
    ?
    . , .

    , , ??

    !

    , . { , , .)\
    .

  3. #3
     's Avatar
    Oct 2005
    16
    801

    Thumbs up :

    barakts
    ,

    , .
    ?
    . , .

    , , ??


    !

    !
    !
    , . .
    .
    , .


    -054-4861318

  4. #4

    Mar 2008
    81

     :

    , .

    ?
    100% , .

    , , ??
    . .

    , ? ?
    , .....

  5. #5

    Mar 2008
    81

     :

    ..... ?
    , .....

  6. #6
     's Avatar
    Oct 2005
    16
    801

    Thumbs up :

    barakts
    , .

    ?
    100% , .

    , , ??
    . .

    , ? ?
    !
    , , , , , !
    , , , , .
    ,
    , !
    , , , , , , !
    , , ?


    -054-4861318

  7. #7

    Mar 2008
    81

     :

    ,
    , ? "" ?
    .
    ?

    , () .

    .
    , .....

  8. #8
     's Avatar
    Oct 2005
    16
    801

    Thumbs up :

    barakts
    צביקה,
    לא הבנתי, איך אני עלול לשרוף את הרכב? אני רק רוצה לראות אם כאשר המשאבת דלק "חופשיה" היא מעבירה דלק בלי לנזול?
    לנתק את הצינור שמגיע מהמשאבה לקרבורטור להפנות אותו לכלי קיבול כלשהו ולהניע לתת למשאבה להזרים קצת דלק לכלי ולראות אם יש נזילה.
    מה הסכנה בשריפה?

    לגבי הלחץ בתא דלק, אני יודע שאתה לא זוכר () אבל שאלת אותי כמה פעמים והתשובה שלילית.

    בכל מקרה צביקה אני אתקשר אליך בבוקר לפני שאני מניע.
    ברק שלום רב !
    קרא את השרשור הבא, בו דיברנו בעבר על טנק דלק שנוצרים בו סדקים בגלל מכסה טנק דלק:

    http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=34434
    לא ברור לי מדוע אתה רוצה להפנות דלק לעבר כלי ריק, מה שה נותן לך?
    משאבת דלק לא אמורה לנזול בשום מצב, נקודה !
    האם תוכל לצלם את משאבת הדלק ואזור הנזילה, זה יעזור מאד.
    בכל מקרה עם הניסיונות שלך אתה תשרוף את הרכב, ראה הוזהרת !
    בברכה
    צביקה

    -054-4861318

  9. #9

    Mar 2008
    81

     :

    - , " .

    - , .
    , .

    , .
    , , ? ?
    , .....

  10. #10
     's Avatar
    Oct 2005
    16
    801

    Thumbs up :

    barakts
    בדקתי כ"כ הרבה פעמים ואין לי לחץ בטנק דלק.חשוב מאד, וטוב שאין!

    לגבי הנזילה - אני רציתי לבדוק אולי אין מעבר של דלק בקרבורטור אולי הסיכה ההיא נתקעה במצב סגור ואז זה גורם להצפה במשאבה, אין לה לאן להזרים את הדלק.(משאבת דלק ברגע שחשה בהתנגדות, היא מפסיקה להזרים דלק אין לה לאן !).
    אני רק מנחש ושואל אני לא יודע, אולי אני טועה.

    הנזילה עצמה מופיעה בחלק התחתון של המשאבה, אני אצלם ואעלה.
    אבל מה שמוזר לי, מעבר להאים היא מקולקלת או לא, זה למה הנזילה מופיעה רק לאחר שהרכב נח כמה שעות? מה הסיבה לכך?
    נזילה דלק לא אמורה להיות בשום מקרה, המשאבה עצמה סגורה הרמטית, ויש בה שני שסתומים, אחד כניסה ואחד יציאה, דיאפרגמה מגומי, וקפיץ מחזיר.
    למשאבה קיים חריר מיוחד לפליטת דלק במקרה של חריר בדיאפרגמה, ומשם הנזילה כעת.
    במנוע כבוי אין לחץ דלק, ועודפי דלק המתרכזים במשאבה, בגלל דיאפרגמה קרועה, נפלטים החוצה דרך חריר עודפים במשאבה, מיד עם התנעת הרכב.
    חריר בדיאפרגמה, מקטין את לחץ הדלק, ועלול לגרום לחוסר בדלק בעומס, ולקרטועים עקב כך, ועלול לגרום להצפה בקרבורטור, בעת שהלחץ חלש, ואין לחץ דלק על המצוף.
    בברכה
    צביקה

    -054-4861318

  11. #11

    Mar 2008
    81

     :

    , :

    , , .
    , .
    !
    .

    ?????????????
    , .....

  12. #12
     's Avatar
    Oct 2005
    16
    801

    Thumbs up :

    barakts
    , :

    , , .
    , .
    !
    .

    ?????????????

    ?

    , ?
    , , , , , .
    ?
    , !


    -054-4861318

  13. #13

    Mar 2008
    81

     :

    , .
    , .

    , , ?
    ? ?
    , .

    , .
    , .....

  1. -
    plastic Suzuki
    : 1
    : 03-10-10, 20:46
  2. mistaarvim Suzuki
    : 28
    : 20-06-07, 21:04
  3. amir58 + '
    : 0
    : 18-12-04, 00:38
  4. ' CJ
    : 24
    : 12-09-04, 17:22
  5. +
    ' CJ
    : 8
    : 29-12-02, 08:56

  •