שלום לכולם,
לפני כשבועעים התחלתי בבניית ברקודה - עם שינויים קלים מכיוון שאני מתכנן לשים מנוע של סובארו E12 \ E10 ולא מנוע של אופנוע לפי התוכנית.
אני עובד כל יום קצת אחרי העבודה אז ההתקדמות היא לא כל כך מהירה אבל אחרי כל התקדמות אני אדאג לצלם ולהעלות.
אשמח אם תגידו את דעתכם - כולל שאלות שאולי לא חשבתי עליהם.
המשך שבוע טוב,
קצת תמונות מכל מיני שלבים בבניה עד כה....
אהלן עדי...
נראה יפה מאוד , תוכל לפרט איזה חומרים אתה משתמש?
תמשיך לעדכן.
ארי.
ארי כהן -0528804135
שלום ארי,
עד כה השתמשתי-
צינור 1" עובי 2.6 ללא תפר
צינור 3\4" עובי 2.4 ללא תפר
פרופיל 30\30\1.5
פרופיל 25\25\1.5
ופלאחים.
מבחינת ציוד -
יש לי מסור שורף ומסור סרט ( למרות שאני לא מרבה להשתמש בו)
מקדחת עמוד עם רוב סוגי המקדחים ( ומה שאין הולכים לקנות)
רתכת CO
מערגלת
מכופפת (אבל אין לי את הידע המקצועי לכיפוף יחידות מורכבות אז זה קצת באסה )
פלזמה עד עובי 5 מ"מ
ואת הפלזה עד ל 8מ"מ אני צריך להשמיש כי לא השתמשתי בה כבר 5 שנים.
שאלת טם- למה לא להשתמש במנוע של ג'אסטי 1.2 יותר נפוץ?
ארי שלום ,
למטרת פאן - יש לנו קבוצה של 4 חבר'ה עם באגים שאנחנו יוצאים לטיולים.
חזקי שלום,
השאלה שלך היא מאד נבונה כי בדיוק כרגע אני די "תקוע" כי אני לא מצליח להשיג סובארית
אני מעוניין במנוע של E12 ( סובארית) מכיוון שאני מתכוון גם להשאיר את המשולשים המקורים ( עם תוספות קלות) , ולמיטב זכרוני הגיר נמצא בצד ימין לעומת גאסטי בצד שמאל ( עד כמה שאני זוכר).
לג'אסטי יש יתרון על הסובארית בכך שהוא יותר זול , זמין והשהקרבורטור לא מופנה לכיוון הנסיעה וככה הוא לא לוקח איתו המון חול ( לעומת הוסבארית). מבחינת מכלולים של המנוע ( חוץ מהגיר ) החלקים זהים (פרט לקאמשאפט) ככה שהזמינות לחלקים היא גבוהה מאד.היה רעיון להשתמש גם בגאסטי וגם באלפה סוד.
המשך שבוע טוב,
עדי, עבודת מסגרות מצוינת, כל הכבוד.
אשמח לדעת באיזו רתכת אתה משתמש.
אם תוכל לפרט את הסיבות בגללן אתה בוחר במנוע של רכב, זה יהיה נחמד.
בהצלחה בהמשך.
בעיקרון יש שני רתכות MIG שאני משתמש בהם השוני בניהם הוא בעובי חוט , לפיקים וחומרים דקים ( 1.5 מ"מ ) אני משתמש ברתכת של "הונג" עם חוט 0.8 ולחומר עבה יותר עם חוט 1.0
אני מעדיף מנוע של אוטו מכיוון שיש לי ניסיון עם באגי מנוע אופנוע ( GSXR600 - שהמנוע למכירה במצב מעולה עם תושבת לבאגי עם מישהו מחפש) והוא לא מתאים לאופי של הטיולים שלנו אנחנו מטיילים מהבוקר עד הערב ואומנם יש המון כוח למנוע כזה אבל הוא לא מתהדר באמינותו בנסיעות ארוכות ורצופות - שלא חייבות להיות בפול גז...
ומנוע V של האופנועים גם לא מושך אותי במיוחד , אני מעדיף אמינות של סואברו :>
המנוע סובארית באופן מפתיע - נוסע טוב מאד , יש לי חבר עם מנוע E10 על באגי בנייה עצמית - בנייה טובה מאד שמשקל הבאגי הוא בסיבובת ה400 קילו והוא מגיע לרמת ביצועים גבוהה מאד עם המנוע הזה.ויש מספיק כוח.
המשך יום טוב,
שלום עדי !
ללא ספק עבודת מסגרות מצוינת , האם ישנה אפשרות לראות את "הבניה" לא בתמונות , ביום שאתה עובד עליה ??
בתודה ארתור !
אתה לא טועה זה באמת 5 מ"מ.
אני משתדל להצמד לתוכנית למרות שיש שם כמה דברים שגם אני קצת לא מבין אבל נראה לי שהכי חכם זה להצמד לתוכנית - חשבתי לקדוח עוד משהו כמו שני חורים בצדדים כדי לתת לזה צורה קצת יותר יפה , המשקל בחלקים הקטנים פחות מעניין אותי כי אני לא מתכוון להתחרות שכל גרם יהיה משמעותי.
בנתיים התחלתי להתעסק עם המשולשים הקדמיים - היום למדתי את התוכנית ושל המשולשים אולי מחר בע"ה אם יהיה זמן אני יתחיל בעבודה עליהם.
עידו רציתי לשאול שאלה לגבי החיבור של הברגי עין למשולש,
לפי התוכנית אני צריך להכין תותב שיכנס לתוך הצינור שבתוכו יש הברגה לבורג עין.
השאלה כמה משמעותי זה יהיה אם אני ירתך לשם אום?
(אני שואל כי יש לי חבר שריתך לצינור אצלו פלאח עובי 5 מ"מ ועשה לו הברזה ועד היום לא קרה כלום וזאת באגי שחצי מהזמן שהיא נוסעת היא באוויר מקפיצה לקפיצה)
(אני מבין שהתותב יותר טוב מכיוון שיש לו יותר בשר להברגה )
מה דעתך ?
שמרו על קשר