המנוע הוא ה-4.0 ליטר של רנגלר YJ וצ'רוקי/גראנד צ'רוקי.
לסחוב מאמריקה פלאגים?
פלאגים מקוריים של צ'מפיון עולים בישראל כ-90 שקלים בלבד (לכל השישה...)
פלאגים של ספליטפייר (אמורים לתת ניצוץ חזק יותר. בתכל'ס, בלי חוטים תואמים של ספליטפייר אין כזה הבדל) יעלו כ-150 שקל...
תעשה חשבון לבד. אני לא הייתי טורח לבזבז על זה דולרים וזמן בחיפושים, אלא אם זה עולה הרבה פחות מחצי מחיר.
פילטר K&N - לטעמי הוא מצוין, וזה הפילטר ה"פתוח" היחידי שאני סומך עליו שיזרים יותר אוויר מבלי להעביר אבק וחול לתוך המנוע. הסיבה היחידה שהורדתי אותו וחזרתי לפילטר המדברי המקורי (שגם הוא מצוין) היא שהוא נקרע לי מאיזה ברזל חד. לדעתי הוא כבר לא ראוי לשימוש אבל עדיין לא זרקתי אותו - מדובר בפילטר בעל צורה קונית, יש עליו מק"ט של K&N מס' F030A6 וקוטר הפתח שלו הוא 77 מ"מ.
בולמים זולים?
זה זבל, חבל על כספך, כי איכות הנסיעה תישאר מחורבנת ובעוד חצי שנה שוב תצטרך להחליף. והפתעה - הבולמים הזולים זולים גם בישראל... שוב - לא הייתי טורח בשבילם. בולמים טובים ויקרים? זה כבר יותר כדאי. הפער אולי מצדיק את המאמץ.
щоше тм чщш