Close
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 24

נושא: חסר מים

  1. #1

    ברירת מחדל חסר מים

    כל יומיים ממלא מים במיכל הפלסטיק
    ברדיאטור לא חסר הוא מלא
    לא מזהה נזילות או סדק במיכל
    שעון החום מראה מצב נורמלי
    איפה יכולה ליהיות הבעיה

  2. #2
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jul 2004
    הודעות
    1,493

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חסר מים

    סדק בראש מנוע , במעברי מים....

    יש לך עשן לבן או קשיי התנעה ?

    אמיר.
    I must not fear. Fear is the mind-killer.

  3. #3
    חבר רשום גלדיאטור's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2008
    מיקום
    צפונה
    הודעות
    2,351

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חסר מים

    המים ברדיאטור נקיים?
    השמן מנוע נקי?(תוציא את הפקק ותסתכל עליו אם יש מים מעורבבים בשמן...אחרי שהאוטו עבד קצת)
    יכול להיות המון דברים

  4. #4
    מנהל shmil's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2003
    מיקום
    מרכז הארץ
    הודעות
    6,737

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חסר מים

    הבעייה הכי הגיונית היא שאתה ממלא יותר מדי מים.
    כשאתה ממלא במיכל העיבוי מהפלסטיק, אין בו כלום, או שיש בו מעט?
    אם לא תמלא יומיים, יחסר גם ברדיאטור?
    מיכל העיבוי לא אמור להיות מלא.
    אמורים להיות בו קווי מינימום ומקסימום.
    כשיש בו עודף, הוא נזרק החוצה עם התחממות המים במנוע.
    Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
    Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ

  5. #5

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חסר מים

    ציטוט נכתב במקור על ידי אמיר בא צפיה בהודעה
    סדק בראש מנוע , במעברי מים....

    יש לך עשן לבן או קשיי התנעה ?

    אמיר.
    לא אין עשן לבן ומניע טוב

  6. #6

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חסר מים

    ציטוט נכתב במקור על ידי גלדיאטור צפיה בהודעה
    המים ברדיאטור נקיים?
    השמן מנוע נקי?(תוציא את הפקק ותסתכל עליו אם יש מים מעורבבים בשמן...אחרי שהאוטו עבד קצת)
    יכול להיות המון דברים
    שמן נקי וגם המים

  7. #7

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חסר מים

    ציטוט נכתב במקור על ידי shmil צפיה בהודעה
    הבעייה הכי הגיונית היא שאתה ממלא יותר מדי מים.
    כשאתה ממלא במיכל העיבוי מהפלסטיק, אין בו כלום, או שיש בו מעט?
    אם לא תמלא יומיים, יחסר גם ברדיאטור?
    מיכל העיבוי לא אמור להיות מלא.
    אמורים להיות בו קווי מינימום ומקסימום.
    כשיש בו עודף, הוא נזרק החוצה עם התחממות המים במנוע.
    ממלא עד הקו העליון
    אנסה לבדוק אחרי 4ימים ואז נראה אם גם חסר ברדיאטור

  8. #8
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jul 2004
    הודעות
    1,493

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חסר מים

    אתה ממלא מי ברז ?

    אמיר.
    I must not fear. Fear is the mind-killer.

  9. #9

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חסר מים

    ציטוט נכתב במקור על ידי אמיר בא צפיה בהודעה
    אתה ממלא מי ברז ?

    אמיר.
    מים ירוקים פרסטון

  10. #10
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    24,955

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חסר מים

    מנסיון עם איבוד מים איטי ועקבי שלא ענה לשום סימן אחר:
    הגומי של הפקק רדיאטור היה יבש ופשוט לא אטם כמו שצריך.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  11. #11

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חסר מים

    מה למה אתה מחכה
    לכול רדיאטוריסט ממוצע יש משאבה ליצור לחץ במערכת הקירור בדיקה פשוטה ומאוד אמינה
    לרוב לאחר הפעלת לחץ מתון על מערכת הקירור הנזילה מאותרת.
    חיה את היום כאילו אין מחר ותלמד דברים כאילו החיים הם נצח

  12. #12

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חסר מים

    ציטוט נכתב במקור על ידי eliyoval צפיה בהודעה
    מה למה אתה מחכה
    לכול רדיאטוריסט ממוצע יש משאבה ליצור לחץ במערכת הקירור בדיקה פשוטה ומאוד אמינה
    לרוב לאחר הפעלת לחץ מתון על מערכת הקירור הנזילה מאותרת.
    או קי נבדוק

  13. #13
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    24,955

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חסר מים

    ציטוט נכתב במקור על ידי eliyoval צפיה בהודעה
    מה למה אתה מחכה
    לכול רדיאטוריסט ממוצע יש משאבה ליצור לחץ במערכת הקירור בדיקה פשוטה ומאוד אמינה
    לרוב לאחר הפעלת לחץ מתון על מערכת הקירור הנזילה מאותרת.
    תבדוק את הפקק בנפרד,
    הבדיקה הזו מבוצעת דרך הפתח עליו מותקן הפקק ובעת הבדיקה מחליפה אותו ולא מביאה בחשבון דליפות דרכו.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  14. #14

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חסר מים

    ציטוט נכתב במקור על ידי shmil צפיה בהודעה
    הבעייה הכי הגיונית היא שאתה ממלא יותר מדי מים.
    כשאתה ממלא במיכל העיבוי מהפלסטיק, אין בו כלום, או שיש בו מעט?
    אם לא תמלא יומיים, יחסר גם ברדיאטור?
    מיכל העיבוי לא אמור להיות מלא.
    אמורים להיות בו קווי מינימום ומקסימום.
    כשיש בו עודף, הוא נזרק החוצה עם התחממות המים במנוע.
    זו הבעיה.
    אל תמלא עד הקו העליון, מלא עד הקו התחתון, ותבדוק אם זה יורד מתחת לקו המינימום.

    אביגדור

  15. #15

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חסר מים

    ציטוט נכתב במקור על ידי AvigdorAharon צפיה בהודעה
    זו הבעיה.
    אל תמלא עד הקו העליון, מלא עד הקו התחתון, ותבדוק אם זה יורד מתחת לקו המינימום.

    אביגדור
    קיבלתי אנסה זאת

  16. #16

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חסר מים

    ציטוט נכתב במקור על ידי AvigdorAharon צפיה בהודעה
    זו הבעיה.
    אל תמלא עד הקו העליון, מלא עד הקו התחתון, ותבדוק אם זה יורד מתחת לקו המינימום.

    אביגדור
    אביגדור,

    לא הבנתי אם אתה אומר את זה בצחוק או ברצינות....

    למה למלות רק עד המינימום?? איזו אינדיקציה זה נותן?

    איל
    JK ארוך 2008 עם חיישני רוורס ועץ ריח.
    ואפילו במצבו הסטנדרטי הוא הפך למחליף ראוי ל-WJ..

  17. #17

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חסר מים

    בדקתי בינתיים... לפחות לגבי גראנד 4.7

    Remove the cooling system bleed plug from the
    radiator upper hose inlet housing. (Fig. 8 )Fill system
    using a 50/50 mixture of ethylene-glycol antifreeze
    and low mineral content water, until coolant begins
    coming out of the cooling system bleed hole. Install
    the cooling system bleed plug. Fill radiator to top and
    install radiator cap. Add sufficient coolant to the
    reserve/overflow tank to raise level to FULL mark.

    With heater control unit in the HEAT position,
    operate engine with radiator cap in place.
    After engine has reached normal operating
    temperature, shut engine off and allow it to cool.
    When engine is cooling down, coolant will be drawn
    into the radiator from the reserve/overflow tank.
    Add coolant to reserve/overflow tank as necessary.
    Only add coolant to the reserve/overflow
    tank when the engine is cold. Coolant level in a
    warm engine will be higher due to thermal
    expansion. To purge the cooling system of all air,
    this heat up/cool down cycle (adding coolant to cold
    engine) must be performed three times. Add necessary
    coolant to raise tank level to the FULL mark
    after each cool down period.
    JK ארוך 2008 עם חיישני רוורס ועץ ריח.
    ואפילו במצבו הסטנדרטי הוא הפך למחליף ראוי ל-WJ..

  18. #18
    מנהל shmil's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2003
    מיקום
    מרכז הארץ
    הודעות
    6,737

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חסר מים

    וכל כמה זמן, אייל , אתה ממלא לקו המקסימום?
    כל פעם שאתה בודק כמה CC?
    Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
    Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ

  19. #19

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חסר מים

    ציטוט נכתב במקור על ידי shmil צפיה בהודעה
    וכל כמה זמן, אייל , אתה ממלא לקו המקסימום?
    כל פעם שאתה בודק כמה CC?
    אז ה- Service Manual טועה?

    לא יודע כל כמה זמן, ובטח לא מודד. אבל כשאני בודק אני ממלא אם צריך לעליון - כשהמנוע חם.

    אני לא טוען שאני יודע הכל... אולי זה לא נכון לעשות, אבל ככה עשיתי עד היום.
    אשמח לגלות אחרת.

    חג שמח.
    איל
    JK ארוך 2008 עם חיישני רוורס ועץ ריח.
    ואפילו במצבו הסטנדרטי הוא הפך למחליף ראוי ל-WJ..

  20. #20
    מנהל shmil's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2003
    מיקום
    מרכז הארץ
    הודעות
    6,737

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חסר מים

    ציטוט נכתב במקור על ידי eysham צפיה בהודעה
    אז ה- Service Manual טועה?

    לא יודע כל כמה זמן, ובטח לא מודד. אבל כשאני בודק אני ממלא אם צריך לעליון - כשהמנוע חם.

    אני לא טוען שאני יודע הכל... אולי זה לא נכון לעשות, אבל ככה עשיתי עד היום.
    אשמח לגלות אחרת.

    חג שמח.
    איל
    וזה לפי הסרביס מנואל, זה, או שזה בדיוק להיפך ממה שהם אומרים?

    adding coolant to cold
    engine
    לפעמים מותר גם להבין מה ולמה.
    הרי במנוע חם יהיה מפלס יותר גבוה.

    בקיצור, מערכת שאינה דולפת ואינה מאבדת מים, מתייצבת על מפלס קבוע, שהוא לא בדיוק הקו העליון, ויכול גם להיות מעט מתחת לקו התחתון במנוע שאינו חדש.
    כל זמן שהגובה במיכל העיבוי קבוע ונשמר, ולא חסר ברדיאטור - סע לשלום.
    זה שאתה ממלא כל פעם כמה CC, זה לא עוזר לכלום, ואם תבדוק כל בוקר - תוסיף כל בוקר את אותם כמה CC, שישפכו החוצה, אגב, כבר בנסיעה הראשונה שלך.
    Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
    Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •